|
Mikä kolahtaa ? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
| Tietääkö joku milloin tuo MDA - Drug Abuser ilmestyy (12")? |
|
|
| Mr.Mystery |
Sarah McLachlan - World On Fire (Junkie XL Remix)
Ooo-ooh... olen sulaa vahaa... |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Sarah McLachlan - World On Fire (Junkie XL Remix)
|
Tuo vasta alkaa kuulostaa lupaavalta! Junkie XL:n remiksit ovat melkein aina varteenotettavia. |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Sarah McLachlan - World On Fire (Junkie XL Remix)
Ooo-ooh... olen sulaa vahaa... |
Tuo on loistava! :) Hyperin remixi Stupidista on kans kova sana.
Lisätään vielä:
Deep Dish - Flashdance (Original Mix) |
|
|
| afastest |
evanescence - my immortal michael feihstel above remix
tää on mukavaa chillout-progea, suosittelen. |
|
|
| BetaFactory |
| Imuroin itsekin tuon saksalaisen saatavissa olevat biisit, mutta ikävästi en saanut niistä mitään irti. Varmasti ei vain minun tyylini, vaikka yritin loppuun asti ymmärtää niitä biisejä. Tykkäsin kuitenkin siitä lämpimästä ja pehmeästä äänestä, mutta siinä myös kaikki. |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by afastest
evanescence - my immortal michael feihstel above remix
tää on mukavaa chillout-progea, suosittelen. |
Myös miehen tekemät remixit Linkin Parkista ovat laadukkaita. :) |
|
|
| Thunder5 |
WhiteRoom - White room
ja tuo
Sarah McLachlan - World on fire (Junkie XL remix)
Lähtee sukat jalasta joka kerta ku jommankumman kuulee.. |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by Thunder5
WhiteRoom - White room
ja tuo
Sarah McLachlan - World on fire (Junkie XL remix)
Lähtee sukat jalasta joka kerta ku jommankumman kuulee.. |
Harmi vaan, että tuo World On Fire on aivan pirun vaikea miksata keskelle settiä... ja on muutenkin aika helvetin pitkä (12min)...
Mutta en valita :)
NP:
Solid Globe - North Pole (Breakaholic Remix) |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Harmi vaan, että tuo World On Fire on aivan pirun vaikea miksata keskelle settiä... ja on muutenkin aika helvetin pitkä (12min)...
Mutta en valita :)
|
Nojuu, mutta setin alotusraitana tuo toimii aika mainiosti.. :) |
|
|
| Epic Star |
Pitkästä aikaa kuuntelin OceanLab - Beautiful Together kappaletta ja täytyy myöntää, että on se kyllä aika kova biisi (kuten kaikki Oceanlab tuotokset :))! Tuo Junkie XL:n remix World on Fire:sta on myöskin ollut tehokuuntelussa.
Muita mainitsemisen arvoisia kappaleita joita tulee kuunneltua tavallista enemmän:
Matt Hardwick vs. Smith & Pledger - Connected (Vocal Mix)
White Room - The White Room
Sander Van Doorn - Punk'd (S.V.D Remix)
Stephen J. Kroos - Sadistick
Above & Beyond - No One On Earth |
|
|
| diffas |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
World On Fire on aivan pirun vaikea miksata keskelle settiä |
Mikäs siin muka noin vaikeata on sitten?:() |
|
|
|
|