return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 
Mikä kolahtaa ? (pg. 26)
View this Thread in Original format
MekkaFIN
* Soul Central Feat. Kathy Brown - Strings Of Life (Martijn Ten Velden & Mark Knight "Toolroom" Mix)
- Menevää housee ilman vokaaleja.

* Timo Maas - To Get Down (Instrumental)
- Rokahtavaa housea.

* Nikola Gala Feat. ZM - Lies
- Housee kasarityylisillä vokaaleilla. :P
GrimReaper
quote:
Originally posted by MekkaFIN
* Timo Maas - To Get Down (Instrumental)
- Rokahtavaa housea.

Tuo ei kait o sama kuin Timo's Dub Mix (7:27) joka on aivan loistava tech house tai jotain sinne päin oleva versio.
TomyS
Barbarian - Teology Civilization [DJ Richard & Johnny Bass Version]
Barbarian - Letal Sword
-Aivan mahtavia molemmat!! Kyseinen Teology Civilization remix tykittää kyllä eniten.

Cocooma - The Yellow Base [Flying Saucer II]
-Kiehtova kappale, ei tosin yllä samalle tasolle alkuperäisen Flying Saucer:in kanssa.

United Beats - Por Que No [Roland Kenzo vs. Re-Actor Remix]
-Niin vähän näitä uusia olen seuraillut että tää taitaa olla ensimmäinen 2005 julkasu josta tykkään. Mukava kuulla uudempaa Re-Actoria. :)
Epic Star
Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix)

Vuoden parhaita ehdottomasti!
GrimReaper
James Benitez - Missing You (Derek Howell Remix)

- aivan loistava vielä originaaliakin deepimpi versio Klik Recordsilla julkaistusta biisistä. ;)

Onnea muuten Epic Star KAHDEKSANTOISTA VEE johdosta!!! Hyvä ikä, tuo mulle paljon kivoja muistoja mieleen kun ite täytin 18.
Epic Star
quote:
Originally posted by GrimReaper
Onnea muuten Epic Star KAHDEKSANTOISTA VEE johdosta!!! Hyvä ikä, tuo mulle paljon kivoja muistoja mieleen kun ite täytin 18.


Kiitos paljon! :):D
MekkaFIN
Gwen Stefani - Cool (Photek Remix)
Bob Sinclar - Love Generation (Hans Chadrick "Lovely" Remix)
Dannii Minogue & The Soul Seekers - Perfection (Seamus Haji & Emmanuel Remix)
Dave Armstrong & Redroche - Love Has Gone
Deep Dish - Flooting (Tästä biisistä tulee mieleen Deus Ex pelin musat!)
afastest
quote:
Originally posted by MekkaFIN
Deep Dish - Flooting (Tästä biisistä tulee mieleen Deus Ex pelin musat!)


Floating?
GrimReaper
quote:
Originally posted by afastest
Floating?

Joo, Floating se on eikä Flooting kuten useasti näkee sen mainittavan. George Is On:in Positivan EU/UK-versiossa (ja vinyylissä) jossa tuo biisi on, on tosi epäselvällä fontilla se tracklisti joten ei ihme että kirjotetaan väärin. Tais olla Junossakin mainittuna nimellä "Flooting".
MekkaFIN
Hups! :P Laatu biisi kumminkin.

GrimReaper
Juu on kyllä ihan kelpo biisi.
juuh
Orkidea vs. Super8 - Embrace :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 
Privacy Statement