return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 
Mikä kolahtaa ? (pg. 24)
View this Thread in Original format
MekkaFIN
* 29 Palms - Touch The Sky (Vocal Mix)
- Mukavan kesäistä housea.

* Armand Van Helden Feat. Fiona Marr - Little Black Spider
- Rokkaavampi house-raita.

* Chicane - Offshore (Hawk's "Thinking Of Summer" Remix)
- Bongasin tämän TA:n amatöörituottajat-osiosta. Laatua!

* Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West Remix)
- Aivan loistavaa melodista trancea, toimii koko 12 minuutin kestonsa ajan!

* Kyau Vs. Albert - Made Of Sun (Album Edit)
- Kivaa breikki-trancea. Harmittavan lyhyt vain, 3:41min. Oliskohan tästä saatavilla pitempää versiota?

* Natasha Bedingfield - If You're Gonna (Paul Oakenfold 7" Remix)
- Kuulostaa hieman Infusionilta. Rokkaa!

* Three Drives - Greece 2000 (DJ Chus 2004 Olympic Rework)
- Mukava house-versio wanhasta hitistä.
GrimReaper
quote:
Originally posted by MekkaFIN
* Kyau Vs. Albert - Made Of Sun (Album Edit)
- Kivaa breikki-trancea. Harmittavan lyhyt vain, 3:41min. Oliskohan tästä saatavilla pitempää versiota?

Njaa mulla toi albumiversio on 4:31, enpä tiedä onko siitä pidempää versiota.. pitää kaivella.
TomyS
Azwan Transmissions:in julkaisut.

Dimension - Progress/Ascension To Altitude/White Dove
- Aivan tajuttoman!!! hyviä kappaleita, minulle kävi vielä niin hyvä onni että sain ostettua tämän eräältä.
Hintaa tuli aika paljon, mutta on varmasti sen arvoinen.

Spiritualist - Bright White Light
- Miten näin kaunista musiikkia voi olla? Soinut putkeen jo hyvän aikaa.

Wasabe - The Legacy
- Nopeaa trancea, psykedeelisillä vaikutteilla.

Hieman harvinaisia tuntuvat olevan, en ole edes tuota Viridian:in "Sunhump" levyä kuullut. :(
MekkaFIN
Danny Howells - GU 027 / Miami CD1

- On vaan niin hyvää chillailu musaa!
skoda
Gabriel & Dresden - Arcadia (Özgür Can remix) tajuttoman mahtavan upea ja hieno remix. Pesee orkkiksen 6-0. Olen koukussa. :D
MekkaFIN
* Albion - Air (Palefiled Mountain Remix)
* B.I.G. - Mindscapes [CD]
* Atomic Hooligan - You Are Here [CD]
* Minotaur Shock - Maritime [CD]
* New Order - Waiting For The Sirens Call [CD]
* Silicone Soul - Staring Into Space [CD]
* The Flaming Lips - Yoshimi Battles The Pink Robots [CD]

Nykyään kiinnostus siirtynyt Lo-Fi/Downtempo puolelle. :eyes:
MekkaFIN
Sasha - Essential Mix (22-05-2005)

On vaan kovaa settiä!
GrimReaper
quote:
Originally posted by MekkaFIN
* B.I.G. - Mindscapes [CD]
* Silicone Soul - Staring Into Space [CD]

Uiui! Molemmat loistavia!

Jos tykkäät noista niin suosittelen myös muita Klik Recordsilla julkaisseita artisteja kuten Nikos Diamantopoulos ja Chris Nemmo. Molempien levyt ovat loistavia jazzahtavaa housea, deep housea, progea, breikkiä ja ambienttiä yhdisteleviä fiilistelyjä. Myös Klik Recordsin tribuutti Hiroshi Watanabelle on aivan loistavaa deeppiä housea, detroit technoa ja jotain muuta kivasti yhdistelevää leijailua. Kuten myös hyvin paljon B.I.G.in tyylistä Acropod-nimistä kokoonpanoa voin suositella.

Loistava juttu Klikin julkasuissa on myös se että kutakuinkin kaikki artistialbumit on yli 70min pitkiä ja miksaamattomia, eli ei haittaa CD-DJ -hommaakaan.. Lisäksi kansitaide ja kotelointi ylipäätään on myös omaa luokkaansa, useasti palkittukin alan tapahtumissa. Yksikään levy ei ole normaalissa muovikotelossa vaan kaikkien levyjen kansien taitteluun ja suunnitteluun on nähty aikaa ja vaivaa. Tosin käytännöllisiä ne ei aina ole, eli CDR-backuppien teko on suositeltavaa alkuperäisen pitämiseen hyvässä kunnossa pidempään, alkuperäiset kotelot näyttävät tosi hienoilta mutta käytännöllisyys on vähän toista... Ja kaikki levyt vain 17.50e eikä postikuluja mikäli tilaa osoitteesta klikrecords.gr.
TomyS
Mä olen kuunnellut melkein koko ajan Mystic Force - Second Wave biisiä. Se ei ole edes kolmea minuuttia pitkä, mutta on se vaan niin hyvä. Tässä sample.
Nyt soi: Mystic Force - Mystic Force, en varmaan yritä edes kuvailla...:(

Näistä tuleekin mieleen, että mun täytyis saada "Frontier" 2xCD hankittua jostain. Omistan sen vinyyliversion, mutta siitä puuttuu tuon cd:n pari kappaletta.
MekkaFIN
quote:
Originally posted by GrimReaper
Uiui! Molemmat loistavia!

Jos tykkäät noista niin suosittelen myös muita Klik Recordsilla julkaisseita artisteja kuten Nikos Diamantopoulos ja Chris Nemmo. Molempien levyt ovat loistavia jazzahtavaa housea, deep housea, progea, breikkiä ja ambienttiä yhdisteleviä fiilistelyjä. Myös Klik Recordsin tribuutti Hiroshi Watanabelle on aivan loistavaa deeppiä housea, detroit technoa ja jotain muuta kivasti yhdistelevää leijailua. Kuten myös hyvin paljon B.I.G.in tyylistä Acropod-nimistä kokoonpanoa voin suositella.

Loistava juttu Klikin julkasuissa on myös se että kutakuinkin kaikki artistialbumit on yli 70min pitkiä ja miksaamattomia, eli ei haittaa CD-DJ -hommaakaan.. Lisäksi kansitaide ja kotelointi ylipäätään on myös omaa luokkaansa, useasti palkittukin alan tapahtumissa. Yksikään levy ei ole normaalissa muovikotelossa vaan kaikkien levyjen kansien taitteluun ja suunnitteluun on nähty aikaa ja vaivaa. Tosin käytännöllisiä ne ei aina ole, eli CDR-backuppien teko on suositeltavaa alkuperäisen pitämiseen hyvässä kunnossa pidempään, alkuperäiset kotelot näyttävät tosi hienoilta mutta käytännöllisyys on vähän toista... Ja kaikki levyt vain 17.50e eikä postikuluja mikäli tilaa osoitteesta klikrecords.gr.

Kiitosta tiedoista, pitääpäs tutustua noihin muihin artisteihinkin.

Epic Star
Tällä hetkellä iskee:

Marco V - False Light
Sundawner - Obsession
Paul van Dyk - The Other Side
GrimReaper
RinneRadio - Nao

- albumi vuodelta 2001 toimii erinomaisesti, mutta erityisesti nimikappale Nao on loistava hempeilyraita jossa on kaunis breikki ja soi niin oikea saksophoni kuin klarinettikin itsensä herra Rinteen soittamana.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 
Privacy Statement