|
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Magic83
mjah vedomme ik moet salaris hebben man :whip:
ze zullen vandaag toch niet meteen uitverkocht zijn of wel?
bel anders vandaag we lff met concrete hoeveel ze er hebben :nervous:
door die klote stage heb je ook nergens tijd meer voor :whip: :whip: |
En hadden ze al kaarten bij Concrete ?? |
|
|
| ODB |
| Bij Clubwearhouse in A'dam wisten ze in ieder geval van niks... Daar hadden ze vanmorgen nog geen kaarten voor Invited in Rotterdam. FF afwachten dan nog maar :( |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ODB
Bij Clubwearhouse in A'dam wisten ze in ieder geval van niks... Daar hadden ze vanmorgen nog geen kaarten voor Invited in Rotterdam. FF afwachten dan nog maar :( |
Belde net Funkie House in R'dam en daar hadden ze nog geen kaarten. Concrete had proberen te bellen, maar ze waren continu in gesprek, maar mag aannemen dat ze daaro ook nog niks binnen hebben. |
|
|
| Magic83 |
ik had toevallig @ 5 uur gebeld naar concrete en die ze hadden ze ook nog niet .
Hij dacht dat ze over 2 wkn zouden komen :( |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Magic83
ik had toevallig @ 5 uur gebeld naar concrete en die ze hadden ze ook nog niet .
Hij dacht dat ze over 2 wkn zouden komen :( |
Je moet vooral niet opletten op die gasten van Concrete, ze hebben of willen er geen verstand van hebben. Ze verkopen die kaarten en meer niet. Ik baal er ook van dat deze zaak de kaartjes in Den Haag verkoopt, want het zijn gigantische wankers daaro. Maar ja noodzakelijk kwaad, anders moet je weer buiten de stad en daar heb je ook geen zin in natuurlijk. |
|
|
| Magic83 |
mjah ik bel wel af en toe met wat zaken
geen tijd om naar r'dam te gaan door stage :( |
|
|
| Ding Chavez |
| Ik ga er maandag even eentje bij de magik halen. |
|
|
| MaGiK54 |
| En nog steeds geen kaarten :whip: |
|
|
| Flipper01 |
Damn, ik heb echt te lang zonder internet gezeten.. Had ik dit toch ff bijna over het hoofd gezien.
Beetje jammer dat het op eendonderdag is, maar volgens mij heb ik geen belangrijke colleges op vrijdag ;)
Wat is trouwens de minimumleeftijd, 18 of 21jr?? |
|
|
| Dj Lex |
Kwam er net achter dat ik de volgende dag om half 11 een toets heb :conf:
Maar ik ga toch denk ik :p |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Kwam er net achter dat ik de volgende dag om half 11 een toets heb :conf:
Maar ik ga toch denk ik :p |
Sommige mensen maken hun toetsen beter wanneer ze de avond ervoor zijn gaan stappen.. ;) |
|
|
| Kakao |
| Morgen maar ff bij de Magik langs om kaartjes te halen! Dit mag ik natuurlijk niet missen! Tiesto en G&D op 1 avond in een club, wie dit laat liggen is een SUKKEL. |
|
|
|
|