return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Mikä kolahtaa ? (pg. 14)
View this Thread in Original format
BetaFactory
Onko sinulla mitään tietoa tuosta Emjay-hepusta? Muutama vuosi sitten oli trackerskenessä Emjay-niminen tuottaja nimittäin...
diffas
quote:
Originally posted by BetaFactory
Onko sinulla mitään tietoa tuosta Emjay-hepusta? Muutama vuosi sitten oli trackerskenessä Emjay-niminen tuottaja nimittäin...

Ei ole kyllä minkäänlaista hajua kuka hän olisi. Discogs paljastaa
hehkeeksi naiseksi. Voihan se olla! ;) Ainaki hiton hyvii biisei
on tullut tolta kaksikolta.
GrimReaper
quote:
Originally posted by diffas
Ei ole kyllä minkäänlaista hajua kuka hän olisi. Discogs paljastaa
hehkeeksi naiseksi. Voihan se olla! ;) Ainaki hiton hyvii biisei
on tullut tolta kaksikolta.

Emjay (se nainen) ja DJ Emjay (joka on se Emjay tässä Asouterin kanssa) on kaksi eri artistia. Ei kyllä oo tarkempaa infoa vielä kuka on nimen takana.
BetaFactory
Voi olla että se toinen DJ Emjay on se MOD-heppu. Se teki muuten hard trance-modeja.
diffas
No toi Emjay on Maarten Ossewaarde ja A. Souter on
Andrew Souter. Jos noi nyt kertoo jotain :)
MekkaFIN
* Axwell - Feel The Vibe
* Group Therapy - My Own Worst Enemy (Original / Trafik Mix)
* Filterheadz - Yimanya (Original)

Housempaa matskua taas vaihteeks.
Puuhis
Shapeshifters - Lola's Theme kolisee nyt kun löyty sinkkukin halvalla ja house ja proge muutenkin.
GrimReaper
quote:
Originally posted by Puuhis
Shapeshifters - Lola's Theme kolisee nyt kun löyty sinkkukin halvalla ja house ja proge muutenkin.

Mä en jaksa enää koko biisiä. Se on jo puhkisoitettu kaikissa housepippaloissa. Ehkä ostan sen nyt ja kuuntelen taas joskus ens vuonna jolloin se voi kuulostaa hyvältä.

Mulle tykittää nyt:

Depeche Mode - Enjoy The Silence (16B Remix)
Circulation - Cherry (sekä Mix 1 & 2)
Quivver & Sutton - Cold Rush (Mix 1)
Thunder5
Nyt on tullu taas jostain syystä kuunneltua Jas Van Houtenin Loco Love raitaa... :)
MekkaFIN
* Britney Spears - Breath On Me (James Holden Vocal)
* Dido - Sand In My Shoes (Cosmic Dawn / Steve Lawler Remixes) (Aivan mahtavia remixejä tästä)
* Eric Prydz - Call On Me (Eric Prydz vs. Retarded Funk Mix) (Onkohan Eric nyt sitten oikea esittäjä tälle biisille?)

GrimReaper
quote:
Originally posted by MekkaFIN
* Eric Prydz - Call On Me (Eric Prydz vs. Retarded Funk Mix) (Onkohan Eric nyt sitten oikea esittäjä tälle biisille?)

Onhan Prydz se oikea esittäjä tohon uudempaan versioon, se kun julkaistaankin pikapuoliin. Hän sai loppujen lopuksi oikeudet noihin vokaalien käyttöön, Steve Winwood kun ei pidä vokaaliensa sämpläämisestä.

Se toinen biisi joka pyörii Bangalterin ja Falconin nimellä (joka mulla on whitelabelilla nimetty myös väärin), on itse asiassa se Retardedin ja Mafian alkuperäinen 2003 bootleggi Steve Winwoodin Valerie -biisistä (jossa on nuo Call On Me vokaalit). Prydzin versio on vain hyvin hienovarainen päivitys tuosta alkuperäisestä remiksistä, siksi Retarded on vielä mukana miksin nimessä.
skip
nyt kolahtaa henkell trocken! oli pakko korkata skumppapullo kun on työt ohi eikä enää ikinä (toivottavasti) tarvi mennä nokialle vuorotyöhön kokoamaan puhelimia! kamalaa hommaa! yök! ja koulu alkaa maanantaina! olen hyvin onnellinen! :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement