|
Het grote progressive topic (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by magrec
Hmm als het goed is komen
Max graham, sander kleinenberg en deep dish op een yooshi avond draaien tijdens ADE! |
Kijk es aan dat zijn goede berichten!
| quote: | Originally posted by emre
More info please :toothless :conf: Errug lekkere line-up zou dat zijn :crazy: |
Ik kan nog niks vinden op de website van Amsterdam Dance Event of op de websites van betreffende DJ's...
Ik hoop niet dat het op die eerste avond (woensdag) is, donderdag en vrijdag zijn prima :toothless |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Die ID # 16 uit Sasha's Aria set is echt een super tune zeg! :tongue3 Heerlijk! :cool: |
me wants! :( |
|
|
| Tim81 |
Emre, bedankt voor die fantastische set van Sasha @ Aria ;)
Ik kan hem alleen niet kopieren naar mijn harde schijf :conf:
Dus nu alleen af te spelen vanaf de cd... maakt verder niet uit; GENIETEN !! :toocool: |
|
|
| emre |
Kwam toevallig langs wat dé fansite van Markus Schulz schijnt te zijn en zag nogal wat Armadanight-data in zijn schema staan:
25-9 Armada @ Amsterdam
22-10 Armada @ Amsterdam (Ocean Diva)
30-10 Armada Night @ Amsterdam (Panama)
27-10 Armada Night @ Amsterdam (Panama)
Wel erg veel Armadanights :p Gelukkig dan niet meer in de XL maar in Panama :toocool: |
|
|
| Partyhardy! |
| Wat een overkill aan Armada nights zeg! zo maken ze het mainstream en minder speciaal vind ik. Ik weet nog vorig jaar in oktober toen Markus voor het eerst in Nedelrand draaide, toen in de Mazzo, super avond, helemaal geweldig! :cool: Inmiddels gaan ze het nu uitbuiten. Als Markus zo vaak in Nederland gaat draaien, zal hij wel bekender worden maar veel minder speciaal :( verder zijn het ook telkens dezelfde dj's die op deze feesten komen draaien. Ongeinspireerd is het gewoon... :( |
|
|
| Pestario |
thanx voor setje van pig & dan, het is zeker niet voor de mix maar wel voor een overzicht te hebben van welke platen ik nog kan gebruiken...Tot nu toe vind ik er 2 echt super:
the dj took pills
island dream
hopelijk verrassen ze me...kzoek nog opbouw-plaatjes en die 2 bovenstaanden gebruik ik van tijd tot tijd wel eens en de respons van het publiek is geweldig.
EDIT: geen enkele track die me echt aanstond |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
Kwam toevallig langs wat dé fansite van Markus Schulz schijnt te zijn en zag nogal wat Armadanight-data in zijn schema staan:
25-9 Armada @ Amsterdam
22-10 Armada @ Amsterdam (Ocean Diva)
30-10 Armada Night @ Amsterdam (Panama)
27-10 Armada Night @ Amsterdam (Panama)
Wel erg veel Armadanights :p Gelukkig dan niet meer in de XL maar in Panama :toocool: |
Zeg dat tegen die belgen....... die worden helemaal gek.
En veel mensen van hier kunnen dan ook weer gaan lopen rukken.
"Ja want een feestje zonder Armada dj is geen feestje"
:o :o |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Wat een overkill aan Armada nights zeg! zo maken ze het mainstream en minder speciaal vind ik. Ik weet nog vorig jaar in oktober toen Markus voor het eerst in Nedelrand draaide, toen in de Mazzo, super avond, helemaal geweldig! :cool: Inmiddels gaan ze het nu uitbuiten. Als Markus zo vaak in Nederland gaat draaien, zal hij wel bekender worden maar veel minder speciaal :( verder zijn het ook telkens dezelfde dj's die op deze feesten komen draaien. Ongeinspireerd is het gewoon... :( |
my thoughts exactly... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zeg dat tegen die belgen....... die worden helemaal gek.
En veel mensen van hier kunnen dan ook weer gaan lopen rukken.
"Ja want een feestje zonder Armada dj is geen feestje"
:o :o |
lol, ik heb echt geen behoefte om iedere week Armin of Markus te zien hoor, dat zou me zeker gaan vervelen.
gisteren zag ik Armin nog es (na een goeie twee maand) en ik liep weg omdat het te saai was.. |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by emre
Kwam toevallig langs wat dé fansite van Markus Schulz schijnt te zijn en zag nogal wat Armadanight-data in zijn schema staan:
25-9 Armada @ Amsterdam
22-10 Armada @ Amsterdam (Ocean Diva)
30-10 Armada Night @ Amsterdam (Panama)
27-10 Armada Night @ Amsterdam (Panama)
Wel erg veel Armadanights :p Gelukkig dan niet meer in de XL maar in Panama :toocool: |
1tje is wel genoeg he... voor mij dan :D |
|
|
| SnuggLe |
Hulde!
Hulde voor Zehra, TOR en DJ_Spare!
Goedzo!
Nou, dan moet ik mijn mening maar bijstellen over Armin-fans! :)
Ik moet ook verder ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hulde!
Hulde voor Zehra, TOR en DJ_Spare!
Goedzo!
Nou, dan moet ik mijn mening maar bijstellen over Armin-fans! :)
Ik moet ook verder ;) |
Snuggle, kben al een tijdje geen arminfan meer hoor... |
|
|
|
|