return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 
Mikä kolahtaa ? (pg. 22)
View this Thread in Original format
Epic Star
Kaste - Desert Eagle [Anjunabeats]

Loistava kappale, todella loistava!
skoda
quote:
Originally posted by Epic Star
Kaste - Desert Eagle [Anjunabeats]

Loistava kappale, todella loistava!


Artistin nimi kuulostaa suomalaiselta? Pitääkin laittaa korvan taakse.
BetaFactory
TIP:in goa-matskua. Yksinkertaisesti.
MekkaFIN
* Highland - No Way Out (Extended Original Mix)
- vanhempaa trancea.
* Mekka - Diamondback (Original Mix)
- kuten myös.
* Jan Johnston - Flesh (Tiësto Mix)
- ja vieläkin.
* Jase From Outta Space Feat. Claire Sky - Do What You Want (Max Graham's "Third Street" Remix)
- proge-trancee.
* Lucky 7 - Greece
- breaks remix wanhasta hitistä.
* Stardust - Music Sounds Better With You
- wanhaa houssee.
MekkaFIN
Lisätäämpäs taas jotain:

* Fleetwood Mac - Big Love (Deep Dish Mix)
* Signum - Come Around Again (DJ Danjo & Rob Styles Remix)
* Shapeshifters - Back To Basics (Nocturnal Mix)
* Stonebridge Feat. Therese - Put 'Em High (Axwell/Seamus Haji Remixes)
* Tears For Fears - Closest Thing To Heaven (Solasso Club Mix)
* The Prodigy - Girls (Rex The Dog Remix)
* The Prdigy - Hotride (El Batori Mix)
* Tilt - Children (Tilt's "Countryard" Mix)
* Tilt - Twelve (Max Graham Remix)
* Timo Maas - Ubik (The Breakz)
* UNKLE Feat. Ian Brown - Reing (UNKLE Reconstruction)

Aika iso lista vanhemmasta trancesta housen ja electron kautta breikseihin. :P
skoda
Tilt - Twelve (Pig & Dan remix)


Hhhhelvetin hyvä remix! Todella erilainen nuori. :D Iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta jne :p
MekkaFIN
quote:
Originally posted by skoda
Tilt - Twelve (Pig & Dan remix)


Hhhhelvetin hyvä remix! Todella erilainen nuori. :D Iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta jne :p

Heh, tuo oli keviästi huonoin ja ainut versio mistä en tykännyt! :P
skoda
quote:
Originally posted by MekkaFIN
Heh, tuo oli keviästi huonoin ja ainut versio mistä en tykännyt! :P



Mun mielestä siinä on upea basso linja. :)
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by MekkaFIN
Heh, tuo oli keviästi huonoin ja ainut versio mistä en tykännyt! :P

Jep, tuo remixi on kyllä aivan kamalaa paskaa.
GrimReaper
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Jep, tuo remixi on kyllä aivan kamalaa paskaa.

Näinkin voi sanoa. Vaikka monista Pig & Danin omista biiseistä tykkäänkin niin tää remiksi on jotain aivan muuta.

skoda
Heh. Ihme porukkaa, mun mielestä se rokkaa. :D
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by GrimReaper
Näinkin voi sanoa. Vaikka monista Pig & Danin omista biiseistä tykkäänkin niin tää remiksi on jotain aivan muuta.

Eipä sillä että se originaalikaan olisi mitenkään erikoinen ollut. Ehkä heikoin Tiltin tuotos tähän mennessä...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 
Privacy Statement