|
Mikä kolahtaa ? (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| MekkaFIN |
* Audio Magnetics - Ghetto Blasta Deluxe (Funk Mix)
Onpa loistava biisi!
* The Chemical Brothers - The Boxer
Kuten myös! |
|
|
| GrimReaper |
Paul M - Easy Intensive
- albumillinen vanhan koulun trancea, vähän teknompaa meininkiä ja ambienttia ja vielä jotain siltä väliltä, ajalta juuri ennen kuin Paul M eli Kid Paul katosi täydellisesti elektronisen musiikin maailmasta. Helmi löytö käytettynä jokunen viikko sitten.
Yksittäisistä biiseistä eniten juuri nyt iskee ehkä
Coldplay - Talk (Max Graham Remix)
- vaikka moni sitä haukkuukin, mun mielestä se on kaunis kaikessa yksinkertaisuudessaan :rolleyes:
Sasha - Magnetic North (Tearrain Remix)
- tyylikäs suomalainen remiksaus |
|
|
| MekkaFIN |
| Kuuntelinpas tänään pitkästä aikaa Tiëston In My Memory levyn läpi ja on se vaan pirun hyvä! |
|
|
| GrimReaper |
| Juu onhan se, en o itekään kuunnellu sitä aikoihin. Pitääkin laittaa kuunteluun taas jossain vaiheessa. |
|
|
| TomyS |
Roland Brant:in teokset: Hyperspace, Mastermind, Moon's Waterfalls, Nuclear Sun
Kovin kaunista Dream Trancea.
Roland Brant feat. Eddie Rave - Start New Game
Kiinnostaisi tietää mitä kappaleita/versioita vinyylillä on, mutta kun ei löydy mistään. Onneksi mulla on tämä sentään Trancemaster 21 levyllä. |
|
|
| GrimReaper |
| Eipä tuosta Brantin vinyylistä tunnu löytyvän muuta kuin katalooginumero ED9807 ja todennäköinen julkaisupäivä 21.12.1998. |
|
|
| TomyS |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Eipä tuosta Brantin vinyylistä tunnu löytyvän muuta kuin katalooginumero ED9807 ja todennäköinen julkaisupäivä 21.12.1998. |
Juu, vuosiluvun suunnilleen tiesinkin. Kiitti kataloginumerosta, siitä voi olla vielä hyötyä. :)
Tuohon mun listaan lisään myös: Roland Brant - They Are Comin', aika lailla vaikea löytää, mutta täytyy kysellä discogsin italialaisilta käyttäjiltä. |
|
|
| GrimReaper |
| Hmm. www.deejay.de näyttää myyvän tuota Start New Gamea hintaan 7,25e. En sitten tiedä onko totta mutta ainakin löytyy katalogissa muutaman muun lisäksi. They Are Comin' :ista ei o mitään hajua. |
|
|
| MekkaFIN |
Axwell & Ingrosso - Together
Chocolate Puma - 4 Letter Word (Motor Mix)
Cosmicman - I Love You (Shane 54 Remix)
Dogzilla - Without You
Fischerspooner - Never Win (Benny Benassi Remix)
Nämä kolisevat tällä hetkellä! |
|
|
| GrimReaper |
Hetikohta - Space Age
- tyylikästä suomalaista breikkiä
Avenue D - Do I Look Like A Slut? (Sizequeen Remix)
- suht julmaa progehousea mielenkiintoisilla vokaaleilla höystettynä
Lustral - Solace (Beetseekers Remix)
- kaunista vokaaliraansea kotimaisittain miksattuna
Gouryella - Gouryella
- vanha vakaa toimii edelleen |
|
|
| TomyS |
The Ambush - Casablanca
Aquaplex - Instinct
Forkman - Forkpower
Lars Palmas - The Real Penetrator [Bassraiders HSV Remix]
Cocooma - Flying Saucer [Gollum & Gary D. Remix]
Gollum & Gary D. - Black Arrows (kaikki versiot)
-Aivan paras melodia! :crazy: Gary D. Hardbass Mix!! Mutta nyt lähinnä kolisee tuo Hypergroove Club Mix. |
|
|
| GrimReaper |
Orbital - One Perfect Sunrise (Phil Hartnoll Mix)
- Originaalia hidastempoisempi ja hieman ehkä monipuolisempikin versio. Tosi kaunis.
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
- Yli 10-minuuttinen breikkifiilistely In Sides -levyltä, kaunis on tämäkin. Orbitalin heput omistivat tän biisin vuonna '95 onnettomuudessa kuolleelle musiikintekijälle ja hyvälle ystävälleen Sally Hardingille.
Orbital toimii nyt, mulle se tosin on toiminut jo 15 vuotta.. :p |
|
|
|
|