return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Het grote progressive topic (pg. 13)
View this Thread in Original format
tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe
Heb ff contact met hem opgenomen en haal hem deze week maybe even op, de cd dus.

nou maar hopen dat het dan ook echt gaat lukken Bram!! Want wat een set was dat!! Zitten nog steeds aardig wat ID's in... waaronder 1 die Sasha laatst ook draaide met diepe melodielijn en hele vette vocal!! (waarvan ik dus denk dat het Lactate State - Trance is)

:crazy:
SnuggLe
Krijg net Danny Howells - Live at club Stalker The Netherlands 30.01.2004 pt. 1 binnen......

3 delen in totaal, 3,5 uur Danny Howells!
Partyhardy!
quote:
Krijg net Danny Howells - Live at club Stalker The Netherlands 30.01.2004 pt. 1 binnen......

3 delen in totaal, 3,5 uur Danny Howells!

ja?? kicke! ik was er toen en hij draaide een aantal hele lekkere tunes maar ook veel bout tunes. Anyway zou die heel graag eens willen horen! en is het je nog gelukt met de James Holden set? :)
magrec
Hehe ik las net op het global undeground board al iemand die wilde beginnen met de TL voor die set van holden in de exposure, hij is dus al uitgelekt op het internet ;)

Net zoals dat ik vorige week iemand sprak over de set van sander kleinenberg in de Q. Die kerel had gewoon een originele opname hehe woont in New York is nog nooit in nederland geweest haha en hij had hem weer van iemand gekregen heel vaag allemaal aangezien er niet zo veel kopieën van die set zijn gemaakt...
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja?? kicke! ik was er toen en hij draaide een aantal hele lekkere tunes maar ook veel bout tunes. Anyway zou die heel graag eens willen horen! en is het je nog gelukt met de James Holden set? :)

3,5 uur in 3 delen. Als je een keer online komt op MSN kan ik hem sturen.

Holden: die gast woont 2 straten bij mij verderop. PBde heb via PF; niets. Belde hem: niets. Dus nu is het even afwachten...........!!
Maar hij komt zeer zeer zeer zeker!
Tim81
OZGUR CAN - POLAND MIX - 12 05 2004

TRACKLIST
01 Gill Norris - Forme [precinct]
02 Tone Depth & Soul Tan Feat. Stephanie Vezina - Broken [swift]
03 özgür Can - Morning Glory [cdr]
04 özgür Can - The Love Below [cdr]
05 Nathan Fake - Adamedge [saw]
06 Alexkid - Come With Me (tiga Acid Death Rave Remix) [f-comm]
07 Rouzbeh Delavari - Lalala (özgür Can Remix) [pure Substance]
08 Yilmaz Altanhan - Eighties (özgür´s Petterish Mix) [cdr]
09 Petter - Left Turned [border Community])

Heel lekker...
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Tim81
OZGUR CAN - POLAND MIX - 12 05 2004

TRACKLIST
01 Gill Norris - Forme [precinct]
02 Tone Depth & Soul Tan Feat. Stephanie Vezina - Broken [swift]
03 özgür Can - Morning Glory [cdr]
04 özgür Can - The Love Below [cdr]
05 Nathan Fake - Adamedge [saw]
06 Alexkid - Come With Me (tiga Acid Death Rave Remix) [f-comm]
07 Rouzbeh Delavari - Lalala (özgür Can Remix) [pure Substance]
08 Yilmaz Altanhan - Eighties (özgür´s Petterish Mix) [cdr]
09 Petter - Left Turned [border Community])

Heel lekker...

Volgens mij staat deze al ergens in 't topic...
Tim81
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Volgens mij staat deze al ergens in 't topic...

Excuser moi! Zal voortaan beter opletten;) ...maar hij blijft lekker!
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Tim81
Excuser moi! Zal voortaan beter opletten;) ...maar hij blijft lekker!

Een aanradertje inderdaad :eyes:
SnuggLe
quote:
Beste XXXX,
Vorige week was echt een mega drukke week voor mij en had echt geen tijd om ook maar enige feedback richting jou te geven.
Ik heb best wel problemen gekregen met mijn baas wat betreft het uitlekken van de set van Holden.Hij is net verstuurt naar 538 en zij zullen hem snel gaan uitzenden. Ik wil je de set van Holden heel graag geven. Dit ook omdat je altijd zulke leuke dingen over ons in topics post. Ik zal hier dan ook mijn uiterste best voor doen
Ik hoop echter wel dat je begrijpt dat ik het vertrouwen van mijn baas in mij niet wil schaden en daarom dus niets stiekem ga doen.
Hou je op de hoogte en denk dat het wel goed gaat komen!!
Mvg,
XXXXXX

P.s: Kom je nog zaterdag? Je kan in ieder geval gewoon weer op de gastenlijst.

Dus.........

Even wachten geblazen..........

Partyhardy!
quote:
Dus.........
Even wachten geblazen..........

Ja ik snap dat je de onderlinge relatie niet wilt schaden maar hij heeft hem je beloofd en als addict zou ik die set zo snel mogelijk (terug) willen horen en hem dus meteen gaan ophalen. De set is al uitgelekt want op het GU forum zijn ze hem al aan het proberen te id-en. M.a.w. probeer nu zo snel mogelijk die set te regelen, beetje puchen dus ;) das toch tof om terug te horen of ben ik nu de enige die ontsettend benieuwd is naar een liveset en daar dan moeite voor zou doen?! :eek:

Dit hebben ze tot dusver;
James Holden - live at exposure the hague (17.04.2004)
PART 1
??? - ???
Paul Jackson - The Way We Do It
??? - ???
josh wink - oakish
??? - ???
scape one - milieu/holden & thompson - nothing
??? - ???
petter - all together
??? - ?im alive?
agoria - la onzieme marche (rmx)
??? - ?hypnotize?
m mayer - love is stronger than pride
mfa - diff it makes (petter)
ozgur can - forgot the name, hes put out so many recently

PART 2
jfos - do what you want (infyoosion)
mfa - 2 billion year journey
kosmas epsilon - architech
nathan fake - adamedge
??? - ???
(thats all i have of part 2 right now)

PART 3
nikola gala - swing 2 harmony
**sidenote: is an mc really necessary? what a ing idiot
pqm - you are sleeping (acapella)
(thats all i have of part 3 right now)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ja ik snap dat je de onderlinge relatie niet wilt schaden maar hij heeft hem je beloofd en als addict zou ik die set zo snel mogelijk (terug) willen horen en hem dus meteen gaan ophalen. De set is al uitgelekt want op het GU forum zijn ze hem al aan het proberen te id-en. M.a.w. probeer nu zo snel mogelijk die set te regelen, beetje puchen dus ;) das toch tof om terug te horen of ben ik nu de enige die ontsettend benieuwd is naar een liveset en daar dan moeite voor zou doen?! :eek:

Je kan het ook overdrijven.....
Ik ken die gast niet supergoed ofzo, dus ik ga echt niet pushen. Tis graag of helemaal niet. Het is geen hand vol maar een land vol. D'r zijn GENOEG setjes. Tuurlijk wil ik die set terughoren, maar als hij hem niet wil geven: fine! Kan me goed voorstellen dattie er gezeik mee krijgt.

Joh die set komt wel een keer.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement