|
Mikä kolahtaa ? (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Eipä sillä että se originaalikaan olisi mitenkään erikoinen ollut. Ehkä heikoin Tiltin tuotos tähän mennessä... |
Joo siitä uupuu se 'jokin' joka tekisi siitä oikein hyvän. Onhan se ihan jees mutta ei sitä parasta uutta Tilttiä, vanha John Grahamin mukanaolon aikainen Tilt kun mulle ainakin toimii yhä kaikkein parhaiten. 12:sta mulle parhaiten uppoaa Max Grahamin ja Orkidean versiot. |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
12:sta mulle parhaiten uppoaa Max Grahamin ja Orkidean versiot. |
Grahamin remix on kyllä paras, tosin en ole vielä Orkidean näkemystä kuullut. |
|
|
| skip |
mun mielestä originaali on tosta 12:sta ehdottomasti paras versio, vaikkei kaikkien vanhojen tilttien tasolle ylläkään. selvästi parempi kuitenkin kuin esim vanhat 36 ja seduction of orpheus, jotka ovat tiltin huonoimmat biisit, jotka olen kuullut.
orkidean remixistä en tykännyt yhtään. aivan liian nopean kuuloinen ja matrix samplet ovat HIEEEEMAN liian juustoiset mun makuun. muutenkin aika kökköä IMO, joka on orkidealta harvinaista. muista remixeistä en muista mikä oli mikä, mutta muutama oli ihan ok ja yksi ainakin taisi olla aika surkea. |
|
|
| MekkaFIN |
Taas lista viimeaikoina kolahtaneita biisejä:
* Alex M.O.R.P.H Vs. Eric Prydz - Unification Vs. Call On Me
* Alphazone - Flashback (Cloudchaser Remix)
* Audioholics - External Key (Perry O'Neil Remix)
* Cupa - Mass Panic (Concept Mix) |
|
|
| skoda |
Way Out West - Killa
Tajuttoman hieno biisi, aivan mahtava. :) |
|
|
| MekkaFIN |
* Faraway Project - Radiate (Faraway January Remake)
- Mukavan tykki ja vieläpä samasta kaupungista lähtöisin tämä herra. :P |
|
|
| GrimReaper |
Placebo - Twenty Years (Michael Feihstel's Into Depth Remix)
- Oon aina tykänny Michin hempeistä progesoundeista ja tää miksi ei o poikkeus. Teki Placebon viimisimmästä sinkkulohkasusta ihan tarkotuksella soundiltaan hyvin samantyylisen miksin mitä ne suositut Linkin Park -remiksinsä. Hyvin toimii, ja mukana on myös ne vokaalit. |
|
|
| MekkaFIN |
* Gouryella - Gouryella (Gigilo Remix)
- Wanhempaa trancea, kolahtaa mukavasti!
* Juliet - Avalon (Jacques Lu Cont "Versus" Remix)
- Tämän herran remixit on viimeaikoina olleet kyllä todella tykkiä kamaa, eikä tämäkään ole poikkeus! |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
* Juliet - Avalon (Jacques Lu Cont "Versus" Remix)
- Tämän herran remixit on viimeaikoina olleet kyllä todella tykkiä kamaa, eikä tämäkään ole poikkeus! |
Joo, Stuart Price eli Jacques Lu Cont/Les Rythmes Digitales/Thin White Duke/Paper Faces on ollut viime aikoina tulessa sadalla ja yhdellä remiksillään joista jokainen on ollut suht toimiva paketti, Killersien biiseistä tosin useimmiten pidän enemmän niistä dubeista. |
|
|
| Jace2 |
| aavan uusin "Karma" sykkii nyt kyllä aika kovasti meikäläisen päässä.. |
|
|
| TomyS |
Radium - Cavern/Concrete Oppressor
Deadface - Neverspeak
Travon - Sea Of Sorrow
M1dy - Speedcore Dandy
DJ Jappo & Lancinhouse - Trashf*cker
Hardcorea...etenkin Frenchcore kolahtaa :disbelief |
|
|
| Josh_FIN |
mm. nämä:
Castaneda: Ocean Born
Eye Wall: Bad Deal :tongue2 |
|
|
|
|