|
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
En ook M_Peror heeft twee kaartjes! Yes! :D |
Top!! en met twee kaartjes neem ik aan dat je je mooie stap maatje ook mee neemt? :cool: |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by tijs08
en met twee kaartjes neem ik aan dat je je mooie stap maatje ook mee neemt? |
Nee helaas, dat is niet meer gelukt... :( Ik kom met een goeie vriend van ons. |
|
|
| Teal'k |
| Heh :P ik zal ook is gaan kijken of ik geld over heb en ze nog kaarten verkopen.. Lijkt me wel weer cool om te gaan feesten.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Heh :P ik zal ook is gaan kijken of ik geld over heb en ze nog kaarten verkopen.. Lijkt me wel weer cool om te gaan feesten.. |
kerel! Lang niet gezien!!!!! Alles goed met u? |
|
|
| Dj Lex |
Ik moest gister werken in de Cruise Terminal en moet zeggen dat het een erg vette locatie kan worden. Ik weet niet hoe ze het gaan aankleden, maar hoop dat ze het uitzicht op de Maas behouden, dat is wel gaaf natuurlijk :)
Daarnaast heb je nog een soort van dakterras, maar daar viel gister al bijna een meisje overheen, omdat de hekjes ervoor gammel waren, dus denk niet dat we naar buiten kunnen. |
|
|
| Ding Chavez |
Heeft niemand het nog op de Gabriel & Dresden website gelezen???
Thursday 25 september
10-2am
Invited @ Cruise Terminal
Rotterdam, The Netherlands
:eyes: |
|
|
| Asperge |
| Grrrrr ik ben echt jaloers op jullie! ik wil hier ook heeeeeeeeen! maja ik zit in zweden:( is er eens een keer een gaaf feest in rotterdam kan ik niet:mad: |
|
|
| Veverka |
| quote: | Thursday 25 september
10-2am
Invited @ Cruise Terminal
Rotterdam, The Netherlands |
Tiësto zou toch om 1 uur beginnen? Gaat hij dan van 2 tot 5 oid? |
|
|
| Magic83 |
| mjah dat vraag ik me nu ook af :nervous: |
|
|
| TranceFool |
| misschien van 1 tot 2 b2b :p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
misschien van 1 tot 2 b2b :p |
LOL laten we het nog gekker maken met ze allen, het is namelijk nog niet gek genoeg blijkbaar ;):tongue2 |
|
|
| Veverka |
| Maar niemand weet dus zeker tot hoe laat het duurt? Vreemd dat ze dat niet gewoon ergens neerzetten, lijkt me geen overbodige informatie nl. :) |
|
|
|
|