|
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| als ze dit nou ff op vrijdag houden dan zou ik heel misschien kunnnen gaan, k zit namelijk die week tot vrijdagmiddag in zweden. grrr is er eens een keer een invited in rdam kan ik niet:whip: |
|
|
| Magic83 |
en ik moet altijd donderdag avond werken :whip:
hopen dak vrij kan regelen :nervous: |
|
|
| Creamfields23 |
Hoe sit ut eigenlijk met het patser gehalte in de Panama? Wat voor volm komt er voornamelijk?
Dit is wel degelijk een feessie om niet te missen en als we hier heen gaan, gaan we niet nuchter wezen natuurlijk :happy2:
Is trouwens wel zout dat het op een donderdag is moet er vrijgenomen worden:( |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Hoe sit ut eigenlijk met het patser gehalte in de Panama? Wat voor volm komt er voornamelijk?
Dit is wel degelijk een feessie om niet te missen en als we hier heen gaan, gaan we niet nuchter wezen natuurlijk :happy2:
Is trouwens wel zout dat het op een donderdag is moet er vrijgenomen worden:( |
In Panama is het patsergehalte erruuuug laag, voornamelijk die-hard fans komen op de avonden in Panama af, het klootjesvolk weet toch niet van deze avonden af. Het publiek is denk ik 23+ en is te omschrijven als normaal en komt alleen maar om te feesten, dus errug goed. Hoe het in Rotterdam zal zijn weet ik niet natuurlijk, aangezien er meer mensen in deze locatie kunnen. |
|
|
| Fkwebeman |
Heb ik dat... :(
YES YES YES YES.. weer een invited EN met G&D..
daar gaan we heen, ook al is het tijdens mijn afstuderen en moet ik uit Groningen komen..
25 september, 25 septembver, zit hier de hele tijd te denken wat er nou was op die datum..
Tadaa..
Bertje Vis (Bert Visser, volslagen idioot toneelkomiek) in Stadskanaal.. Kaartjes check, familieuitje check, onderuit te komen NO WAY!!
nou ja, Bert Visser is natuurlijk hylarisch, maar als je tegelijk er aan denkt dat je ook graag in R'dam had willen zijn..
:whip: :whip: |
|
|
| Dj Lex |
| Thnx voor de reisinfo :p Ik denk dat ik het nu wel vind :) |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
In Panama is het patsergehalte erruuuug laag, voornamelijk die-hard fans komen op de avonden in Panama af, het klootjesvolk weet toch niet van deze avonden af. Het publiek is denk ik 23+ en is te omschrijven als normaal en komt alleen maar om te feesten, dus errug goed. Hoe het in Rotterdam zal zijn weet ik niet natuurlijk, aangezien er meer mensen in deze locatie kunnen. |
zal ik als 18-jarige wel naar binnen komen dan... ik ben wel een die-hard fan (eerlijk gezegd) maar kweetniet of ze in RCT peuters zoals ik binnenlaten :clown: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by dj_spare
zal ik als 18-jarige wel naar binnen komen dan... ik ben wel een die-hard fan (eerlijk gezegd) maar kweetniet of ze in RCT peuters zoals ik binnenlaten :clown: |
Het lijkt mij dat ze geen grote problemen maken in RCT. Maar wil je het zeker weten, dan moet je invited ff mailen met je vraag ([email protected]). Maar wat een hoop mensen hiero vaker hebben gezegd over naar tenten gaan op een wat jongere leeftijd, straal een positieve vib uit, kleed je netjes en niet te opvallend, dus geen drukke kleding en geen Nikes en dan kom je overal wel binnen. |
|
|
| Jappio |
ik twijfel nog of ik ga. Ga die dag erna namelijk naar limburg en moet dan topfit zijn omdat we het hele weekend gaan wielrennen.
als het vrijdag gehouden wordt kan ik sowieso niet :(
kutzooi elke andere willekeurige donderdag had prima geweest mwhehe maar dit gaat echt een dilemma worden |
|
|
| MaGiK54 |
| Morgen gelijk kaarten halen als ik wakker word natuurlijk na vannacht :D |
|
|
| Magic83 |
mjah vedomme ik moet salaris hebben man :whip:
ze zullen vandaag toch niet meteen uitverkocht zijn of wel?
bel anders vandaag we lff met concrete hoeveel ze er hebben :nervous:
door die klote stage heb je ook nergens tijd meer voor :whip: :whip: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jappio
ik twijfel nog of ik ga. Ga die dag erna namelijk naar limburg en moet dan topfit zijn omdat we het hele weekend gaan wielrennen.
als het vrijdag gehouden wordt kan ik sowieso niet :(
kutzooi elke andere willekeurige donderdag had prima geweest mwhehe maar dit gaat echt een dilemma worden |
Ah man gewoon gaan als het op een donderdag is. Normaal wordt je er ook afgereden ;) Een keer meer of minder voel je dan ook niet :D |
|
|
|
|