|
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
Gave foto's Snuggle! Idd die met die confetti is super! :D Ik sta d'r weer eens bescheten op, vooral die met Onno... maar daar kun jij niks aan doen. ;)
Ow ja, en sterkte... :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Hahaha das top juist!!
Had ook niet verwacht dat die Rukker BAS hem hier zou neerzetten!!
Maar Bram echt alle LOF en RESPECT voor die supermooie foto van dat Confettie dat uit die kokers komt!!! Tiesto en het publiek staan op die foto ook nog mooi afgebeeld! Echt een SUPERFOTO!!! En omdat die zo mooi is zal ik volgende keer wel op de foto gaan bij je. ;)
En doe ff de groeten aan Anke. :) |
Deal! :D
En zal ik doen, groeten terug! |
|
|
| MaGiK54 |
| Heeft Anke nou nog die kamer weten te krijgen in het centrum van D.H. ?? |
|
|
| Flipper01 |
Ik heb Dave iig een PM gestuurd of er geluidsopnames zijn gemaakt, want van de Invited crew kreeg ik niks te horen. Misschien zijn de geluidsopnames gemaakt voor ASOT...
Nog wat foto's:

Sander van de Bouma-bros
Jammer dat ik je alleen op de foto heb gezien!

Ding Chavez en ???

Glaniskanis en tijs08

Hitman, Tango en Disney

Sabina en Trancemasterz (van CC)

303, Dj Lex, Tijs08, Partyhardy en onderin Total Woot
Staan er ook nog onbekende TA's op fotos?? Want ik ben wel eens benieuwd naar nieuwe gezichten! Kom eens op meetings mensen!!! Is toch altijd weer leuk om nieuwe mensen te zien |
|
|
| Ding Chavez |
| Die jongen naast mij is een vriend van me. Geen TAer :) |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb het gepresteerd om echt nergens op de foto te staan. Heb geloof ik 10 sites gezien met foto´s, honderden foto´s bekeken maar mezelf niet gezien, ook best knap :rolleyes: |
|
|
| Sabina |
Hey Flipper.... daar zit copyright op ja ;)
T was een super gezellig feestje... in tegenstelling wat ik hier veel lees vond ik Gabriel en Dresden niet echt mijn ding. Iedere keer wanneer ik dacht yesssss nu komt het kwam er weer een break aan.
Maar de sfeer was super, de mensen waren er allemaal voor een lekker feestje... alle elementen klopten dusssss
Nu op naar de volgende feestjes: PvD, Ferry en Revolution..... pff wordt al moe als ik eraan denk :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Heeft Anke nou nog die kamer weten te krijgen in het centrum van D.H. ?? |
Nope... :( |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nope... :( |
Jammer, was echt een gave plek om te wonen, qua ligging in het centrum, van wat ik ervan begreep wat ze vertelde. Baluh zeg. |
|
|
| MaGiK54 |
Leuk filmpie van dit feessie:
clickie |
|
|
| Ding Chavez |
| heeeeel leuk filmpie idd :) |
|
|
| Nook |
| zeker leuk filmpje. jammer dat er niet geluid is van de muziek die die op dat moment draaide. en dan street spirit laten zien ofzo. of stream. ach ja. volgende keer weer. |
|
|
|
|