return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 
Het grote progressive topic (pg. 37)
View this Thread in Original format
tijs08
quote:
Originally posted by joesterizor
wat voor namen wil je dan zien ?

uhhm ik noem er een paar!

Matthew Dekay
Anthony Pappa
Chris Fortier
Harry Lemon
Hernan Cattaneo
Rowan Blades
Nick Warren
Kosmas Epsilon
Madoka LIVE

of wat breaks

Jonathan Lisle
Steve Gerrard
Shiloh
Jono Fernandez
Luke Chable

Maar goed das wel errg veel gevraagd natuurlijk, afwachten dus op de volgende edities van Earth :p
magrec
quote:
Originally posted by tijs08
Harry Lemon
Lemon 8

:p ik ben van mening dat rui en kasey ook zeker in die lijst thuis horen. Zowiezo rui da silva :eyes: dat is nu echt een dj waar ik mij nu al op verheug!
GrooveCollect.
quote:
uhhm ik noem er een paar!

Matthew Dekay
Anthony Pappa
Chris Fortier
Harry Lemon
Hernan Cattaneo
Rowan Blades
Nick Warren
Kosmas Epsilon
Madoka LIVE

of wat breaks

Jonathan Lisle
Steve Gerrard
Shiloh
Jono Fernandez
Luke Chable

Maar goed das wel errg veel gevraagd natuurlijk, afwachten dus op de volgende edities van Earth :p

Meeste namen die jij op schrijft hebben de afgelopen jaren al 1 of meerdere keren op earth gedraaid en enkele mogen wat mij betreft wel weg blijven. Namen zoals Kosmas en Shiloh zijn natuurlijk wel leuk om eens te horen, maar die zijn alleen bekend bij de freaks en niet bij het gemiddelde party-publiek. Ik vind Rui da Silva een goeie keus van de organisatie.
tijs08
quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Meeste namen die jij op schrijft hebben de afgelopen jaren al 1 of meerdere keren op earth gedraaid en enkele mogen wat mij betreft wel weg blijven.

Ik weet dat ze al vaker waren geweest, het is 5 jarig bestaan dus dacht vandaar aan namen die ze al hebben gehad in afgelopen 5 jaar....

En ben benieuwd wie er dan weg mogen blijven volgens jou?

quote:

Namen zoals Kosmas en Shiloh zijn natuurlijk wel leuk om eens te horen, maar die zijn alleen bekend bij de freaks en niet bij het gemiddelde party-publiek. Ik vind Rui da Silva een goeie keus van de organisatie.

Earth staat voor kwalitiet, dus ze kunnen het zichzelf best permiteren eens opkomende namen te boeken. Vast publiek komt toch wel, en Kosmas Epsilon en Shiloh zijn steengoed, dus zullen alleen maar posieve reacties opleveren.

Ik heb Rui da silva nog nooit live gehoord, dus kan daar ook niet over oordelen
Partyhardy!
quote:
Meeste namen die jij op schrijft hebben de afgelopen jaren al 1 of meerdere keren op earth gedraaid...

ja, dus? dan mogen ze nog wel een keer komen! :cool: dit zijn namen die veels te weinig in Nederland draaien.

quote:
Earth staat voor kwalitiet, dus ze kunnen het zichzelf best permiteren eens opkomende namen te boeken.

precies!
GrooveCollect.
Volgens mij ga ik nu dingen schrijven die jullie zelf ook weten of hadden kunnen verzinnen, maar goed...

Wie nou DE grote naam op het 5 jarig bestaan had moeten zijn is natuurlijk voor iedereen weer anders.
Sommige hadden gehoopt op een echt grote naam zoals Digweed of Sasha, maar die zijn niet te betalen meer en het moet wel in hun schema passen. Vliegticket zijn een grote onkostenpost als ze van heel ver moeten komen, dus tenzij ze niet toevallig rond dezelfde datum in de buurt zijn vallen ze af. (streep zelf maar weg van jouw lijstje Tijs wat hier op slaat)

Hoe goeie dj Matthew dan ook is en zelfs een vriend van me, toch hoort hij hier ook niet echt te staan. Ten eerste heeft hij vorige maand nog op Earth gedraaid en ik vind dat er op 't 5 jarig bestaan bijzondere dingen moeten staan die niet pas nog of al 4 keer eerder op Earth hebben gestaan. Ten tweede vind ik dat er de afgelopen tijd teveel dutch editions zijn geweest. Weer tijd voor buitenlandse dj's !

Wat Earth zich kan permitteren met voor het grote publiek onbekende dj's neer zetten weet ik niet, maar de stelling dat het publiek toch wel komt gaat niet echt op. De laatste 2 jaar heb ik geloof ik geen uitverkochte Earth meer mee gemaakt (helaas). Melkweg is een dure lokatie, misschien dat er de daardoor de laatste tijd vaak small-editions (ook niet eens uitverkocht) waren met weinig grote (lees: dure) namen !?

Dus ff over je lijstje. Eens kijken wat ik bedoelde...

Matthew Dekay (NL, zie boven)
Anthony Pappa (duur, ver enz..)
Chris Fortier (dit is een voorbeeld van een dj die al 5 keer is geweest. zelf 3 x per jaar)
Harry Lemon (NL + slechte dj, maar dat is slechts mijn mening)
Hernan Cattaneo (Agentinië toch ? next !!)
Rowan Blades (meer producer als dj en daardoor niet echt bekend bij het publiek. trekt geen volle zalen)
Nick Warren (dit had een optie geweest, maar vond je 'm nou echt zo goed pas in 't Paard ?! :conf:
Kosmas Epsilon (nog te onbekend als dj)
Madoka LIVE (trekt ook geen volle zalen)

of wat breaks (dit is heel goed op een feest in bijv de 2de zaal, maar kan op zich ook de kar niet trekken)

Jonathan Lisle
Steve Gerrard
Shiloh
Jono Fernandez
Luke Chable

Tuurlijk is opschrijven wie jij graag wilt horen makkelijk, maar het moet allemaal wel logisch zijn en kunnen.

Deze line-up van Earth is mooi uitgebalanceerd zoals Joesteroizer al schreef. 1 live-act en wel gelijk de vetste. Grote zaal is de wat hardere prog en 2de zaal de deep/tribal variant met Rui als toch wel als hele grote afsluiter. (ok, het is geen Lawler of Tenaglia, maar die vallen denk ik een beetje buiten het budget)
Enige wat er op de line-up valt aan te merken is dat er niet echt een hele grote naam afsluit in de grote zaal, maar Kacey Taylor heeft wel al een keer bewezen dat hij het aan kan en de reacties waren toen ook zeer positief. NOu komt hij ook van heel ver (Austalië), maar ik denk dat hij al in de buurt is en dat de organisatie wel een leuk schappelijk prijsje heeft betaald voor hem, want volgens mij hebben ze een goeie relatie met hem.

Zoals je ziet denk ik dus dat het voornamelijk om geld draait allemaal. De andere grote progressive organisatie in NL , Everybody, heeft nou eenmaal 2 hele goeie sponsors (Playstation en Smirnoff) en kunnen daardoor makkelijker grote namen halen.

Dit is trouwens allemaal hoe ik denk dat het zit, dus als ik er helemaal naast zit.. Don't shoot me :D

Greetz

p.s. hoe vonden jullie me auto ? hahahhaa
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
Partyhardy!
Fijne uitleg :)
toch jammer dat veel dj's te duur zijn.
tijs08
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Fijne uitleg :)

inderdaad.

quote:
Originally posted by Groovybaby
Hernan Cattaneo (Agentinië toch ? next !!)

Woont in Londen dus das niet zo ver!

ik vind het gewoon jammer dat er niet nog een naam tussen zit die mij echt trekt. Kijk, Infusion LIVE is natuurlijk super, maar dan houd het voor mij eigenlijk al op... tribal en errg deep hou ik niet zo van... Misschien kunnen de mannen me positief verrassen :rolleyes:

Volgende keer gewoon weer in Paradiso! met 2e zaal Breaks! daar was het toch wel aardig vol, vorige keer btw
GrooveCollect.
quote:
Originally posted by tijs07
Woont in Londen dus das niet zo ver!

Dat zou goed kunnen ja.
Die ene keer dat hij trouwens op Earth draaide vonden heel veel mensen hem net iets te lief en te voorzichtig qua platenkeus draaien. Ze hadden het wel wat spetterender verwacht als afsluiter.
Ik moest toen draaien op de Earth after (zijn er helaas niet meer) en daar kwam hij ook nog binnen lopen. Ik hoorde dat er wel wat gezeik was geweest en dat hij ook had lopen klagen. Ik weet niet waar over. Mij leek het wel een sympatieke vent voor die 10 min dat ik met 'm heb staan praten toen ik klaar was met me set.

quote:
Originally posted by tijs07
Volgende keer gewoon weer in Paradiso! met 2e zaal Breaks! daar was het toch wel aardig vol, vorige keer btw

Dat was 1 van de laatste vette Earths voor mij. Ben toen ook de hele avond in die kleine zaal geweest. Beneden was het toen stampvol. Helaas doet Earth maar 1 keer per jaar de Paradiso aan en dat is met de koninginne-dag/nacht editie.
joesterizor
quote:
Dat zou goed kunnen ja.
Die ene keer dat hij trouwens op Earth draaide vonden heel veel mensen hem net iets te lief en te voorzichtig qua platenkeus draaien. Ze hadden het wel wat spetterender verwacht als afsluiter.
Ik moest toen draaien op de Earth after (zijn er helaas niet meer) en daar kwam hij ook nog binnen lopen. Ik hoorde dat er wel wat gezeik was geweest en dat hij ook had lopen klagen. Ik weet niet waar over. Mij leek het wel een sympatieke vent voor die 10 min dat ik met 'm heb staan praten toen ik klaar was met me set.

Ik vond dat echt de beste earth waar ik ben geweest! Volgens mij draaide hij ook toen gewoon de traditionele Hernan Sound , dus dan ligt het denk ik aan de ?verkeerde? verwachtingen van het publiek.
Hij draait gewoon niet zulke 'rauwe' platen als bijv. Pappa wel doet,
maar wat ik herinner rond 4 uur toen , stond hij wel echt keihard te knallen.

Ben iig benieuwd naar de november editie ! weet jij de time table al ? want ik ben wel benieuwd wie er zal openen.

GrooveCollect.
Volgorde is niet zo moeilijk te voorspellen:
(gokken we ook gelijk de tijden erbij)

MAX:

10:30 - 12:00 Benoit
12:00 - 02:00 Per
02:00 - 03:00 Infusion *life*
03:00 - 05:00 Kacey Taylor

maar aan de andere kant zou het me niks verbazen als Per af sluit,
omdat het een speciale avond voor hem is.

OUDE ZAAL:

12:00 - 01:30 Kareem Raïhani
01:30 - 03:00 Marcello Castelli
03:00 - 05:00 Rui da Silva

hier kan je er niet veel naast zitten.

En zoals altijd met de goeie edities heb je het luxe probleem
dat je eigenlijk in 2 zalen wilt zijn tussen 3 en 5. :whip:
ahp2002
setje van David West, de man achter Antiloop, Synergy, de nada, audioholics.

TRACKLIST
01 Pop Shuvit - Conversations (Shiloh Remix) [S2S]
02 Quivver - These Are The Days (Vocal Mix) [BOZ BOZ]
03 Mick Burns - See Me Fall (Matthew Dekay Vs Proluctors Trousy Mix) [DEEP]
04 Inkfish Vs Martin H - Eye AM (Original Mix) [XXX]
05 Grace - Not Over Yet (Habersham's Still Not Over Reprise) [XXX]
06 Synergy - Hello Strings (Original Mix) [Blue Planet]
07 Thomas Penton - XXX (XX
08 David West - Envy (Original Mix) [Secret Planet]
09 Quivver - Boz Boz (Shiloh Remix) [Baroque]
10. Nutrition - Skyline Dreamer (Original Mix) [Play Breaks]

niet verkeerd!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 
Privacy Statement