return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Mikä kolahtaa ? (pg. 11)
View this Thread in Original format
Aki A.
quote:
Originally posted by BetaFactory
Tietääkö joku milloin tuo MDA - Drug Abuser ilmestyy (12")?

Mark Mitchellin sivuilta:

No word on the release date for the Ossia / Mitchell remix of Inkfish MDA, but we know its the next release on acting out, We are hoping it will be around April to coincide with the release of 'Talk like a stranger', 'Lost in the Moment', 'Ghost rmx' & 'run to the light'. Looks like Aprils guna be a big month..

..että sellasta. Huhtikuu tuli ja meni enkä ainakaan minä ole nähnyt missään levyä myynnissä. Toiv. tulee pian ulos
:)
BetaFactory
Kaksi vanhaa helmeä (ainakin pari vuotta vanhaa):

Miika Kuisma - Ambush

Miksi en ole huomannut tätä biisiä ennen? Mielestäni paras biisi Miikalta, ja oletan että tämä oli hänen ensimmäinen julkaisu? Hemmetti jos löytyisi Suomesta. Löysin sen itse vanhasta mixtapesta.

Sage - Aftertouch (en ole varma artistin nimestä btw)

Kaunis biisi. Jospa tehtäisiin tällaista trancea vielä tänä päivänä. :)

EDIT: Aki: kerro sitten jos huomaat että se on julkaistu!
skip
quote:

Miika Kuisma - Ambush

Miksi en ole huomannut tätä biisiä ennen? Mielestäni paras biisi Miikalta, ja oletan että tämä oli hänen ensimmäinen julkaisu? Hemmetti jos löytyisi Suomesta. Löysin sen itse vanhasta mixtapesta.

ensimmäinen julkaisu omalla nimellään, mutta tämä taitaa olla ensimmäinen ylipäätänsä
http://www.discogs.com/artist/DualSpin
tai ainakin aikasemmin julkaistu kuin ambush ja onhan siltä muitakin biisejä ennen ambushia julkaistu, kuin toi.
Zero Frequency
quote:

Sage - Aftertouch (en ole varma artistin nimestä btw)

Kaunis biisi. Jospa tehtäisiin tällaista trancea vielä tänä päivänä. :)

Zage - Aftertouch,

jos kyseessä on loistava pianon ympärille rakennettu biisi, jonka liidisoundina toimii gatetettu (rytmitetty tjsp) string? :)
BetaFactory
Aivan, "gated strings" a la 98/99/00. :) Erittäin kaunis ja samalla myös rauhallinen biisi. Tässä biisissä on käytetty gatea juuri sopivasti. DJ Sakinin biisit ovat sen sijaan kaikki huonoja esimerkkejä - liioiteltua kamaa kertakaikkiaan.
MekkaFIN
* F&W - You Will Understand (Original / Inst.)

Aivan mahtavan energinen biisi! :)
BetaFactory
Hei, minä rupean pikkuhiljaa tykkäämään Kuisman biiseistä! Piti vain kuunnella läpi sitä YleX:n livesettiä pari kertaa ensin. Vielä kun pääsisi kuuntelemaan niitä muita vanhoja "ei-Ar52"-biisejä.
Mr.Mystery
Ai jestas...

Orbital - One Perfect Sunrise

Niin kaunis, niin kaunis... loistava päätös loistavalle uralle.

Orbital R.I.P.
GrimReaper
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Ai jestas...

Orbital - One Perfect Sunrise

Niin kaunis, niin kaunis... loistava päätös loistavalle uralle.

Orbital R.I.P.

Oioi! Pitää tuo Blue albumi ostaa heti juhannuksen jälkeen.
MekkaFIN
Tonekroup - Evening With
------------------------

Ompas mahtava Breaks/chill-out levy! Ja vieläpä suomalaista tuotantoa. Ehkä paras levy, mitä tänä vuonna on tähän mennessä tullut vastaan. :)

Oisko kellään mitään infoa artistista? Ihan tuntematon mulle.

GrimReaper
quote:
Originally posted by MekkaFIN
Tonekroup - Evening With
------------------------

Ompas mahtava Breaks/chill-out levy! Ja vieläpä suomalaista tuotantoa. Ehkä paras levy, mitä tänä vuonna on tähän mennessä tullut vastaan. :)

Oisko kellään mitään infoa artistista? Ihan tuntematon mulle.

Auttaiskohan http://www.tonekroup.com/?

Duo esiintyy esim. viikonloppuna Marttilan metsässä pidettävässä konemusatapahtuma Konemetsässä. ( http://www.konemetsa.net/)
Thunder5
Jostain syystä on taas tullu kuunneltua aika paljon tota Li Kwanin Point Zeroa.. Satuin löytään "vanhan" cd sinkun muutama päivä sitten hyllyn reunalta ja päätin kuunnella. Ja taas olen koukussa. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement