return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Het grote progressive topic (pg. 5)
View this Thread in Original format
total woot
quote:
Originally posted by SnuggLe
Het gaat allemaal om wat je wil met je muziek...... Ik vind het juist netjes dat ze principes hebben, een beeld voor ogen hebben.

En wat is dat principe dan volgens jou?? (breng t es onder woorden)
Glaniskanis
Ik ben het ook niet eens met dat principe gedoe
Bovenstaande replies sommen het allemaal goed op... waar ik het dus ook mee eens ben :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by total woot
En wat is dat principe dan volgens jou?? (breng t es onder woorden)

Ja daar ben ik dus nog niet uit.... sorry, beetje lastig idd :) Maar ik weet niet wat hun principes maybe zijn. Ze zullen er wel een goede reden voor hebben. Daar ik niet goed thuis ben in de trance/G&D/producen hou ik het daar maar bij, blijf je het antwoord schuldig Wouter.
New Wave
Iedereen heeft het wel over principekwesties en bling bling maar weten we wel de echte rede waarom er geen remix goed gekeurd is?
Heeft iemand ergens een reactie van die gasten gelezen/gehoord?
Misschien is er wel heel wat anders aan de hand.

Misschien is hun principe wel dat ze hun muziek puur willen houden en dat ze het liever niet willen hebben dat andere mensen daar aan komen, ookal zijn het grote namen. Want wat is er nou verkeerd om iets te weigeren? helemaal niets, is hun goed recht.

Natuurlijk wil iedereen hier een remix van de grote der grootste en vinden jullie het dom dat ze het geweigerd hebben, maar jullie zijn hun niet. Ieder zijn eigen gedachtegang. En dat maakt de scene zo sterk.
Donna
Lekker aan t schoolmeesteren Woutje?;)
magrec
Nieuwe set van ozgur can.

Jammer van de 1e 2 plaatjes die heb ik te vaak gehoord de rest is helemaal top!

THE MIX: http://vecka44.no-ip.org/main/mixes...ix_05102004.mp3

TRACKLIST
01 Gill Norris - Forme [precinct]
02 Tone Depth & Soul Tan Feat. Stephanie Vezina - Broken [swift]
03 özgür Can - Morning Glory [cdr]
04 özgür Can - The Love Below [cdr]
05 Nathan Fake - Adamedge [saw]
06 Alexkid - Come With Me (tiga Acid Death Rave Remix) [f-comm]
07 Rouzbeh Delavari - Lalala (özgür Can Remix) [pure Substance]:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
08 Yilmaz Altanhan - Eighties (özgür´s Petterish Mix) [cdr]
09 Petter - Left Turned [border Community]

www.vecka44.com
ChooChoo
quote:
Originally posted by magrec
Nieuwe set van ozgur can.

Jammer van de 1e 2 plaatjes die heb ik te vaak gehoord de rest is helemaal top!

THE MIX: http://vecka44.no-ip.org/main/mixes...ix_05102004.mp3

TRACKLIST
01 Gill Norris - Forme [precinct]
02 Tone Depth & Soul Tan Feat. Stephanie Vezina - Broken [swift]
03 özgür Can - Morning Glory [cdr]
04 özgür Can - The Love Below [cdr]
05 Nathan Fake - Adamedge [saw]
06 Alexkid - Come With Me (tiga Acid Death Rave Remix) [f-comm]
07 Rouzbeh Delavari - Lalala (özgür Can Remix) [pure Substance]:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
08 Yilmaz Altanhan - Eighties (özgür´s Petterish Mix) [cdr]
09 Petter - Left Turned [border Community]

www.vecka44.com

Wat een f*cking lekkere set is dat! Idd de eerste twee heb ik ook al iets te vaak gehoord...Maar ik vind zijn eigen stijl gewoon echt vet, ben blij dat er veel van zn platen in zitten:D
Ries'79
quote:
Originally posted by New Wave
Iedereen heeft het wel over principekwesties en bling bling maar weten we wel de echte rede waarom er geen remix goed gekeurd is?
Heeft iemand ergens een reactie van die gasten gelezen/gehoord?
Misschien is er wel heel wat anders aan de hand.

Misschien is hun principe wel dat ze hun muziek puur willen houden en dat ze het liever niet willen hebben dat andere mensen daar aan komen, ookal zijn het grote namen. Want wat is er nou verkeerd om iets te weigeren? helemaal niets, is hun goed recht.

Natuurlijk wil iedereen hier een remix van de grote der grootste en vinden jullie het dom dat ze het geweigerd hebben, maar jullie zijn hun niet. Ieder zijn eigen gedachtegang. En dat maakt de scene zo sterk.

Ik vind het geweldig dat die remixen niet uitkomen! (verbieden is btw niet het juiste woord ze mogen het wel openbaar maken maar niet uitbrengen) Lekkere (exclusieve) muziek dus voor op de dancevloer! Dat vind ik nou het mooie van dj's die ook remixen!

Ik vind de laatste tijd toch ook al dat heel veel "echte muziek" gebruikt wordt in combinatie met dance/trance of hoe je het ook wil noemen. Lees zeer veel nummers van depeche mode (naar mijn mening toch de voorlopers van de huidige muziek), coldplay, radiohead evanescence etc etc. Hoorde vandaag zeggen op mtv door emjay dat hij verwacht dat pop en dance steeds meer gaan versmelten denk dat hij gelijk heeft!
TimeportE
ik vond prog eerst oersaai maar na een fantastische set op me eerste feest IC loop ik er af en toe wel weg mee.. af en toe luister ik het dan ook graag (niet te vaak :D)

beste prog nr wat ik zo 1,2,3 kan opnoemen (wat dus goede indruk op me heeft achtergelaten) is een oude:

sinead o' connor - troy (john creamer and stephan k remix)

die vocals zijn zo extreeem geil... woeiiii
AlFerox
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja daar ben ik dus nog niet uit.... sorry, beetje lastig idd :) Maar ik weet niet wat hun principes maybe zijn. Ze zullen er wel een goede reden voor hebben. Daar ik niet goed thuis ben in de trance/G&D/producen hou ik het daar maar bij, blijf je het antwoord schuldig Wouter.

je bedoelt misschien dat ze hun naam niet willen verbinden aan muziek waar ze niet voor 100% achter staan?

valt wat voor te zeggen.

magrec
Nieuw album voor sander kleinenberg:

quote:
Currently working on demo's for the Everybody album, it's going to be so much fun putting it together..there's gonna be some video elements included some original tracks and weird dubs of remixes...

quote:
oh yeah...i'll give you the exclusive on the name of the album...."This Is Everybody Two" is what it will be called.....you read it first...
Djeebie
Volgens mij nog niet gepost, dus hierbij de tracklist voor Sasha - Involver:

01 Grand National - Talk Amongst Yourselves
02 Shpongle - Dorset Perception
03 Petter - These Days
04 Unkle - What Are You To Me?
05 The Youngsters - Smile
06 Spooky - Belong
07 Unkle - In A State
08 Lostep - Burma
09 Felix Da Housecat - Watching Cars Go By
10 Ulrich Schnauss - On My Own
(Production and Remixes All Tracks Sasha)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement