|
Mikä kolahtaa ? (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Thunder5
Jostain syystä on taas tullu kuunneltua aika paljon tota Li Kwanin Point Zeroa.. Satuin löytään "vanhan" cd sinkun muutama päivä sitten hyllyn reunalta ja päätin kuunnella. Ja taas olen koukussa. :D |
Joo-o, helmi biisi. Ei uskois että sekin on tehty jo vuonna '94 ja on mielestäni Matt Dareyn kolmen parhaimman biisin joukossa ja yks mun kaikkien aikojen suosikkeja. Tulis nyt ne uudetkin miksit ulos jossain vaiheessa originaali '94 miksi mukaanlukien. :D |
|
|
| Mr.Mystery |
| Mitenkä on, onko tuolla Orbitalin Blue Albumin vinyyliversiolla biisit saman mittaisia kuin CD-versiolla? |
|
|
| mkuisma |
Moikka,
Jos joku haluu noita vanhoja biisejä niin voin kyllä polttaa vaikka pari cd:tä täyteen :) Jos jollekin kerta maistuu niin annan ilomielin!
Muutenkin oon miettiny että vois pistää ilmaiseks downloadiks kasan vanhoja biisejä jotka ei varmaan päädy enää mihinkään julkaisuun. Tarvis vaan keksiä jostain kaistaa, mutta ilmoon jos/kun keksin jotain.
Sillävälin jos joku haluaa noita vanhoja biisejä, niin laittakaa privaviestiä tulemaan. |
|
|
| Mr.Mystery |
Siinäpä vasta tarjous :)
Voin vaikka heittää sulle oman CD:n vaihdossa jos kiinnostaa? |
|
|
| BetaFactory |
| Oho, minä olisin kyllä kiinnostunut niistä vanhoista biiseistä, mutta voin kyllä odottaa kunees olet saanut downloadpaikat toimimaan. Hieno uutinen kertakaikkiaan! |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Joo-o, helmi biisi. Ei uskois että sekin on tehty jo vuonna '94 ja on mielestäni Matt Dareyn kolmen parhaimman biisin joukossa ja yks mun kaikkien aikojen suosikkeja. Tulis nyt ne uudetkin miksit ulos jossain vaiheessa originaali '94 miksi mukaanlukien. :D |
Oih, mitäs miksejä tosta on tulossa.. :) |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Thunder5
Oih, mitäs miksejä tosta on tulossa.. :) |
Matt Darey Remake, Li Kwan Remix, Lost Tribe Remix, Digital Blonde Remix ja Leama & Moor Remix. Elikkäs 3 Dareyn tekemää versiota ja 2 "oikeaa" remiksiä. Tarkempaa infoa ja samplet löydät Dareyn kotisivulta http://www.mattdarey.com/discography.html.
Sais vaan nähdä millon ne tulee, jos tulee... |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Matt Darey Remake, Li Kwan Remix, Lost Tribe Remix, Digital Blonde Remix ja Leama & Moor Remix. Elikkäs 3 Dareyn tekemää versiota ja 2 "oikeaa" remiksiä. Tarkempaa infoa ja samplet löydät Dareyn kotisivulta http://www.mattdarey.com/discography.html.
Sais vaan nähdä millon ne tulee, jos tulee... |
Kiitti linkistä. Olisi se varmaan löytyny jos olis jaksanu/viitsiny vähän googlettaa. Tosiaan noi remiksit kuulostavat aika mainioilta.. :D |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by mkuisma
Moikka,
Jos joku haluu noita vanhoja biisejä niin voin kyllä polttaa vaikka pari cd:tä täyteen :) Jos jollekin kerta maistuu niin annan ilomielin!
Muutenkin oon miettiny että vois pistää ilmaiseks downloadiks kasan vanhoja biisejä jotka ei varmaan päädy enää mihinkään julkaisuun. Tarvis vaan keksiä jostain kaistaa, mutta ilmoon jos/kun keksin jotain.
Sillävälin jos joku haluaa noita vanhoja biisejä, niin laittakaa privaviestiä tulemaan. |
Hieno homma! :) |
|
|
| Mr.Mystery |
mmm...
Jan Vayne - The Promise of a New World (Mark Otten Mix)
Uskomattoman upea. |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
mmm...
Jan Vayne - The Promise of a New World (Mark Otten Mix)
Uskomattoman upea. |
Eikä Jan Vayne - Laments of the lost (Alucard's Chilled Mix) ole hirveästi huonompi.. |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by Thunder5
Eikä Jan Vayne - Laments of the lost (Alucard's Chilled Mix) ole hirveästi huonompi.. |
Joo, en oo kerenny niin pitkälle vielä :) |
|
|
|
|