|
Het grote progressive topic (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
Jawel hoor iemand anders hier op TA was niet zo weg van mr howell. |
Glanis en Tijs volgens mij.
Emre; wie heeft Kill the Frog geproduceerd? onwijs lekker nummer! :tongue3 |
|
|
| emre |
| Lee Coombs - Lick the frog |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by emre
Lee Coombs - Lick the frog |
okay thanks! :) |
|
|
| magrec |
Hmm op dit moment staan er 11 derek howell tracks in mijn download queu beetje overkill aan DH tracks geloof ik. :p
Zometeen maar ff een top 10 met vette tracks posten :p |
|
|
| Tim81 |
| 2 Magrec: Waar blijft die post met een 10 top van vette tracks?!? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Tim81
2 Magrec: Waar blijft die post met een 10 top van vette tracks?!? |
tis geen top 10 geworden maar hij staat al in de vette tunes thread ;) |
|
|
| magrec |
Schrijf allen in uw agenda:
7 November: Matthew Dekay @ the essential mix.
Doet ie goed!!! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
Schrijf allen in uw agenda:
7 November: Matthew Dekay @ the essential mix.
Doet ie goed!!! |
VETTE ! :crazy: :eyespop: en over een paar daagies op Proton Radio! (Tijs weet de precieze datum)
Maar super gaaf zeg een Essential mix! Woei!!! :tongue3 :cool: |
|
|
| Hitman |
Wie gaat er woensdag naar Border Community vs Soma in Panama? Ik wil wel maar er gaat van onze groep verder niemand...
Lineup: Holden, Nathan Fake, Petter, Silicone Soul, Slam, Fred Numf, Joyce Mercedes en Jordi Bouman.
Woensdag is wel een kutdag maar met zo'n lineup boeit me dat niet zoveel! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Hitman
Wie gaat er woensdag naar Border Community vs Soma in Panama? Ik wil wel maar er gaat van onze groep verder niemand...
Lineup: Holden, Nathan Fake, Petter, Silicone Soul, Slam, Fred Numf, Joyce Mercedes en Jordi Bouman.
Woensdag is wel een kutdag maar met zo'n lineup boeit me dat niet zoveel! |
ga je dan donderdag werken of neem je een daggie vrij? :D |
|
|
| emre |
De Hoornse afvaardiging twijfelt nog ....
Ik neem aan dat Holden wel minimaal 3 uur draait?! Laat die overige DJ's maar in de kleine zaal hun kunsten vertonen!! |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ga je dan donderdag werken of neem je een daggie vrij? :D |
Nee ik heb 2 weken vakantie!!!:crazy: |
|
|
|
|