|
Het grote progressive topic (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by magrec
euh er was toch geen voorverkoop :( Naja alleen bij de panama zelf ofzo. :whip: |
voorverkoop was niet bij de Panama zelf, maar bij de AUB ticketshop op het Leidseplein. Je kunt er echter ook telefonisch kaarten bestellen (0900-0191) als je over een creditcard beschikt, ik hoorde dat er toch nog een klein aantal kaarten beschikbaar was... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
DJ San komt eindelijk weer een keer naar Nederland! Volgensmij zitten er hier wel liefhebbers van hem (dacht ik?). Hij woont in Engeland nu en released dacht ik in december een cd, dus vandaar komt hij 4 december naar een feestje in Utrecht om die cd te promoten (en weg te geven). Leander en consorten vertelde me zoiets op Capital in Den Haag.
Ik zit dan net alleen bij Faithless zag ik ineens :( |
San woont in praag ;)
Jammer dat ik er niet bij kan zijn dan vanwege faithless. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
San woont in praag ;)
Jammer dat ik er niet bij kan zijn dan vanwege faithless. |
Nou ja, als je echt wil kan je vast daarna nog wel naar Den Haag, zover is dat niet vanaf Rotterdam en dat concert gaat vast ook niet tot diep in de nacht door. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Matthijs
voorverkoop was niet bij de Panama zelf, maar bij de AUB ticketshop op het Leidseplein. Je kunt er echter ook telefonisch kaarten bestellen (0900-0191) als je over een creditcard beschikt, ik hoorde dat er toch nog een klein aantal kaarten beschikbaar was... |
Hoeft niet. Ik heb al het geld overgemaakt op de rekening. De kaartjes krijg je dan thuis gestuurd |
|
|
| magrec |
In Januari komt er een nieuwe mixcd van digweed uit.
Fabric 20.:cool: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hoeft niet. Ik heb al het geld overgemaakt op de rekening. De kaartjes krijg je dan thuis gestuurd |
Er zijn ook nog VIP-kaarten te krijgen... Voor zo'n 52 euro per stuk! Niet mis. Denk dat ik er toch maar een ga halen, is weer eens wat anders. :) |
|
|
| SaBi |
| Iemand nog gisteren naar de set van Lacroix geluisterd ( id-t , studio54 ) ...ik vond hem iig zeker niet verkeerd . Gewoon lekkere toegankelijke progressive ;) |
|
|
| magrec |
Ergens anders las ik het ook al het wordt ook weer ééns tijd voor digweed in een club (euhm het paard??)
en dan moet ie deze plaat draaien :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
http://www.hossein.co.uk/images/MVI_1454.AVI
Iemand die weet hoe deze plaat heet? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Ergens anders las ik het ook al het wordt ook weer ééns tijd voor digweed in een club (euhm het paard??)
en dan moet ie deze plaat draaien :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
http://www.hossein.co.uk/images/MVI_1454.AVI
Iemand die weet hoe deze plaat heet? |
Zooooooooooooooo DIKKE plaat zeg! Niet normaal!
Ja Digweed moet echt rap weer eens komen zeg :whip:
Kunnen ze hem niet een keer bij een Everybody vragen?
Zullen we het FullCircle management of Sander Kleinenberg onderspammen om John Digweed te halen? Petitie opzetten! :) |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by magrec
Ergens anders las ik het ook al het wordt ook weer ééns tijd voor digweed in een club (euhm het paard??)
en dan moet ie deze plaat draaien :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
http://www.hossein.co.uk/images/MVI_1454.AVI
Iemand die weet hoe deze plaat heet? |
Derek Howell - My Operator :D |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by tango
Derek Howell - My Operator :D |
En ik dacht dat Magrec niet zo van Howell was (toch?) :D
Anywayz ... vette plaat idd!! Is daar inmiddels al een full version van op da intahweb (en kom maar met die TA does not support ....) ?? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by emre
En ik dacht dat Magrec niet zo van Howell was (toch?) :D
Anywayz ... vette plaat idd!! Is daar inmiddels al een full version van op da intahweb (en kom maar met die TA does not support ....) ?? |
Jawel hoor iemand anders hier op TA was niet zo weg van mr howell. |
|
|
|
|