return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Mikä kolahtaa ? (pg. 8)
View this Thread in Original format
diffas
quote:
Originally posted by Thunder5
BT - Force Of Gravity (Tiesto Remix)

örrörr. ollaan porukassa mietitty, et toi versio
on varmaan hyvä sen takia, että siel lukee tiesto.
käsittämätöntä rapaa toi kyl imho. samoin kuin
corstenin versio.

noh. semmoista.
Thunder5
quote:
Originally posted by diffas
corstenin versio.

noh. semmoista.

Itse en mikään suurin tieston fani ole. Tuo piisi kolahtaa vaan lähinnä noiden voksujen takia...

että sellasta.. :)
skip
quote:
corstenin versio.

noh. semmoista.

mä taas oon ihan yksikseni miettinyt, et toi versio on varmaan monen mielestä käsittämätöntä rapaa sen takia, ku siellä lukee tiësto, niinku monet muutkin tiëston biisit nykyään. mun mielestä toi on ihan ok biisi, tosin voksut menee hieman liian revittelyks jossain vaiheessa, mut se tuskin on tiëston vika. corstenin mixiä en oo kuullu.

et simmosta.
MekkaFIN
quote:
corstenin versio.

noh. semmoista.

Ferryn miksaushan on aivan loistava. :)
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by MekkaFIN
* Franz Ferdinand - Take Me Out
- kivaa rokkii. :)

* Kaksio - Ajattelen Sua
- vähän popimpaa matskua.

Nuo biisit olivat hyviä kunnes radio raiskasi ne soittamalla ne kerran tunnissa joka ikisellä kanavalla.
BetaFactory
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Nuo biisit olivat hyviä kunnes radio raiskasi ne soittamalla ne kerran tunnissa joka ikisellä kanavalla.

Tuohon liittyvää faktaa. Kaupallinen radiokanava soittaa yksittäistä biisiä suunnilleen 150 kertaa (keskiarvo). "Perinteinen" radiokanava soittaa samaa biisiä vastaavaa 4 kertaa. :)
MekkaFIN
quote:
Originally posted by Mr.Mystery

Tuo on totta, tänäänkin kuulin tuon 'Take Me Outin' muutaman kerran. :/
Airvision
DJ.Tab - Verso
DJ.Tab - Radiate
Ian Brown - Fear (unkle rmx)
Paul Oakenfold - Zoo York (leama rmx)
Miika Kuisma - Garden Of Hope
Ryan Grenz - Emoticon (octagen rmx)
MekkaFIN
* Basement Jaxx - Good Luck (Roni Size Vocal Mix)
* iiO - Smooth (Blackwatch Remix) (tjsp)
* Britney Spears - Toxic (:P)
MekkaFIN
* BT - Firewater
* Miro - By Your Side (Sonorous Bright Side Mix)

GrimReaper
quote:
Originally posted by MekkaFIN
* BT - Firewater
* Miro - By Your Side (Sonorous Bright Side Mix)

Mm.. Firewater.. yksi ESCM:n helmistä biiseistä. Oma ESCM suosikkini on tosin brittijulkaisun uskomattoman kaunis The Road To Lostwithiel, joka on jenkkijulkaisussa korvattu Lullaby For Gaialla. Onneksi molemmat julkasut on joskus tullu hommattua sillä Lullaby For Gaia on myös loistava.

By Your Side. Originaali on yhä mun suosikkini tästä mutta Coldharbour Sessionsia kuunneltuani olen tykästynyt tähän Sonorous Mixiinkin vaikka alussa en pitänyt siitä juuri lainkaan.. Ihme ettei Schulz muuten laittanut omaa remiksiään levylle. Ehkä siksi että se ei ole kovinkaan kummoinen verrattuna muihin mikseihin tai sitten siksi että se on jo aivan liian vanha miksaus joka onkin todennäköisempi syy.
MekkaFIN
quote:
Originally posted by GrimReaper
Mm.. Firewater.. yksi ESCM:n helmistä biiseistä. Oma ESCM suosikkini on tosin brittijulkaisun uskomattoman kaunis The Road To Lostwithiel, joka on jenkkijulkaisussa korvattu Lullaby For Gaialla. Onneksi molemmat julkasut on joskus tullu hommattua sillä Lullaby For Gaia on myös loistava.

Joo, tuo firewater kolahti ihan kivasti. Lopun kitarakohta on aivan mahtava. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement