return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Mikä kolahtaa ? (pg. 16)
View this Thread in Original format
BetaFactory
Hmm, aha. Minulla on tuo Kinetic C-teipillä, ja ainoat tiedot siitä olen saanut discogsin kautta. Heillä taitaa olla väärät tiedot sitten.
GrimReaper
quote:
Originally posted by BetaFactory
Hmm, aha. Minulla on tuo Kinetic C-teipillä, ja ainoat tiedot siitä olen saanut discogsin kautta. Heillä taitaa olla väärät tiedot sitten.

Discogsissa nyt laitetaan varmaan joku kolmannes kaikista samannimisistä artisteista yhden ja saman tuottajan/-jien alle vaikka samalla nimellä toimisi enemmänkin projekteja. Transan pojat eivät kuitenkaan ole tietääkseni tehneet Kinetic-nimen alla kuin tuon yhden julkaisun. Kuvastahan näkee että "Written produced & arranged by Dave & Brendan Webster.".
MekkaFIN
* BT - Never Gonna Come Back Down (Hybrid 'Echoplex' Dub)
- Onpas hyvä! :P

* Sad Affair Feat. Kevin Hunter - Heaven (Phunk Investigation 'Eight Zero' Club Mix / Dub Mix)

- Tuo "kasari" miksaus kolahtaa todella mukavasti, vuoden parhaimpia biisejä!
Thunder5
Stel And Good Newz - Particle

kolahtelee tällä hetkellä aika kovaa... :D
Sting Ray
quote:
Originally posted by GrimReaper
Discogsissa nyt laitetaan varmaan joku kolmannes kaikista samannimisistä artisteista yhden ja saman tuottajan/-jien alle vaikka samalla nimellä toimisi enemmänkin projekteja. Transan pojat eivät kuitenkaan ole tietääkseni tehneet Kinetic-nimen alla kuin tuon yhden julkaisun. Kuvastahan näkee että "Written produced & arranged by Dave & Brendan Webster.".

Pistinpä tosta korjauksen discogsiin, se kuva on muuten minun skannaama :)
skip
the youngsters - smile (sasha mix)
sander van dien - terms (vocal mix)
mike hiratzka - reach out to me (fred numf vs. etienne overdijk remix)

tälläiset iskee kovaa tällä hetkellä! harmi vaan ettei yhtäkään näistä taida olla saatavana kokopitkänä cd:llä!
:(

(suokaa anteeksi mun skandit, kone on aivan vitun jumissa, eikä suostu toimimaan kunnolla, onneksi pian saa uuden!)
:(
Puuhis
Pitkästä aikaa tuli taas kuunneltua Faihtlessin Reverence/Irreverence albumia. Niin hyvää tavaraa että hypin melkein seinille. :D
SALVA MEAAA!!
MekkaFIN
* The Faint - I Disappear
* Death In Vegas - Hands Around My Throat
* Endre - I Kill For You (Probspot Remix)
BetaFactory
quote:
Originally posted by MekkaFIN
* Endre - I Kill For You (Probspot Remix)

Eiköhän ollut tuon biisin alkuperäisversio, jonka Miettisen Kalle soitti ohjelmassaan parisen viikkoa sitten? Siitä versiosta minä en itse tykännyt niin kovasti, kuulosti aikamoiselta perustrancelta, puuttui draivia kokonaan. Probspotin rmx:stä en toisaalta tiedä mitään.
Puuhis
Pari päivää on nyt tippunut pelkästään Drum & Bassia (lukuunottamatta edellä mainittua Faithlessia). On se vaan jotenkin tällä hetkellä niin paljon mielenkiintoisempaa kun 4/4 biitti. :happy2:

BetaFactory
quote:
Originally posted by Puuhis
Pari päivää on nyt tippunut pelkästään Drum & Bassia (lukuunottamatta edellä mainittua Faithlessia). On se vaan jotenkin tällä hetkellä niin paljon mielenkiintoisempaa kun 4/4 biitti. :happy2:

Minä en ole ikinä jostain kummasta syystä tykännyt niin hirveästi rikkobiitistä, olipa se sitten breikkitrancea tai junkkaa/d'n'b:tä. Hybrid on melkein ainoa poikkeus.
Mr.Mystery
Nyt on jostain syystä sellainen tilanne, että mikään musa ei nappaa. Kaikki uudet biisit on sitä samaa tasapaksua paskaa ja vanhat biisit taas ovat totaalisen loppuunkulutettuja.

Blääh.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement