return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Summer Cruise
View this Thread in Original format
sipowitz
Yes äntligen vart man före steve med info om kryssarna ;-)

"Monday Bar Summer Cruise 26-27 augusti

Många har undrat vad vi menat med "Act of Gods" i vårt kalendarium. Som ni kanske minns skrev vi samma kryptiska tre ord i vintras innan vi släppte nyheten att John Digweed var bokad på valborg. Med andra ord så har vi något nytt, något riktigt, riktigt stort på gång! Vi tänker dock hålla er på sträckbänken ett litet tag till innan vi släpper bomben...

Vi kan dock avslöja så mycket att det syftar på att några av världens största namn inom techno, trance och house kommer att spela på vår stora nästa kryssning som går av stapeln den 26-27 augusti på Silja Festival. Monday Bar Summer Cruise med Ministry of Sound blir sommarens riktigt stora fest och en grandios avslutning på sommarsäsongen. Denna gång även med dansgolv på däck om vädret tillåter!"

Ska bli intressant att se vilka namn de släpper denna gången inom trance och techno genren, men den där housen får allt hålla sig i maskinrum om det inte är musik till maten vi pratar om.

Utomhus scen hade också varit förbannat nice.

Och för att inte samma eviga följdfråga ska komma så... Ja det är 20 års gräns, ja de kommer ha det fantastiska specialerbjudandet med 1 hamburgare + en öl för 100 kr även denna kryssningen och nej man får inte bada i havet.
FredAcler
YES!!!!!!!!
Det här kommer nog bli riktigt bra tror jag. Ska bli kul att se vad dom sätter ihop för line up. Väntar med spänning :D:D
Versace
ett namn som har dykt upp, har jag fått för mig, är Chris Liebling...
JayBee
quote:
Originally posted by Versace
ett namn som har dykt upp, har jag fått för mig, är Chris Liebling...
ja han är ju bokad de 2 datumen i sverige så vart annars? :)
SteveTranz4ever
Självklart kommer jag men *suck*... fan e lite less på FestivalbåtN

Kul kommer det bli såklart ändå :)
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Kul kommer det bli såklart ändå :)

Säger detsamma :)
Funfrock
weee jag kommer! :)
nu gäller det att inte bränna alla pengar under sommaren bara
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Funfrock
weee jag kommer! :)
nu gäller det att inte bränna alla pengar under sommaren bara
Får du inte igen på deklarationen ?

De får jag... många $$$ blirÄ... dom stålarna kommer ju runt detta datum :)

Linan man kan skönja/hoppas på
Chris Liebing
Paul Oakenfold
Carl Cox
(okej redan nu är deras tålar slut efter dessa tre men fan man får väl drömma :D)
JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

vadå snackar du skit om mitt hem eller? jag ser mig själv som boende på den där båten :) kan vartenda vrå utantill nu ;)

(dämpa gärna eran negativitet, bättre kryssning med as grymma dj's på en båt man känner igen än sämre dj's på en rutten svett luktande, icke luft kondittionerad lokal :) )
Connector
Surt att man fyller 20 den 28 augusti :( De kanske är snälla och låter mig komma ändå?

Isf, någon som vill dela hytt? :)

SteveTranz4ever
Inget gnäll från mig å reveal... vi är bara ärliga gamla rutinerade pojkar...
Som sagt... klart de kommer bli KUL men den som minns Symphony i all i sin prakt & ståtlighet (+ lite groggar med Ferry Corsten i baren *ett-måste-skryt*) vet bla. att ombyte förnöjer, finare e bättre, större e najsigare. Vem skulle inte vilja ha ett större mainfloor på Festival

Ska inte säga mer om den saken men så tycker jag... alltså min åsikt, men inge gnäll ;) Det kommer bli KUL !!!!

:gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: och en till :gsmile:

[edit] KLART SOM FAN du ska med Connector, en dag gnäller dom inte om !!!
Connector
Stäävää: mysigt :) Någon som vill dela hytt? :) Känner inga tranceaddicts här som är 20 och över.... boohoo
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement