return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 14)
View this Thread in Original format
tango
Tja, ik duld geen smoesjes voor het niet bezoeken van dit feestje......

Ikzelf moet eigenlijk donderdagavond en vrijdag werken, maar mn baas weet nog niet dat ik er waarschijnlijk niet zal zijn ;) Daarbij komt ook nog is dat het een tering eind weg is, maar je moet er wat voor over hebben he?

Met Hitman ongeveer hetzelfde verhaal, dus iedereen die twijfelt: komen!

grtz,
TNG
SnuggLe
Mooi, ik ben er nu ook ZEKER bij!
Net bevestiging gekregen dat ik 2 gastenlijst plaatsen heb, en dus foto's moet gaan maken voor Partyflock! Dus , watch out :D

Weet niet hoelaat ik er ben alleen, weet niet hoe het met vervoer enzo zit hoe ik er kan komen. Kan ik niet met iemand meerijden vanuit Den Haag, of vanaf Rotterdam CS?

Mark, zin om anders van tevoren nog langs te komen effe wat drinken?
Of iemand anders (pre-party-meeting weeti k veel wat?).

Enneh...wordt er nog gemeet? Zo ja, hoelaat en waar?

(kut, Feyenoord is ook nog eerst .....)
Ding Chavez
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mark, zin om anders van tevoren nog langs te komen effe wat drinken?
Of iemand anders (pre-party-meeting weeti k veel wat?).

Ik ga samen met een vriend van me, zal ff vragen hoe laat hij weg kan. Ik wil btw wel rond 22:00 binnen zijn, zo min mogelijk minuten van G&D missen.
We kunnen evt ook op Rotterdam CS meeten, ik laat het je wel ff weten.
Flipper01
Als het goed is, is het 10 minuten vanaf Rotterdam CS met de tram. Odyne heeft 's avonds eerst nog een tentamen tot 20:00 uur, hopelijk mag/kan ze eerder weg zodat we er zo snel mogelijk kunnen zijn.

Anders een meeten rond een uur of 12?

quote:
Originally posted by tango
Met Hitman ongeveer hetzelfde verhaal, dus iedereen die twijfelt: komen!

Het is helaas al uitverkocht...
snitz
quote:
Originally posted by TranceFool
gast......ik probeer je al dagen over te halen :D
Als je dit feest laat schieten ga je 100% zeker spijt krijgen, want zeg nou zelf; Tiesto in Concert en Tiesto op Dance Valley waren jouw beste partymomenten van dit jaar, heb je zelf gezegd ;). Je gaf zelf al aan dat met al die TA´s supergezellig wordt. Jij, samen met Snitz, zijn 2 echte party-animals......dus als je dit laat schieten zal dit toch echt je status flink omlaag halen.
Dat verplichte college is gewoon te skippen door je ziek te melden, kan je mooi de hele dag slapen om zo weer fit savonds naar Amsterdam te gaan. Bovendien krijg je nog een biertje van me als je komt....voor de snelle beslisser :p

durf te wedden dat Snitz het hiermee eens is :D

Jazeker ben ik het hier mee eens. Maar moeders denkt er heel anders over. :whip: :whip: Maar ik blijf proberen dus misschien, tot donderdag
Kakao
1500, stond in mailinglist van Invited. Right?
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik ga samen met een vriend van me, zal ff vragen hoe laat hij weg kan. Ik wil btw wel rond 22:00 binnen zijn, zo min mogelijk minuten van G&D missen.
We kunnen evt ook op Rotterdam CS meeten, ik laat het je wel ff weten.

Is best hoor, ik vind het goed.
Wil ook wel vroeg aanwezig zijn, 6 uur is niet veel.

Flipper, ga je met de auto?

Wouter kerel, gezellig dat je ook gaat! Moet ik wat wiet meenemen? :D
total woot
Haha, cool dat je eraan denkt, maar die nare gewoonte ben ik aan t afleren :D, dus voor mij niet...

Grtzz
WooT
SnuggLe
Hmm..jammer.
Wie doet er mee dan? :D
Wil niet in mijn eentje smoken.
Bouma-Bros
Laat die vieze stink wiet maar gewoon thuis Bram. :toothless :p

Sido

Dj Lex
quote:
Originally posted by Flipper01

Anders een meeten rond een uur of 12?

Denk dat de meeste TA'ers elkaar wel snel weten te vinden, denk niet dat het nodig is om een preciese meetingspot te zoeken.

Ik heb volgende dag een toets om kwart voor 11, dus geen smoesjes voor de mensen die nog twijfelen ;)
Ries'79
Ben zelf ook vrij vroeg te vinden bij invited, lijkt me wel leuk om wat mensen te ontmoeten, je kan me herkennen aan mij witte anjer :D

FF zonder gekheid, doe een licht blauw stussy @ australie t shirt aan

Greetz Ries
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement