|
Mikä kolahtaa ? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
Viime vuoden aikana olen pikkuhiljaa siirtymässä pois siitä melodisimmasta ja kiksuimmasta trancesta. Kuitenkin viime aikoina olen pari kertaa saanut mahdollisuuden kuunnella tuota Nadjanema-biisiä. Tekijän nimi ei nyt tule mieleen, mutta biisi on ihan ok.
EDIT: The Infinity Project tekee myös kelvollista goatrancea. Suosittelen. Minulta löytyy pari niiden biisiä CD:ltä nimeltään The Yellow LP. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Viime vuoden aikana olen pikkuhiljaa siirtymässä pois siitä melodisimmasta ja kiksuimmasta trancesta. Kuitenkin viime aikoina olen pari kertaa saanut mahdollisuuden kuunnella tuota Nadjanema-biisiä. Tekijän nimi ei nyt tule mieleen, mutta biisi on ihan ok. |
Tarkoitat varmaan biisiä Unknown Source - Nadjanema joka on ihan toimiva kiksuttelija ja myös Fire & Ice Remix on aika jees. Artistinimen takaa löytyy yksi uusista alan nousevista nimistä, tanskalainen Kenni Andruszkow Poulsen.
Itsekään en juuri tätä tosikiksua kuuntele kuin ajoittain, kaikkea muuta mahdollista senkin edestä.
Ei-koneellista musaa tulee nykypäivänä kuunneltua harvoin mutta jos niin pääsee "vahingossa" käymään, uppoaa melkein kaikki muu mutta ei järkyttävän kamala ja ylikaupallinen pop ja r'n'b. |
|
|
| BetaFactory |
Just tuo.
Junkie XL - Beauty Never Fades on semmonen biisi, joka ei alusta asti kolahtanut. Mutta nyt on asia aivan toisin päin. :) |
|
|
| BetaFactory |
BPT - Moody [Futureshock Remix]
Hieno bassline kertakaikkiaan. :) Muuten pidän suuremmasta osasta Futureshockin tuotannoista. |
|
|
| GrimReaper |
Juu Futureshock on tehnyt/tekee pääasiassa loistavaa matskua ja remixejä. Koneistossa olen nähnyt kerran, olikos se 2001 muistaakseni vielä silloin kun oltiin Kupittaan puistossa.
Mun suosikki Futureshock on Underworld - Jumbo (Futureshock Worlds Apart Remix), todella kaunis remiksi jo alunperinkin kauniista biisistä. Miesvokaali ei uponnut heti alussa mutta nyt sekin on OK ja tykkään. |
|
|
| BetaFactory |
| Siitä Futureshockin Sparcista tykkäsin joskus todella paljon. Mitkä ovat Futureshockin melodisimmat biisit, anyone? |
|
|
| Verottaja |
Tässä muutama "kolahtava" biisi.
Airbase - Genie (Original sekä Michael Splint vs. F&W remix)
Altitude - Altitude (S.H.O.K.K. remix)
Asys - Acid nightmare
Basic Dawn - Pure thrust (Nu-NRG remix)
Blank & Jones - Desire (Accuface remix)
Carbon Based - Cyclone
Cool Grey - Infected
DJ Kim - Jetlag
DJ Shredda - Chainsaw
H2J - East and central
Kessler - Dyson
Lorenzo De Preti - Who wants some
Marco Zaffarano - Weltklang (Speech Lab remix)
Ramond - Infinity (Russenmafia remix)
Shanty & DOK - London town
Sunblind - Believe (Nu-NRG remix)
Thomas Rubin - Cold night (DJ Scot Project remix)
Meikäläistä kolauttaa myös mm. klassinen, black metal ja death metal. |
|
|
| MekkaFIN |
| Futureshock - Frequency / On My Mind ovat myös laadukkaita tekeleitä. Jälkimmäisessä hyvät mies voxut. |
|
|
| BetaFactory |
| Taas vanha biisi: SLP - Supernova. Progempaa matksua mutta pirun hienoa sellaista. |
|
|
| GrimReaper |
Kyllä viime päivinä on uponnut hempeä proge ja rikkobiitti, kuten yleensäkin. Kiksu on jäänyt vähemmälle muutamaa TA-tuotantoa lukuunottamatta.
Flash Brothers - Release Time (Benz & MD Remix)
Origene - Sanctuary (Harry "Lemon8" Lemon Remix)
The Age Of Love - The Age Of Love (Wrecked Angle Remix)
Chakra - I Am (Wrecked Angle Remix)
Alphablue - Beyond Reality (v1.6)
Alphablue - A New Day (Alphablue's After Dawn Mix)
Kunhan vain nuo Wrecked Angle remiksit julkastaisiin joku päivä!! :tongue2 |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Kunhan vain nuo Wrecked Angle remiksit julkastaisiin joku päivä!! :tongue2 |
CD:lläkin mieluusti. ;) Hyviä kyllä ovat! |
|
|
| Airvision |
Firewall - Kilimanjaro :eyes:
DJ.Tab - Verso/Radiate :eyes: |
|
|
|
|