|
Het grote progressive topic (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| emre |
Likwit Trancesphere setje (voor degenen die em nog niet hebben)
01. The PQM Project - Aenema (Noel Sanger's Global Reset Button Remix) [Institution Recordings]
02. Christopher Lobsinger - Choose Your Weapon (Peter's Choose Peace Remix) [Blu-Room]
03. Espen & Stian - Comatoast (Stel Remix) [Baroque]
04. M.O.S. - Elektrify (Original Mix) [Pissed Off]
05. Marris - Someday [Unsigned]
06. Furry Nipples - Surroundings [Unsigned]
07. Can & Delavari - I Know You [Unsigned]
08. Roland Klinkenberg - T.K.O. [Electronic Elements]
09. The MFA - Motherload [Precinct]
10. Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Yo Yo Kidz (FPU Remix) [Refune]
D/l op deze site :D |
|
|
| Partyhardy! |
| Lange tijd geleden dat Likwit een mindere set neerzette, deze is dat helaas wel :( er zitten erg veel matige tracks in... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Lange tijd geleden dat Likwit een mindere set neerzette, deze is dat helaas wel :( er zitten erg veel matige tracks in... |
ik geloof dat jij een verkeerd setje hebt gedownd.... :sadgreen:
lekker setje hoor van Likwit.. alleen die Surroundings vind ik echt bagger... |
|
|
| emre |
Dames en heren, aangezien ik mijn collectie verder op peil wil brengen en nog niet zolang aan het mp3-hunten ben als de meeste van jullie heb ik een vraagje:
Wat zijn klassieke Sasha & Digweed, Sasha of Digweed sets?
Wat móet ik nog hebben van deze 2 heren (samen of apart achter de tafels ..) :conf: |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by emre
Dames en heren, aangezien ik mijn collectie verder op peil wil brengen en nog niet zolang aan het mp3-hunten ben als de meeste van jullie heb ik een vraagje:
Wat zijn klassieke Sasha & Digweed, Sasha of Digweed sets?
Wat móet ik nog hebben van deze 2 heren (samen of apart achter de tafels ..) :conf: |
Welke CD je echt MOET hebben is Northern Exposure 1 (North). :eyes:
Verder zijn ook de andere delen van Northern Exposure aanraders (deel 2 en 3). Qua livesets is de Essential Mix van de Dealty Heavy Tour (WMC in Miami) in 2002 heel goed, alleen wat matige geluidskwaliteit. Ik heb nog een heleboel Sasha livesets thuis op CD, welke precies zal ik je nog wel ff PM-en. ;)
Sido |
|
|
| Djeebie |
| Kosmas Epsilon in the mix op dit moment. Stream op www.eccentricbeats.com. Hij is net bezig en het klinkt erg goed! |
|
|
| sndh |
dank je!!
schraal zeg, die 96k kwaliteit :( |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by sndh
dank je!!
schraal zeg, die 96k kwaliteit :( |
Ach ja, je kan niet alles hebben :cool: Tracklist vind je hier. |
|
|
| Djeebie |
Bedankt voor de link :)
Kosmas Epsilon klinkt echt heel erg goed. Toch nog een beetje zomergevoel :cool: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Kosmas Epsilon klinkt echt heel erg goed. Toch nog een beetje zomergevoel :cool: |
Inderdaad erg vette tunes! :cool:
en thanks voor die link Djeebie! Staan aardig wat setjes op! |
|
|
|
|