|
Mikä kolahtaa ? (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| MekkaFIN |
* Soul Central Feat. Kathy Brown - Strings Of Life (Martijn Ten Velden & Mark Knight "Toolroom" Mix)
- Menevää housee ilman vokaaleja.
* Timo Maas - To Get Down (Instrumental)
- Rokahtavaa housea.
* Nikola Gala Feat. ZM - Lies
- Housee kasarityylisillä vokaaleilla. :P |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
* Timo Maas - To Get Down (Instrumental)
- Rokahtavaa housea. |
Tuo ei kait o sama kuin Timo's Dub Mix (7:27) joka on aivan loistava tech house tai jotain sinne päin oleva versio. |
|
|
| TomyS |
Barbarian - Teology Civilization [DJ Richard & Johnny Bass Version]
Barbarian - Letal Sword
-Aivan mahtavia molemmat!! Kyseinen Teology Civilization remix tykittää kyllä eniten.
Cocooma - The Yellow Base [Flying Saucer II]
-Kiehtova kappale, ei tosin yllä samalle tasolle alkuperäisen Flying Saucer:in kanssa.
United Beats - Por Que No [Roland Kenzo vs. Re-Actor Remix]
-Niin vähän näitä uusia olen seuraillut että tää taitaa olla ensimmäinen 2005 julkasu josta tykkään. Mukava kuulla uudempaa Re-Actoria. :) |
|
|
| Epic Star |
Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix)
Vuoden parhaita ehdottomasti! |
|
|
| GrimReaper |
James Benitez - Missing You (Derek Howell Remix)
- aivan loistava vielä originaaliakin deepimpi versio Klik Recordsilla julkaistusta biisistä. ;)
Onnea muuten Epic Star KAHDEKSANTOISTA VEE johdosta!!! Hyvä ikä, tuo mulle paljon kivoja muistoja mieleen kun ite täytin 18. |
|
|
| Epic Star |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Onnea muuten Epic Star KAHDEKSANTOISTA VEE johdosta!!! Hyvä ikä, tuo mulle paljon kivoja muistoja mieleen kun ite täytin 18. |
Kiitos paljon! :):D |
|
|
| MekkaFIN |
Gwen Stefani - Cool (Photek Remix)
Bob Sinclar - Love Generation (Hans Chadrick "Lovely" Remix)
Dannii Minogue & The Soul Seekers - Perfection (Seamus Haji & Emmanuel Remix)
Dave Armstrong & Redroche - Love Has Gone
Deep Dish - Flooting (Tästä biisistä tulee mieleen Deus Ex pelin musat!) |
|
|
| afastest |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Deep Dish - Flooting (Tästä biisistä tulee mieleen Deus Ex pelin musat!) |
Floating? |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by afastest
Floating? |
Joo, Floating se on eikä Flooting kuten useasti näkee sen mainittavan. George Is On:in Positivan EU/UK-versiossa (ja vinyylissä) jossa tuo biisi on, on tosi epäselvällä fontilla se tracklisti joten ei ihme että kirjotetaan väärin. Tais olla Junossakin mainittuna nimellä "Flooting". |
|
|
| MekkaFIN |
| Hups! :P Laatu biisi kumminkin. |
|
|
| GrimReaper |
| Juu on kyllä ihan kelpo biisi. |
|
|
| juuh |
| Orkidea vs. Super8 - Embrace :) |
|
|
|
|