|
Het grote progressive topic (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Vanavond op Proton Radio een nieuwe Electrofly van Shiloh! Ook nog een guest mix daarna van de Flash Brothers.
http://www.protonradio.com/show.php?showid=105
Shiloh
01. Nathan Fake - The Sky Was Pink (Icelandic Version)
02. Marris - Knowledge And Happiness (Remix)
03. Village Idiots - I Crush You
04. Mic Burns - See Me Fall (Bart Van Wissen Spring Mix)
05. Chris Micali - So Easy
06. Ty Teck Feat. Cat Conger - The Voice (Audio Drivers Remix)
07. Eric Prydz Mashup
08. Lo-Step - Burma (Sasha Remix)
09. ErickE - Ya Don't Stop (Syncopation Remix)
10. ErickE - Ya Don't Stop
11. Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden Remix)
12. The Prodigy - Girls
13. Unknown - Unknown
14. Quivver - Boz Boz (Shiloh Remix)
15. Seyton - The Drake Equation (Mix 2)
16. C-Jay - Deepwater
17. Fretwell Feat. Anita Kelsey - Fill Me Up (Vocal Mix)
18. Nicolas Bennison & Micah - I've Been There
19. Girl Nobody - Sirens (Shiloh's Boy Everybody Mix)
20. Synergy - Hello Strings
21. Spooky - Belong (Sasha Remix)
22. InkFish Vs. Martin H - Eye Am
23. Orbital - Halcyon
24. D. Bajema - Twilight (Noel Sanger's Peace on Earth Mix)
25. Mic Burns - See Me Fall (Ambient Version)
26. Long Wave - Wake Me When It's Over
:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Vanavond op Proton Radio een nieuwe Electrofly van Shiloh! Ook nog een guest mix daarna van de Flash Brothers.
|
Zo! zeer relaxt dit! :eyes: thanks voor de tip! :tongue3
snap trouwens niet dat niemand hier op reageert! :eek: word er een vette post gemaakt over super muziek reageert niemand, gaat het over rimmen en andere loze en dan gaan er wel veel los :clown: echte muzieklovers hiero! :rolleyes: |
|
|
| Original |
| Tuned in.:tongue3 |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Zo! zeer relaxt dit! :eyes: thanks voor de tip! :tongue3
snap trouwens niet dat niemand hier op reageert! :eek: word er een vette post gemaakt over super muziek reageert niemand, gaat het over rimmen en andere loze en dan gaan er wel veel los :clown: echte muzieklovers hiero! :rolleyes: |
Niet zo zeuren jij! :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Zo! zeer relaxt dit! :eyes: thanks voor de tip! :tongue3
snap trouwens niet dat niemand hier op reageert! :eek: word er een vette post gemaakt over super muziek reageert niemand, gaat het over rimmen en andere loze en dan gaan er wel veel los :clown: echte muzieklovers hiero! :rolleyes: |
Jaja allang aan het luisteren hoor :p |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
Jaja allang aan het luisteren hoor :p |
dan is het goed! :p
maar ff echt super kut nieuws; die Yooshi avond schijnt al uitverkocht te zijn! :eek: echt heel erg kut als dit waar is! :( |
|
|
| Partyhardy! |
| Wat een tune net zeg! Synergy - Hello Strings :eyespop: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
dan is het goed! :p
maar ff echt super kut nieuws; die Yooshi avond schijnt al uitverkocht te zijn! :eek: echt heel erg kut als dit waar is! :( |
euh er was toch geen voorverkoop :( Naja alleen bij de panama zelf ofzo. :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Zo! zeer relaxt dit! :eyes: thanks voor de tip! :tongue3
snap trouwens niet dat niemand hier op reageert! :eek: word er een vette post gemaakt over super muziek reageert niemand, gaat het over rimmen en andere loze en dan gaan er wel veel los :clown: echte muzieklovers hiero! :rolleyes: |
He aap, ik was op vakantie ja! :)
En Yooshi al uitverkocht?????? Apart.
Naja, ik wiest sowieso niet of ik zeker die kant op ging, maar mocht ik gaan moet er wel wat te regelen zijn om foto's te maken et cetera.
Zo ja dan heb ik nog 1 kaart over.
Oh en Jerry: JALOERS! Neem je cam mee en schrijf een leuk report ;) |
|
|
| SnuggLe |
DJ San komt eindelijk weer een keer naar Nederland! Volgensmij zitten er hier wel liefhebbers van hem (dacht ik?). Hij woont in Engeland nu en released dacht ik in december een cd, dus vandaar komt hij 4 december naar een feestje in Utrecht om die cd te promoten (en weg te geven). Leander en consorten vertelde me zoiets op Capital in Den Haag.
Ik zit dan net alleen bij Faithless zag ik ineens :( |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by magrec
euh er was toch geen voorverkoop :( Naja alleen bij de panama zelf ofzo. :whip: |
voorverkoop was niet bij de Panama zelf, maar bij de AUB ticketshop op het Leidseplein. Je kunt er echter ook telefonisch kaarten bestellen (0900-0191) als je over een creditcard beschikt, ik hoorde dat er toch nog een klein aantal kaarten beschikbaar was... |
|
|
|
|