return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 8)
View this Thread in Original format
ambs
nee... er gister al een soort "ruzie" omdat ik zei (IN ASOT CHAT) dat ik hoop dat armin geen in concert doet want dat vond ik "tiesto's downfall"... toen had iemand dat op tiesto.com gezet en was ik opeens heel slecht enz hahahaha.. naja goed... toen is dat topic gedelete, maar ook 3 andere topics waar negatieve dingen instonden over tiesto...
Alles wat negatief is over tiesto op dat forum wordt verwijdert! En de mensen daar worden meteen pissed als je iets negatiefs zegt... dus vandaag schreef ik dat ik niet meer terug zou komen op het forum want dat het een "dictatorship" is geworden en dat het feit dat ze alles negatiefs over tiesto verwijderen mij minder respect geeft voor tiesto....

toen kwam er weer ruzie, en toenw as mn topic verwijdert en ik gebanned :p
Flipper01
quote:
Originally posted by DJ Bazz
ik ben er misschien ook bij, waarschijnlijk met Dancetrend en misschien nog een stel anderen. Het is ff kijken hoe we aan kaartjes kunnen komen...

Er zijn vast wel mede TA-ers die een kaartje voor je willen halen ;)
Als je nog gaat moet je het maar ff laten weten, dan kunnen we wel met z'n allen reizen
Ding Chavez
quote:
Originally posted by ambs
nee... er gister al een soort "ruzie" omdat ik zei (IN ASOT CHAT) dat ik hoop dat armin geen in concert doet want dat vond ik "tiesto's downfall"... toen had iemand dat op tiesto.com gezet en was ik opeens heel slecht enz hahahaha.. naja goed... toen is dat topic gedelete, maar ook 3 andere topics waar negatieve dingen instonden over tiesto...
Alles wat negatief is over tiesto op dat forum wordt verwijdert! En de mensen daar worden meteen pissed als je iets negatiefs zegt... dus vandaag schreef ik dat ik niet meer terug zou komen op het forum want dat het een "dictatorship" is geworden en dat het feit dat ze alles negatiefs over tiesto verwijderen mij minder respect geeft voor tiesto....

toen kwam er weer ruzie, en toenw as mn topic verwijdert en ik gebanned :p

Maar naar mijn bescheiden mening zal tiesto zich niet bezig houden met moderaten op dat forum, dus om em daarvoor te gaan boycotten vind ik een beetje overdreven. Maar nogmaals, dat is mijn bescheiden mening :)
ambs
ja ok, overdreven je hebt gelijk...

maar ik stond al niet meer te springen om tiesto te zien... vind het gewoon echt belachelijk! dat forum heeft nieuwe moderators nodig!
EN SPOEDIG :p
Hitman
Disney en ik gaan ook, tango moest nog even kijken of ie vrij kon krijgen
Odyne
kaartjes voor mij, flipper en total woot zijn in de pocket :D:D
Three 'O Three
Vrijdag kaartje gehaald :)
Partyhardy!
ik ook :) tijs heeft al een kaartje voor me gefixt!
tijs08
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ik ook :) tijs heeft al een kaartje voor me gefixt!

joh, no problemo bonito! Dit word me weer een top avond!! :crazy:

ps. werk die vette tunes eens bij in je sig! :toothless
SnuggLe
Kan iemand me helpen aan een routebeschrijving vanaf Rotterdam CS?
Of kan ik toevallig met iemand meerijden vanaf CS naar de toko, en weer terug?

Ding Chavez
hier staat de complete route beschrijving.
Ik heb sinds vandaag m'n kaartje ook binnen, bij de magik hadden ze er nog genoeg voor mensen die bang zijn dat het bijna uitverkocht is...
TranceFool
potjandriedubbeltjes, dit gaat toch wel weer een vet feestje worden, heb dr al super veel zin in :D
nog 2,5 week grrrrrr
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement