|
Mikä kolahtaa ? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
Felix Da Housecat - What Does It Feel Like (Röyksopp Return To The Sun Remix)
Jay-J and Chris Lum - Using You! - Siesta
Kathy Brown - Don’t Give Up (K-Klass Club Mix)
Jason Jinx - Spinnin’ Around
Vähän housea tällä kertaa. En vain olisi voinut kuvitella että tuo ykkönen olisi ollut Röyksopp. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Felix Da Housecat - What Does It Feel Like (Röyksopp Return To The Sun Remix)
Vähän housea tällä kertaa. En vain olisi voinut kuvitella että tuo ykkönen olisi ollut Röyksopp. |
Mikäs sitten? Röyksopin heput on tehny paljon housebiisejä ja remiksejä. Vai tarkoititko kenties jotain muuta? Kaikki vain muistaa ne sinkkujulkasut, Eplen ja muut jotka nyt ei o housea. Pari omaa Röyksopp-suosikkiremiksiäni on
Coldplay - Clocks (Röyksopp's Trembling Heart Remix/Instrumental)
The Streets - Weak Become Heroes (Röyksopp's Memory Lane Mix/Dub) |
|
|
| XeQtOr |
| Just nyt kolahtaa Nick Warrenin 3 tunnin setti TLV klubilta Tel Avivista.. Aivan mahtava setti! Löytyy täältä. |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Kaikki vain muistaa ne sinkkujulkasut, Eplen ja muut jotka nyt ei o housea. |
Ehkä koska itse tässä tapauksessa kuulun tuohon "kaikki"-ryhmään. :) Tästä opin, että minun pitäisi ehdottomasti tutustua Röyksoppiin paljon, paljon paremmin tulevaisuudessa. Kaverilta pitäisi löytyä aika paljon Röyksopp-matskua, ja olen myös kuunnellut Röyksoppia sen luona, mutta ehkä ei kyllin paljon sitten... |
|
|
| Epic Star |
Above & Beyond - No One On Earth (Original Mix)
Aivan mahtava biisi, olen nyt kuunnellut monta kuukautta radio rippiä ja mieli tekisi saada jo vinyylinä käteen. :D |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Epic Star
Above & Beyond - No One On Earth (Original Mix)
|
Minkäslainen on G&D:nin miksaus biisistä? |
|
|
| MekkaFIN |
* Young Parisians - You Write The Rules (Solar Stone Remix)
* Sinead O'Connor - Troy (Andi Durrant Dublin In A Rainstorm Remix)
Jälkimmäinen on kyllä todella kaunis biisi. =) |
|
|
| afastest |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
* Britney Spears - Toxic (:P) |
ihan kiva biisi kyllä :) |
|
|
| XeQtOr |
| quote: | Originally posted by afastest
ihan kiva biisi kyllä :) |
Ihan kiva video..:eyes: Biisistä en nyt ihan noin menis sanomaan.. |
|
|
| Mr.Mystery |
Aiih... löysin vihdoinkin kadonneen Mirco De Govia-CD:ni...
Voller Sterne
Aura Indigo
Dive In The Ocean
Woo!
Pakko sanoa vielä, että Quivver - Space Manoeuvres Part 3 on alkanut kolahtaa entistä kovempaa vaikka aluksi en tykännyt siitä oikeastaan ollenkaan... |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Pakko sanoa vielä, että Quivver - Space Manoeuvres Part 3 on alkanut kolahtaa entistä kovempaa vaikka aluksi en tykännyt siitä oikeastaan ollenkaan... |
Hihi. Juu hyvä biisi. Muistan kun manasit että ei se nyt o mitenkään ihmeellinen.. Ne Kiefer Sutherlandin Dark City -leffasta lainatut vokaalit tekee kyllä hienon fiiliksen biisiin mun mielestä. |
|
|
| Airvision |
Leama & Mooor - Shades Of Red (original):eyes:
Aalto - Taurine (original & super8 rmx):eyes:
MK-S - Illuminate (original):eyes:
Thrillseekers - New Life (original):eyes:
Matt Hardwick & Smith and Pledger - Connected :eyes:
Midtone - Pearl (darren christian rmx):eyes: |
|
|
|
|