|
Het grote progressive topic (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Nouh!!
Zow overdreven vink dat nie hoor Bram:P
Was een megadikke avond en wist dus nie dat de set daarvan in omloop was he,vet!!
Beter ga je daar je neusje van de zalm aan manipulatie technieken aan spenderen zodat je ons over zeer korte tijd trots kunt komen vertellen dat je ons blij gaat maken:D
Serieus,lijkt me wel ff megalekker die set terug te horen...
Oooook heb ik nog wat anders,namelijk,een nieuwe show op BB waarvan ik afgelopen zaterdag de eerste uitzending heb gechecked en toch wel erg aangenaam verrast was,n heerlijke set.
Called : Orion (Finland) - "fIncognito" CHECKKKK |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
De set is al uitgelekt want op het GU forum zijn ze hem al aan het proberen te id-en. M.a.w. probeer nu zo snel mogelijk die set te regelen, beetje puchen dus ;) |
hehe, idd, hij staat al op slsk. 3 parts van 1 uur op een bitrate van 320kbps, erg goeie kwaliteit dus ;)
Maar hij zal zaterdag wel uitgezonden worden op 538 dan. |
|
|
| Chicane |
| Dance department en partynight zijn lang niet meer wat het geweest is, livesets duren niet langer dan een half meer, flink in geknipt om zoveel mogelijk artiesten in een nacht ten gehoren te brengen. Dus zet je hoop maar niet op 538 meer |
|
|
| SnuggLe |
Ja ja ja i know, doe mij best, maar ik heb MEER te doen dan achter zo'n set aan te zitten. Plus als hij al op SLSK is te vinden, dan komtie vanzelf wel, gewoon een kwestie van geduld. Mijn scriptie gaat eerst ff voor, dat is belangrijker dan de muziek meuk. Plus er is genoeg nieuwe vette muziek uit , so ;)
Wil die set zeker zelf ook wel hebben, maar alles op zijn tijd. Ik heb die gast iig al ondergespamd met pbtjes hoor! Dus ligt niet aan mij! |
|
|
| tango |
Hallo lieve kinders :)
Ik heb die set van holden @ exposure al helemaal binnen en ik moet zeggen dattie erg lekker is :) Maar ik wil hem best wel sharen met iedereen maar dan moet er iemand wel een servertje hebben. Want die set is dus 480 MB en aangezien ik met een datalimiet zit kan ik hem niet naar iedereen gaan uppen.
Dus als er iemand wat space heeft, geef me dan even een pm zodat ik hem daarop gooi voor de rest van de ta crew ;)
greets! |
|
|
| Partyhardy! |
Super relaxt Tango! :cool: |
|
|
| Freezel |
| Tracklist ziet er echt enorm vet uit! :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| emre |
| Interesting :toocool: :toocool: Me goes lookin' for FTP!! |
|
|
| Partyhardy! |
Ben hem nu ook binnen aan het halen maar wat een ing (om in zijn eigen woorden te spreken :rolleyes: ) irritante mc zeg! :eyes: :eyespop:  |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tango
Hallo lieve kinders :)
Ik heb die set van holden @ exposure al helemaal binnen en ik moet zeggen dattie erg lekker is :) Maar ik wil hem best wel sharen met iedereen maar dan moet er iemand wel een servertje hebben. Want die set is dus 480 MB en aangezien ik met een datalimiet zit kan ik hem niet naar iedereen gaan uppen.
Dus als er iemand wat space heeft, geef me dan even een pm zodat ik hem daarop gooi voor de rest van de ta crew ;)
greets! |
Je bent helemaal geweldig etc etc.... maar dat wist je al. Ik zeg volgende keer NIETS meer voordat ik hem echt binnenheb, want ik schaam me diep hiervoor. Bier van mij op het volgende feest voor iedereen die ik hem had beloofd :D (Mag geknuppeld worden! ;))
Maar te gek Tango!
Ik zie hem wel een keer verschijnen via MSN/FTP.
(....kan die niet bij Chicane geupped worden....?) |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Je bent helemaal geweldig etc etc.... maar dat wist je al. Ik zeg volgende keer NIETS meer voordat ik hem echt binnenheb, want ik schaam me diep hiervoor. Bier van mij op het volgende feest voor iedereen die ik hem had beloofd :D (Mag geknuppeld worden! ;))
Maar te gek Tango!
Ik zie hem wel een keer verschijnen via MSN/FTP.
(....kan die niet bij Chicane geupped worden....?) |
Gedult brammetje... er wordt aan gewerkt ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by total woot
Gedult |
:toothless |
|
|
|
|