|
Het grote progressive topic (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| Zeer vette tracklist van David West! :cool: |
|
|
| mahwang |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Volgorde is niet zo moeilijk te voorspellen:
(gokken we ook gelijk de tijden erbij)
MAX:
10:30 - 12:00 Benoit
12:00 - 02:00 Per
02:00 - 03:00 Infusion *life*
03:00 - 05:00 Kacey Taylor
maar aan de andere kant zou het me niks verbazen als Per af sluit,
omdat het een speciale avond voor hem is.
OUDE ZAAL:
12:00 - 01:30 Kareem Raïhani
01:30 - 03:00 Marcello Castelli
03:00 - 05:00 Rui da Silva
hier kan je er niet veel naast zitten.
En zoals altijd met de goeie edities heb je het luxe probleem
dat je eigenlijk in 2 zalen wilt zijn tussen 3 en 5. :whip: |
volgens mij ging het joesterizor vooral om area 3. |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by mahwang
volgens mij ging het joesterizor vooral om area 3. |
:p |
|
|
| Donna |
Ik vind met name vaak de "unknown" djs bij Earth vaak verassend uit de hoek komen.
Ben zowieso meestal in de kleine zaal te vinden,feest relaxter en als t goed is blijf je gewoon hangen.
Zo heb ik wel papa bv gewoon gemist vorig jaar ofzo,maaaar geen last van gehad:P |
|
|
| mahwang |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
:p |
die opmerking was wel erg flauw inderdaad :p |
|
|
| joesterizor |
| mahwang.. jij ook aanwezig op earth novemeber editie?:) |
|
|
| GrooveCollect. |
Hoe raar het misschien ook klinkt, maar ik ga deze editie overslaan. :eek:
Ik ga hier heen :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Hoe raar het misschien ook klinkt, maar ik ga deze editie overslaan. :eek:
Ik ga hier heen :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
Groot gelijk jerry!
Hier zou ik ook wel heen willen...:cool: |
|
|
| Bouma-Bros |
Vanavond van 21.00 tot 23.00 een paar vette sets te beluisteren op onderstaande link! Zou iemand die set van Mike Hiratzka kunnen rippen?
AUDIO DELUXE (http://www.audiodeluxe.net)
Date: 5th October 2004
Time: 12-2pm PST // 3-5pm EST // 8-10pm GMT
Place: www.eccentricbeats.com
Live stream URL: http://216.66.69.90:7050/listen.pls
Hour 1 : Andy Newland
01. David Donohoe - Haily Holy Light [Minimise] + Yap - Flux
02. Donnacho Costello - Opal [Minimise] + Kosmas Epsilon - Shame (Acapella) [EQ Grey]
03. Andrew K & Simuck - Mar De Oro [Joystick Records] + Dextro - Do You Need Me (Holden Noise Tool) [Border Community]
04. Dextro - Do You Need Me (MFA remix) [Border Community] + Dextro - Do You Need Me (Holden Acoustic Tool) [Border Community]
05. Manipoura - Halcyon Days (Conceptual remix) [Minimal]
06. Subsky & Muzo - Feed The Deer [Pangea]
07. Ozgur Can - Over Nothing At All [Precinct]
08. Kosmas Epsilon - All Is Heaven [Deep records]
09. Wave - A Place In My Head
10. Kosmas Epsilon - Shame [EQ Grey]
Hour 2 : Mike Hiratzka
01. DJ Uber, Jacques & Fosch - Pink Talking [White]
02. Slacker - Dirty High [White]
03. Yoshimoto - Du What U Du [Uno Recordings]
04. Pako & Frederik - 45 Minutes (Medway remix) [Global Underground]
05. Innerstate - Sidewinder (Mike Hiratzka remix) [Sequences Recordings]
06. Mike Hiratzka - Together [CDR]
07. Unknown - The Riddle (Desyn Masiello edit) [CDR]
08. Harry Peat - Afrodissiac [Alternative Route]
09. Hiratzka & Kazell - In Your Eyes [Alternative Route]
10. Hiratzka & Kazell - Venice Dawn [SR2 Music] |
|
|
| mahwang |
| quote: | Originally posted by joesterizor
mahwang.. jij ook aanwezig op earth novemeber editie?:) |
daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Feestjes op vrijdagavond komen zelden goed uit, en de lineup vind ik redelijk maar niet meer dan dat. Infusion is gaaf. Zo ook Kasey Talor. Rui da silva vond ik op 2 days of Kaos ok, Castelli ken ik alleen van producties (die me dan wel kunnen bekoren). Oftewel ik ben er nog niet helemaal over uit :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Hour 1 : Andy Newland |
Wat een super vette tracklist zeg! :eyespop: had echt nog nooit van deze dj gehoord, maar erg goed!
en ik heb de set Mike Hiratzka voor je willen rippen ware het niet dat hij continue aan het bufferen is! ook op dit moment weer! echt om gek van te worden. Heb mijn comp opnieuw opgestart, heb verder niets open staan en nog loopt tie te kutten dus helaas is dat niet gelukt :( erg jammer! |
|
|
| tijs08 |
Check deze heerlijke nieuwe set eens van opkomend talent uit San Fransisco
Christopher Lobsinger
Seasonal Findings(eccentric beats) 9AUG 04
1.Simuck-Remember Me-CD-r
2.Codegen-Be There-CD-r :eyespop:
3.Emerican Cakir-Mesa-Pangea Recordings
4.Mikeal Delta-Dancing with an angel(Dousk Chasmic mix)-CD-r
5.B.I.G.-A Promise(Dousk Idiotic mix)
6.Unknown
7.Revamp'ed-Truth-CD-r
8.unknown
http://www.christopherlobsinger.com/ |
|
|
|
|