|
Mikä kolahtaa ? (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Nyt on jostain syystä sellainen tilanne, että mikään musa ei nappaa. Kaikki uudet biisit on sitä samaa tasapaksua paskaa ja vanhat biisit taas ovat totaalisen loppuunkulutettuja.
Blääh. |
Testaappa Antti Tuiskua. Kyllä alkaa taas musa maistumaan. :toothless |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Eiköhän ollut tuon biisin alkuperäisversio, jonka Miettisen Kalle soitti ohjelmassaan parisen viikkoa sitten? Siitä versiosta minä en itse tykännyt niin kovasti, kuulosti aikamoiselta perustrancelta, puuttui draivia kokonaan. Probspotin rmx:stä en toisaalta tiedä mitään. |
Alkuperäinen on myös hyvä, mutta pidän itse enemmän Probspotin "melodisemmasta" remixistä. =) |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Testaappa Antti Tuiskua. Kyllä alkaa taas musa maistumaan. :toothless |
Uuuuuhhhh :nervous: |
|
|
| BetaFactory |
| Juuri nyt kolahtaa ihan hirveästi kotimainen Luminescent! |
|
|
| XeQtOr |
Just nyt kolahtaa Iron Maiden tota ens kesän keikkaa odotellessa :D:D...
No ei ny sentään Don't Look Now'ta oon tässä viimesen viikon kuunnellu vaikka kyl tota Maideniäkin on jonkunverran tullu luukutettua :D |
|
|
| Mr.Mystery |
Perrrrrkeles, kyllä onkin muuten maistuva albumi tuo Don't Look Now...
Noita vanhoja Prodigyn vinyylien uusintajulkaisuja on tullut kanssa kulutettua reippaammin viime aikoina. |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Perrrrrkeles, kyllä onkin muuten maistuva albumi tuo Don't Look Now...
Noita vanhoja Prodigyn vinyylien uusintajulkaisuja on tullut kanssa kulutettua reippaammin viime aikoina. |
Mulla on tällä hetkellä aivan sama linja! Tänään löyty Anttilasta Prodigyn What Evil Lurks 12", makso 7€ (mitäköhän ois maksanu Streetissä..). Tota WOW:in albumiakin on tullut soitettua. :) |
|
|
| BetaFactory |
Lowland - Stains
Luminescent - K.O.E.
Astral Projection - Nilaya
Orkidea - Unity
Anonyme - Extravagance (2004 edit, unreleased) |
|
|
| Eis |
Annien koko anniemal levy kolahtelee ny,
kuin myös annien tuottajan matskusta:
op:l bastards - scorpius. :tongue3 |
|
|
| MekkaFIN |
* Benjamin Bates - Whole
* Brad Carter - Morning Always Comes Too Soon
* Danzel - Pump It Up (United Nations Mix)
* Dark Globe Feat. Amanda Ghost - Feed
* Dirty Vegas - Walk Into The Sun
* Velver Girl - Velvet (Chiller Twist "Cosmosis" Remix)
Siinä jotain. |
|
|
| Puuhis |
| Suomalainen iskelmä yöradiosta. :cool: ihan totta. |
|
|
| Thunder5 |
Tällä hetkellää tippuu tää ja kovaa
Mirco de Govia - Things that Matter (Michael Feihstel Remix) |
|
|
|
|