Mikä kolahtaa ? (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
MekkaFIN |
Kiitosta vahvistuksesta. =) |
|
|
JJ-T1 |
Meikä fiilistelee ja ottaa olutta Nickelson - Yin (Solid Globe remix) voimalla :tongue3 |
|
|
Eis |
Ny kolahtelee kovasti: Vadim Zhukov - Silver star , aivan uskomaton biisi, mutta nyt vasta kun otin uudelleen kuunteluun kolahti tää toden teolla :) |
|
|
XeQtOr |
Zhukov on kyl varmaan yks tän vuoden kovimpia sanoja progetrancen puolella.. En oo herralta yhtään huonoa biisiä kuullu.. |
|
|
BetaFactory |
Nyt kolahtaa tuo Tapsan omassa chillisetissä soittama Future Sound of London-biisi. En muista nimeä, mutta pirun hieno se oli. Muistaakseni en ole tutustunut ryhmän biiseihin tätä ennen, vaikka olen projektinimestä lukenut vähän silloin tällöin. :nervous: |
|
|
Thunder5 |
quote: | Originally posted by BetaFactory
Nyt kolahtaa tuo Tapsan omassa chillisetissä soittama Future Sound of London-biisi. En muista nimeä, mutta pirun hieno se oli. Muistaakseni en ole tutustunut ryhmän biiseihin tätä ennen, vaikka olen projektinimestä lukenut vähän silloin tällöin. :nervous: |
Muistaakseni (ja ylex:n sivusto vahvistaa muistini) kyseessä oli Future Sound Of London - Papua New Guinea (FSOL 2002 Rmx) |
|
|
GrimReaper |
quote: | Originally posted by Thunder5
Muistaakseni (ja ylex:n sivusto vahvistaa muistini) kyseessä oli Future Sound Of London - Papua New Guinea (FSOL 2002 Rmx) |
Itseasiassa biisi ei o oikealta nimeltään Papua New Guinea laisinkaan, vaan löytyy Papua New Guinea Translations -levyltä nimellä Papsico. Tapsa itse vahvisti asian kun kyselin biisistä. |
|
|
MekkaFIN |
* Circulation - Limited 11
* GTR - Reason To Believe (Gareth Emery Remix)
* Tilt - World Doesn't Know |
|
|
MekkaFIN |
* Carlos Vives - Como Tu (Paul Oakenfold Remix)
* Young Parisians ft Ben Lost - Jump The Next Train |
|
|
Eis |
Sarah McLachlan - World On Fire (Junkie XL Club Mix)
Aivan uskomaton biisi, oakenfold soitti tän helsingin setissään ja pari kertaa oon ennenki kuullu, mutta vasta Gabriel & Dresdenin Bloomilta spottasin kunnolla :) |
|
|
BetaFactory |
Kinetic - Phoenix (miksi tämä kuulostaa niin paljon Transalta?!?)
Junkie XL - Red Pill, Blue Pill
Beetseekers - Ceaseless Motion |
|
|
GrimReaper |
quote: | Originally posted by BetaFactory
Kinetic - Phoenix (miksi tämä kuulostaa niin paljon Transalta?!?)
|
Ehkä siksi koska se on Transan veljesten biisi. Saman levyn kääntöpuolella on myös "Lost In Time".

Kinetic on yksi heidän aliaksistaan, mutta älä sekoita sitä Michael Hazellin samannimiseen projektiin joka tekee/teki HC:tä. :D |
|
|
|
|