|
Het grote progressive topic (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Daar staat ie echt niet hoor...heb je die zaal verdeling gezien :rolleyes: :D |
D'r bestaat nog zoiets als een mainstage........ |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by emre
Übervette tracks maar wat doet Perfect wave daar nou tussen :conf: |
Ja inderdaad, vond ik ook beetje vreemd.. verder een top setje! Lekkere catchy nummers!
Vooral die bij 140 minuten!! :crazy: |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Waar staat die Diggers set dan?
Lange tijd niets meer van Ome Digweed gehoord.
Ben benieuwd of hij bv op 4 Elements staat in Brabant.... |
Deze set is niet algemeen te verkrijgen vanwege dit Velen (waaronder ik want ik kan me wel vinden in de uitleg van Diggers) geven gehoor aan deze oproep behalve een paar [HUN]Hongaren (location doesn't need explanation ..)
Neemt niet weg dat de set méésterlijk is en dat ruim 4 uur lang :crazy: :crazy: |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ja inderdaad, vond ik ook beetje vreemd.. verder een top setje! Lekkere catchy nummers!
Vooral die bij 140 minuten!! :crazy: |
Idd!! Vanaf minuut 138 tot het einde is hemels :eyespop: :eyespop: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
Deze set is niet algemeen te verkrijgen vanwege dit Velen (waaronder ik want ik kan me wel vinden in de uitleg van Diggers) geven gehoor aan deze oproep behalve een paar [HUN]Hongaren (location doesn't need explanation ..)
Neemt niet weg dat de set méésterlijk is en dat ruim 4 uur lang :crazy: :crazy: |
Ik wilde je bijna heeeeeel lief gaan vragen om deze set.... Maar oke, maybe ook maar niet, mag niet van Digweed..... :)
Damn....... 4 uur, wil ik ooooook! |
|
|
| emre |
OMG :eyespop: :eyespop: Need 2 know track @ minute 140 !!:eyespop: :eyespop:
*edit*
'Don't say you want me, don't say you need me, don't see you love me .... |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by emre
OMG :eyespop: :eyespop: Need 2 know track @ minute 140 !!:eyespop: :eyespop:
*edit*
'Don't say you want me, don't say you need me, don't see you love me .... |
Volgens mij draaide Sander Kleinenberg dat nummer afgelopen zaterdagnacht nog... |
|
|
| emre |
Tracklist voor Sander @ Fokused krijgt gestalte thnx to Djeebie (& GU forum) ... :) :)
Die Depeche mode remix is echt méésterlijk :eyes: :eyes: |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by emre
Tracklist voor Sander @ Fokused krijgt gestalte thnx to Djeebie (& GU forum) ... :) :)
Die Depeche mode remix is echt méésterlijk :eyes: :eyes: |
Zeg maar thanks to GU, want ctrl-c en ctrl-v is nou niet bepaald veel werk :p
Die set is trouwens echt meesterlijk :crazy: |
|
|
| emma |
| :D emma goes into prog :cool: |
|
|
| Ding Chavez |
Aangezien Sander steeds populairder wordt onder de NLTA's, even een tip.
Heb je wat geld over? 11 juni, 10 uur Sander Kleinenberg in Crobar in New York. En staat daar nou Boris bij 12 juni? :haha: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Aangezien Sander steeds populairder wordt onder de NLTA's, even een tip.
Heb je wat geld over? 11 juni, 10 uur Sander Kleinenberg in Crobar in New York. En staat daar nou Boris bij 12 juni? :haha: |
Ja ja ja beetje ver weg:D
Ja d'r zijn veel progheads bijgekomen de laatste maanden :)
Tranceaddict is dood, leve Tranceaddict! |
|
|
|
|