|
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
bij de magik hadden ze er nog genoeg voor mensen die bang zijn dat het bijna uitverkocht is... |
Das mooi ik wilde een dezer dagen ff naar Breda rijden voor 'n kaartje want das van hier uit toch het makkelijkst. |
|
|
| Hitman |
| ritje Oss-Breda en terug heeft 3 kaarten opgeleverd, ik ben erbij!!!!!!:D |
|
|
| Veverka |
| Het begint om 22.00, weet iemand misschien ook hoe laat het afgelopen is en hoe laat Tiësto zelf begint? |
|
|
| Partyhardy! |
Woeii!! :) het is al bijna zover! heb er echt al enorme zin in! :D mijn eerst feestje weer sinds bijna 3 maanden! :crazy: :tongue3
dit gaat een knaller worden!!!!!!!!!!!! :eyes: :cool: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
tiesto komt om +/- 1 Uur en tis om 4 uur klaar |
Hmm... Dan heeft het voor mij weinig zin... Moet werken tot 01:00... helaas... |
|
|
| Magic83 |
ow dan kan ik misschien juist wel :D :O
dacht nl. dat het al om 9 uur begint en tot dan werk ik...
22:00 kan ik maybe wel.
weet je cker dat het 22:00 begint waar staat dat?? |
|
|
| M_Peror |
Verdorie... nog steeds geen tijd gevonden om naar Breda te rijden voor een kaartje maar ben nog steeds vast van plan te komen hoor! Het is me alleen niet gelukt Engeltje over te halen om mee te gaan :( Partyhardy, misschien kun jij nog een poging wagen? ;)
Ik hoop maar dat ze nog even niet uitverkocht zijn! Heb er zin in...! :D:D:D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Het is me alleen niet gelukt Engeltje over te halen om mee te gaan :( Partyhardy, misschien kun jij nog een poging wagen? ;)
|
haha :p okay dan bij deze=> Engeltje, Engeltje...... je MOET gewoon komen! :) ;) |
|
|
| SnuggLe |
| Ik hoor deze week of ik de kaarten nog krijg, en dus of ik aanwezig ben.... |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
haha :p okay dan bij deze=> Engeltje, Engeltje...... je MOET gewoon komen! :) ;) |
Slap verhaal Onno :rolleyes: Je moet 'r wel iets bieden in ruil voor haar aanwezigheid! ;) |
|
|
| Magic83 |
thnx...
ik kon het niet vinden:nervous: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Slap verhaal Onno :rolleyes: Je moet 'r wel iets bieden in ruil voor haar aanwezigheid! ;) |
15 inches zeker :D
Womanizer! |
|
|
|
|