|
Mikä kolahtaa ? (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Epic Star |
Kaste - Desert Eagle [Anjunabeats]
Loistava kappale, todella loistava! |
|
|
| skoda |
| quote: | Originally posted by Epic Star
Kaste - Desert Eagle [Anjunabeats]
Loistava kappale, todella loistava! |
Artistin nimi kuulostaa suomalaiselta? Pitääkin laittaa korvan taakse. |
|
|
| BetaFactory |
| TIP:in goa-matskua. Yksinkertaisesti. |
|
|
| MekkaFIN |
* Highland - No Way Out (Extended Original Mix)
- vanhempaa trancea.
* Mekka - Diamondback (Original Mix)
- kuten myös.
* Jan Johnston - Flesh (Tiësto Mix)
- ja vieläkin.
* Jase From Outta Space Feat. Claire Sky - Do What You Want (Max Graham's "Third Street" Remix)
- proge-trancee.
* Lucky 7 - Greece
- breaks remix wanhasta hitistä.
* Stardust - Music Sounds Better With You
- wanhaa houssee. |
|
|
| MekkaFIN |
Lisätäämpäs taas jotain:
* Fleetwood Mac - Big Love (Deep Dish Mix)
* Signum - Come Around Again (DJ Danjo & Rob Styles Remix)
* Shapeshifters - Back To Basics (Nocturnal Mix)
* Stonebridge Feat. Therese - Put 'Em High (Axwell/Seamus Haji Remixes)
* Tears For Fears - Closest Thing To Heaven (Solasso Club Mix)
* The Prodigy - Girls (Rex The Dog Remix)
* The Prdigy - Hotride (El Batori Mix)
* Tilt - Children (Tilt's "Countryard" Mix)
* Tilt - Twelve (Max Graham Remix)
* Timo Maas - Ubik (The Breakz)
* UNKLE Feat. Ian Brown - Reing (UNKLE Reconstruction)
Aika iso lista vanhemmasta trancesta housen ja electron kautta breikseihin. :P |
|
|
| skoda |
Tilt - Twelve (Pig & Dan remix)
Hhhhelvetin hyvä remix! Todella erilainen nuori. :D Iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta jne :p |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by skoda
Tilt - Twelve (Pig & Dan remix)
Hhhhelvetin hyvä remix! Todella erilainen nuori. :D Iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta jne :p |
Heh, tuo oli keviästi huonoin ja ainut versio mistä en tykännyt! :P |
|
|
| skoda |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Heh, tuo oli keviästi huonoin ja ainut versio mistä en tykännyt! :P |
Mun mielestä siinä on upea basso linja. :) |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Heh, tuo oli keviästi huonoin ja ainut versio mistä en tykännyt! :P |
Jep, tuo remixi on kyllä aivan kamalaa paskaa. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Jep, tuo remixi on kyllä aivan kamalaa paskaa. |
Näinkin voi sanoa. Vaikka monista Pig & Danin omista biiseistä tykkäänkin niin tää remiksi on jotain aivan muuta. |
|
|
| skoda |
| Heh. Ihme porukkaa, mun mielestä se rokkaa. :D |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Näinkin voi sanoa. Vaikka monista Pig & Danin omista biiseistä tykkäänkin niin tää remiksi on jotain aivan muuta. |
Eipä sillä että se originaalikaan olisi mitenkään erikoinen ollut. Ehkä heikoin Tiltin tuotos tähän mennessä... |
|
|
|
|