return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Mikä kolahtaa ? (pg. 5)
View this Thread in Original format
BetaFactory
Minä en tiennyt sitä, että TAB on julkaissut aivan omaa kamaa TAB-tagin alla. Pidetään mielessä.

Ja toiseen keskusteluaiheen viitaten, juuri tällä hetkellä kolahtaa Huoratron - Male Bonding. Aivan sikamagee electrobiisi. :gsmile:
Airvision
quote:
Originally posted by BetaFactory
Minä en tiennyt sitä, että TAB on julkaissut aivan omaa kamaa TAB-tagin alla. Pidetään mielessä.



-Joo tulossa on ei viellä julkaistu,huhtikuussa julkkaribileet Nosturissa Anjunabeats Worldwide...

:tongue3


p.s. täältä voi käydä maistelee Tabia etukäteen...

http://www.anjunabeats.co.uk ja sieltä playlist ja 5 & 4 setit...
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by Airvision
-Joo tulossa on ei viellä julkaistu,huhtikuussa julkkaribileet Nosturissa Anjunabeats Worldwide...

:tongue3


p.s. täältä voi käydä maistelee Tabia etukäteen...

http://www.anjunabeats.co.uk ja sieltä playlist ja 5 & 4 setit...

Paljonkos tranceaddicteja tuonne on muuten tulossa? Vois pitää jonkun pienimuotoisen miitin vaikkapa :)
Airvision
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Paljonkos tranceaddicteja tuonne on muuten tulossa? Vois pitää jonkun pienimuotoisen miitin vaikkapa :)



-Meitsi on paikalla ehdottomasti !!:crazy:
Dueno
- Minä myös mikäli pääsen sisälle asti ;D
BetaFactory
Sueno Latino - Sueno Latino.

Usko pois, nimensä huolimatta tuo biisi on ihan oikeasti aika erinomainen. Itse luokittelisin sitä house-genreen, mutta en ole aivan varma siitä luokittelusta. Mielenkiintoinen biisi todella hyvällä basslinellä!
diffas
omat suosikit proge/trance arenalta at the moment:

motorcycle - as the rush comes (perry o'neil instrumental mix)
matthew dekay band - higher thoughts
tax i - glistening
özgur can - sometimes
mind - afterlife
GrimReaper
Jeh, itse olen myös tulossa Anjunabeatsiin mikäli vielä joskus muistaisin ostaa sen lipun ennenkuin loppuvat.. :nervous:

Jos vaikka tällä viikolla yrittäis saada sen aikaseksi.

Kolahtamisessa olen täysin samalla linjalla diffaksen kanssa!
MekkaFIN
* Motorcycle - As the Rush Comes (Perry O'Neil Remix)
* Tiësto feat. BT - Love Comes Again (Original Mix)
* BT - Force of Gravity (Terminalhead Mix)

ja pari muuta, joiden nimet ei ny tuu mieleen :/
GrimReaper
quote:
Originally posted by BetaFactory
Sueno Latino - Sueno Latino.

Mielenkiintoisen ilmavasti leijaileva lattarihousen ja deepimmän housen välimaastoon uppoava klassikko! Alunperin 1989 julkaistu biisi on saanut vuosien varrella jos jonkinlaisia näkemyksiä lähes konemusan joka genreen sopien, viimeisimmät näistä muistaakseni viime vuodelta. Itse olenkin enemmän tykästynyt näihin hieman tuoreempiin miksauksiin. Alla muutama suosikkimiksini:

Bushwacka! Breakbeat Remix (8:40)
Bushwacka! Tek Remix (7:54)
Kayestone Tribute Remix (9:03)
Salt Tank Amnesia Remix (10:08)

skip
u&k - drop
mahtava biisi!
BetaFactory
quote:
Originally posted by GrimReaper
Mielenkiintoisen ilmavasti leijaileva lattarihousen ja deepimmän housen välimaastoon uppoava klassikko! Alunperin 1989 julkaistu biisi on saanut vuosien varrella jos jonkinlaisia näkemyksiä lähes konemusan joka genreen sopien, viimeisimmät näistä muistaakseni viime vuodelta. Itse olenkin enemmän tykästynyt näihin hieman tuoreempiin miksauksiin. Alla muutama suosikkimiksini:

Bushwacka! Breakbeat Remix (8:40)
Bushwacka! Tek Remix (7:54)
Kayestone Tribute Remix (9:03)
Salt Tank Amnesia Remix (10:08)


On erittäin kiinnostavaa lukea näitä historia-kertomuksia. Taas minulla ei ollut aavistustakaan, että tuolla biisillä oli noin vanhat juuret. Bushwacka!:n biisejä uppoavat nekin, vaikka yleensä inhoan latino-inspiroitua elektronista musaa.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement