|
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
Wij zijn er waarschijnlijk rond een uurtje of half twaalf. Eigenlijk veel te laat naar mijn zin maar veel eerder dan dat gaat niet lukken vrees ik. :(
En Onno, heb je nog een beetje geslapen vannacht of niet? :D |
|
|
| Dj Lex |
| Het is echt lang geleden dat ik zo heb uitgekeken naar een feest. Hoop echt dat het subliem wordt, heb er iig heel erg veel zin in :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by M_Peror
En Onno, heb je nog een beetje geslapen vannacht of niet? :D |
Whehehe :D
Ons partyanimal nummer 1 zit zeker weer achter de vrouwen aan ;)
Engeltje komt dus ook, neem ik aan? ;) |
|
|
| Hitman |
Zo, ik ben nu officieel ziek:rolleyes:
geen koopavond dus en op tijd in Rotterdam:D :D :D |
|
|
| basvh |
Snitz en ikke gaan officeel niet, thanks 2 Snitz zijn moeder.Aan de ene kant wel kut dat we niet kunnen maar we halen het vrijdag wel in op HQ. 100e editie> specialer kan dus niet.
Maar ik wens iedereen veel plezier. Maar da zal wel lukken. En trancefool als je vrijdag naar amsterdam komt krijg je wel een pilsje van me :D |
|
|
| Ries'79 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oke, update: we staan nu beide apart op de guestlist. Dus ben ik er gewoon vroeg..... en komt Anke wat later. So be it... Jammer maar helaas, ik wil er gaarne vroeg zijn.
Mark, we bellen! |
Had je wel willen helpen, maar ik geloof dat je het al opgelost heb??!! Zie je vanaaf wel, ik heb er zin an! |
|
|
| MaGiK54 |
| Zooooo ff een uurtje naar bed toe en dan rond een uur of 10 naar R'dam. Heb helemaal geen zin in 4 uur Gabriel & Dresden en zeker niet in 3 uur Tiesto, wat kan het leven soms klote zijn :toothless |
|
|
| Remy D |
Voor het eerst in mijn feestjaren is er gewoon niemand die met me meekan! De jongen waar ik mee zou gaan kreeg van de week te horen dat hij toch geen vrij kon krijgen. :( Dus ik ben blij dat er veel gasten van hier gaan anders had ik dit feest aan mij voorbij moeten laten gaan. Want ik ga daar niet als een LONER een beetje hangen. Maar kan met veel jongens vanavond goed opschieten dus het komt wel goed. :D:D
Heb er veeeel zin in. :D |
|
|
| Hitman |
| quote: | | Heb er veeeel zin in. :D |
ik ook:eyes: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Hitman
ik ook:eyes: |
Anders ikke wel!! :D :D :D |
|
|
| Ries'79 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zooooo ff een uurtje naar bed toe en dan rond een uur of 10 naar R'dam. Heb helemaal geen zin in 4 uur Gabriel & Dresden en zeker niet in 3 uur Tiesto, wat kan het leven soms klote zijn :toothless |
Tja het is inderdaad niet veel soeps met die line up :o :o :o |
|
|
| M_Peror |
| Vertrek nu... heb er zin in... tot zo! :D |
|
|
|
|