|
Het grote progressive topic (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by basvh
Schop, leuke sig he mannen!!
:D :D :D :D |
Afgezien van het feit dat je in dit geval 'of' met slechts een enkele 'f' schrijft is ie wel okee :) |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by basd
Afgezien van het feit dat je in dit geval 'of' met slechts een enkele 'f' schrijft is ie wel okee :) |
Je bedoelt dus 2 ffen. DOUBLE CROSSED! :D:D
Vind het wel lachen van Basvh. Laten we een Progressive <-> BasvhKolkiemuziek rel houden alsof het Gabbers tegen Alto's zijn in 1994! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Je bedoelt dus 2 ffen. DOUBLE CROSSED! :D:D
|
Nee, ik bedoel dat het met een enkele 'f' geschreven dient te worden, in tegenstelling tot wat ze doen. |
|
|
| Little Theseus |
| zeg dat dan :happy2: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by basd
Afgezien van het feit dat je in dit geval 'of' met slechts een enkele 'f' schrijft is ie wel okee :) |
hoho dat was kolkies afdeling, ik ben van de afdeling creatief met plaatjes, Kolkie van de afdeling spelling! Fout was dus van Kolkie! :D |
|
|
| SnuggLe |
Mag ik ook doen dan van:
"What Basvh Reminds me of........"

:p :p :p |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Mag ik ook doen dan van:
"What Basvh Reminds me of........"

:p :p :p |
dan prefereer ik toch deze
:D |
|
|
| SnuggLe |
| De zomer komt weer en iedereen wordt gekker en vrolijker :D |
|
|
| magrec |
Hehe ach ja ik snap basvh ook wel. Die markus schulz en gabriel & dresden/armin prog zijn idd mierzoet en niet bijzonder.
Voor de liefhebbers van volwassen prog:P :p :p
Sander kleinenberg live at fokused 02-04-04
http://vecka44.no-ip.org/main/mixes...ed_02-04-04.mp3 |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by magrec
Hehe ach ja ik snap basvh ook wel. Die markus schulz en gabriel & dresden/armin prog zijn idd mierzoet en niet bijzonder.
Voor de liefhebbers van volwassen prog:P :p :p
Sander kleinenberg live at fokused 02-04-04
http://vecka44.no-ip.org/main/mixes...ed_02-04-04.mp3 |
For the record: deze set is van 2 april te Fokused @ Gota Kallare, Stockholm .. Al een t/l van deze set gespot ? Duurde btw wel een tijd met d/l maar it was worth it !!
Set = aanrader (erg fijn .. alleen net iets minder dan de set van Diggers waarvan hij zo blij is dat deze geshared wordt ..)
*edit* diggin this set more & more !!
Übervette tracks maar wat doet Perfect wave daar nou tussen :conf: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
For the record: deze set is van 2 april te Fokused @ Gota Kallare, Stockholm .. Al een t/l van deze set gespot ? Duurde btw wel een tijd met d/l maar it was worth it !!
Set = aanrader (erg fijn .. alleen net iets minder dan de set van Diggers waarvan hij zo blij is dat deze geshared wordt ..)
*edit* diggin this set more & more !!
Übervette tracks maar wat doet Perfect wave daar nou tussen :conf: |
Waar staat die Diggers set dan?
Lange tijd niets meer van Ome Digweed gehoord.
Ben benieuwd of hij bv op 4 Elements staat in Brabant.... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Waar staat die Diggers set dan?
Lange tijd niets meer van Ome Digweed gehoord.
Ben benieuwd of hij bv op 4 Elements staat in Brabant.... |
Daar staat ie echt niet hoor...heb je die zaal verdeling gezien :rolleyes: :D |
|
|
|
|