|
Mikä kolahtaa ? (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Thunder5
Tällä hetkellää tippuu tää ja kovaa
Mirco de Govia - Things that Matter (Michael Feihstel Remix) |
Onko toi täällä foorumilla saatavilla? Ainakin herran edellisiä remixejä oli... |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Onko toi täällä foorumilla saatavilla? Ainakin herran edellisiä remixejä oli... |
Onhan tuo.
Löytyy täältä |
|
|
| XeQtOr |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Onko toi täällä foorumilla saatavilla? Ainakin herran edellisiä remixejä oli... |
Kyllä on. Amateur producers promotionista löytyy.. Loistava remixi muuten. |
|
|
| Puuhis |
| Kirka - Luulet Sä Tosiaan.:toothless |
|
|
| Epic Star |
P.O.S - Gravity
Tranquility Base - Getting Away
Avanto - The Flute (Orkidea Remix)
Thomas Datt - 2v2 (Robert Nickson Remix)
Nämä kolahtaa aika hyvin tällä hetkellä. |
|
|
| MekkaFIN |
* Rank 1 - After Me
* Way Out West - Anything But You (Album Version)
* Starkid - Crayons (Leama & Moor's "In Loving Memory Of Starkid" Mix)
* Reeloop - Kamistad (Original Mix) |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by Epic Star
Avanto - The Flute (Orkidea Remix) |
Tuohon olisi saatu lisätä koko alkuperäismelodia, eikä ainoastaan osa siitä IMHO. :) |
|
|
| Kinde |
* Slusnik Luna - Breaker
Ainoa biisi joka kolahti kunnolla tolta Slusnik Lunan uudelta chill-out levyltä.
* Dido - Sand in My Shoes (Above & Beyond remix)
Pitkästä aikaa ihan ok remiksi A&B pojilta... Didon vokaalit tietysti auttaa paljon.
* Voyager - D.C.D.
Ihan tyylikäs melodinen progebreikkiraita.
* UNKLE feat Ian Brown - Reign (Trafik remix)
Toivottavasti tämä julkaistaan ees digitaalisessa muodossa jos ei kerran sisälly cd-sinkulle. Pesee Way Out Westin remiksauksen 10-0.
* Depeche Mode - Little 15 (Ulrich Schnauss Remix)
Vanhalle DM diggarille tämä uppoaa paljon paremmin kun noi surkeat uudelleenlämmitykset Enjoy The Silencesta. |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Kinde
* Dido - Sand in My Shoes (Above & Beyond remix)
Pitkästä aikaa ihan ok remiksi A&B pojilta... Didon vokaalit tietysti auttaa paljon. |
Steve Lawlerin miksaus on loistava! |
|
|
| Kinde |
| Ei uponnut meitsille... vokaalit ja biitit ei vaan matsaa mun mielestä niin kovin hyvin yhteen. En ole muutenkaan mikään kovin suuri Lawlerin tuotantojen tai settien diggailija.. |
|
|
| Thunder5 |
Nyt kolahtelee tää aika lujasti.
Andain - Here Is The House (Austin H's Extended Love Remix) |
|
|
| Puuhis |
P. Diddy feat. Kelis - Let's Get Ill (Deep Dish Mix)
AR52 - Piiska :whip:
Miika Kuisma feat John 00 Fleming - Twisted
sekä myös Gang Starr yleisesti. :) |
|
|
|
|