return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 22)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik wil em niet gaan afbranden, maar daar heeft ie voor een deel wel zelf voor gezorgd (misschien het management ja, maar dan wel met zijn goedkeuring neem ik aan). Je wordt niet zomaar bekend bij de massa, daar moet je zelf wat voor doen. En er zijn nou eenmaal heel veel mensen op deze aardbol die enorm tegen mensen met succes aankijken en blijkbaar erg gelukkig worden als ze iets van die persoon kunnen krijgen, al is het alleen maar aandacht.

ja klopt das idd waar ja :)
maar toch.....ik zou gek worden als echt de hele avond wel iemand over die booth heen hangt
M_Peror
Daar ging de security anders ook niet echt subtiel mee om (hoeft ook niet van mij btw). Stond op een gegeven moment een gozer op dat randje voor/naast de booth te dansen, staat een van die brede gasten te wijzen dat ie eraf moet... maar ja die gozer was compleet van de planeet dus die ging gewoon door. Toen was 't gewoon: 'n duwtje en hoppa! crowdsurfen voor beginners :D (oftewel: plat op z'n bek)
ac82
Hi does anyone have pictures of Tiesto Invited in Rotterdam???

Email [email protected][/email]. or [email][email protected]

Anyway, my name is Tony, originally from California. Looking for great people to party with in the Netherlands.

Hope to hear from you guys soon.
total woot
Welcome Tony, (I see you were sober enough to remember the url :))

next tuesday, pictures will probably be online on www.partyflock.nl

Grtz
WooT
Freezel
more pictures:

http://www.groovetrackers.com/partys/pictures/39
http://www.housem.nl/pictures.php?p...fotonr=0&page=0
http://www.dancegids.nl/
MaGiK54

The one and only Stuiterbal
Optimus
quote:
Originally posted by MaGiK54

The one and only Stuiterbal

mwhehe, check die gozer erachter verveeld opkijken:D
Flipper01
Ik moet toch echt ff een keer de thread doorlezen (ik heb sinds Invited nog geen tijd gehad/genomen..)
Ik weet dus niet of dit al gepost is, maar ik lees het zojuist op Dancelinx:
quote:
G&D hadden net een gezellig logeer-partijtje bij grote vriend Armin van Buuren achter de rug. Met Armin hebben ze een nieuw nummer gemaakt, dat waarschijnlijk zeer binnenkort zal worden uitgebracht en ook hebben ze een aflevering van A State of Trance met Armin opgenomen...

Donderdag ASOT XXL :D :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik moet toch echt ff een keer de thread doorlezen (ik heb sinds Invited nog geen tijd gehad/genomen..)
Ik weet dus niet of dit al gepost is, maar ik lees het zojuist op Dancelinx:

Donderdag ASOT XXL :D :D

Dat donderdag G & D bij ASOT zouden komen is oud nieuws, maar het blijft wel goed nieuws ;) Maaaaaaar het nieuws dat ze gelijk een nummer hebben opgenomen samen met Armin is wel nieuws, hopen dattie langskomt tijdens ASOT :D
Ding Chavez
Motorcycle was ook in een middagje af :)
Als dat nieuwe nummer armin's remix van motorcycle maar ver ontstijgt want dat was niet veel...

Nook
een beetje laat maarre, ik wou toch nog ff zeggen dat het geweldig was. G&D nog nooit gezien, maar dat gaat zeker nog een keer gebeuren. echt gewoon te bruut! dat ene nummer wat echt 2 minuten opbouwt ofzo, lijkt wel een attention deficit nummer, dat was echt te gaaf. nou ja, alle nummer zo'n beetje wel. tiesto vond ik in het begin saai (behalve dan carrera 2) draaien, maar na een half uurtje begon de gekkigheid. wat een set! om dat "better man" weet te horen, echt geweldig! op zijn oude solo's vond ik hem altijd goed, maar als ie zo draait als op het laatst, dan vind ik het toch wat leuker.

greetz!
MaGiK54
Waar blijven je foto's Snug ?!?!?!

Correctie ze staan al op partyflock, heb niks gezegd :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 
Privacy Statement