|
Mikä kolahtaa ? (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| MekkaFIN |
* Franz Ferdinand - Freanz Ferdinand [CD]
* Nalin & Kane - Beachball (Andry Meets Schalli At Monkey Island Remix) |
|
|
| BetaFactory |
| Kaikenlaista psytä ja goaa ylipäätänsä... |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by Puuhis
sekä myös Gang Starr yleisesti. :) |
Heh, muuta Itäkeskukseen! :haha: |
|
|
| GrimReaper |
Candy Dulfer - Lily Was Here (2004 Bootleg)
The Hypnotist - Rainbows In The Sky (Orchid Mix)
Dextro - Do You Need Help? (The MFA's Help Help Remix)
Legend B:n klassinen Lost In Love toimii mulle myös just nyt monenakin versiona, ainakin Red Jerry Remix, Starecase Remix ja Taucher Remix uppoaa hyvin ja Trance Allstarsien remakeista ainoastaan Taucher Mix (saman tuottajaduon toisenlainen näkemys biisistä) on kuunneltava, hapokas versio joka on mielestäni suht hyvä. |
|
|
| Epic Star |
24 - The Longest Day of My Life (Armin Van Buuren Remix)
Uskomatonta jälkeä tekee herra Buuren... |
|
|
| skoda |
| Whiteroom - Some Day iskee lujaa.:) |
|
|
| Eis |
| quote: | Originally posted by skoda
Whiteroom - Some Day iskee lujaa.:) |
Kyllä! :) |
|
|
| GrimReaper |
Mystic Force - Everglades (Effective Force Remix)
Loistava yli 13-minuuttinen vanhemman koulun tranceilu, tyyliltään ehkä muistuttaa Junkie XL:n remiksiä Sarah McLachlanin World On Firea, tosin hieman trancemaisempana ja vanhemmilla soundeilla. Biisi löytyi juuri uudelleen löytämältäni (oon kai hukannu alkuperäisen levyni) Effective Forcen Back And To The Left -albumilta jonkan bonuslevyllä on muitakin mukavia remiksejä ja b-puolia edellisen levyn kappaleista. |
|
|
| Thunder5 |
| Viime päivinä on tullut aika runsaasti kuunneltua Trafikin Bullet albumia.. |
|
|
| TomyS |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Mystic Force - Everglades (Effective Force Remix) |
Tosi hyvä kappale, originaali kanssa hyvä.
Kannattaa kuunnella: Mystic Force - Starbust, toi on niin kaunis biisi ettei uskoa voi. |
|
|
| MekkaFIN |
| Arminin hesan setti! Liian hyvää matskuu, ois pitäny olla paikalla. :| |
|
|
| Eis |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Arminin hesan setti! Liian hyvää matskuu, ois pitäny olla paikalla. :| |
Ittekin on tullu tota kuunneltua moneen kertaa, kun olin siellä paikanpäällä 'vähän' poissaoleva :) |
|
|
|
|