|
Mikä kolahtaa ? (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
| Hmm, aha. Minulla on tuo Kinetic C-teipillä, ja ainoat tiedot siitä olen saanut discogsin kautta. Heillä taitaa olla väärät tiedot sitten. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Hmm, aha. Minulla on tuo Kinetic C-teipillä, ja ainoat tiedot siitä olen saanut discogsin kautta. Heillä taitaa olla väärät tiedot sitten. |
Discogsissa nyt laitetaan varmaan joku kolmannes kaikista samannimisistä artisteista yhden ja saman tuottajan/-jien alle vaikka samalla nimellä toimisi enemmänkin projekteja. Transan pojat eivät kuitenkaan ole tietääkseni tehneet Kinetic-nimen alla kuin tuon yhden julkaisun. Kuvastahan näkee että "Written produced & arranged by Dave & Brendan Webster.". |
|
|
| MekkaFIN |
* BT - Never Gonna Come Back Down (Hybrid 'Echoplex' Dub)
- Onpas hyvä! :P
* Sad Affair Feat. Kevin Hunter - Heaven (Phunk Investigation 'Eight Zero' Club Mix / Dub Mix)
- Tuo "kasari" miksaus kolahtaa todella mukavasti, vuoden parhaimpia biisejä! |
|
|
| Thunder5 |
Stel And Good Newz - Particle
kolahtelee tällä hetkellä aika kovaa... :D |
|
|
| Sting Ray |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Discogsissa nyt laitetaan varmaan joku kolmannes kaikista samannimisistä artisteista yhden ja saman tuottajan/-jien alle vaikka samalla nimellä toimisi enemmänkin projekteja. Transan pojat eivät kuitenkaan ole tietääkseni tehneet Kinetic-nimen alla kuin tuon yhden julkaisun. Kuvastahan näkee että "Written produced & arranged by Dave & Brendan Webster.". |
Pistinpä tosta korjauksen discogsiin, se kuva on muuten minun skannaama :) |
|
|
| skip |
the youngsters - smile (sasha mix)
sander van dien - terms (vocal mix)
mike hiratzka - reach out to me (fred numf vs. etienne overdijk remix)
tälläiset iskee kovaa tällä hetkellä! harmi vaan ettei yhtäkään näistä taida olla saatavana kokopitkänä cd:llä!
:(
(suokaa anteeksi mun skandit, kone on aivan vitun jumissa, eikä suostu toimimaan kunnolla, onneksi pian saa uuden!)
:( |
|
|
| Puuhis |
Pitkästä aikaa tuli taas kuunneltua Faihtlessin Reverence/Irreverence albumia. Niin hyvää tavaraa että hypin melkein seinille. :D
SALVA MEAAA!! |
|
|
| MekkaFIN |
* The Faint - I Disappear
* Death In Vegas - Hands Around My Throat
* Endre - I Kill For You (Probspot Remix) |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
* Endre - I Kill For You (Probspot Remix) |
Eiköhän ollut tuon biisin alkuperäisversio, jonka Miettisen Kalle soitti ohjelmassaan parisen viikkoa sitten? Siitä versiosta minä en itse tykännyt niin kovasti, kuulosti aikamoiselta perustrancelta, puuttui draivia kokonaan. Probspotin rmx:stä en toisaalta tiedä mitään. |
|
|
| Puuhis |
| Pari päivää on nyt tippunut pelkästään Drum & Bassia (lukuunottamatta edellä mainittua Faithlessia). On se vaan jotenkin tällä hetkellä niin paljon mielenkiintoisempaa kun 4/4 biitti. :happy2: |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Pari päivää on nyt tippunut pelkästään Drum & Bassia (lukuunottamatta edellä mainittua Faithlessia). On se vaan jotenkin tällä hetkellä niin paljon mielenkiintoisempaa kun 4/4 biitti. :happy2: |
Minä en ole ikinä jostain kummasta syystä tykännyt niin hirveästi rikkobiitistä, olipa se sitten breikkitrancea tai junkkaa/d'n'b:tä. Hybrid on melkein ainoa poikkeus. |
|
|
| Mr.Mystery |
Nyt on jostain syystä sellainen tilanne, että mikään musa ei nappaa. Kaikki uudet biisit on sitä samaa tasapaksua paskaa ja vanhat biisit taas ovat totaalisen loppuunkulutettuja.
Blääh. |
|
|
|
|