|
Het grote progressive topic (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by emre
Graag nog ff de aandacht van alle t/l en ID-whores die het NLTA forum rijk is voor deze thread met vraag van mijn kant :toothless
Degene die deze op kan lossen voor mij/ons verdient minimaal 1 biertje @ the next party (Holden @ Mazzo of Kleinenberg @ Panama bv) :) |
Als je ff een sample maakt is wel zo makkelijk he ;) |
|
|
| Partyhardy! |
Vette David! :cool: :) Thanks mate!  |
|
|
| GrooveCollect. |
tracklist staat op me board, Harmen
:eyespop: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
tracklist staat op me board, Harmen
:eyespop: |
Weet ik jerry alleen zo wordt ie omschreven :p
4. 0:22 ? "open down the door and" or "hope without a doughnut"? indistinguishable vocal sample :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
tracklist staat op me board, Harmen
:eyespop: |
Wow! Die tracks die WEL herkent zijn, zijn echt SUPERvet! |
|
|
| emre |
nieuwe Sasha set
Helaas geen downloadlink maar ik wel indien gewenst best uploaden/slotje delen :) |
|
|
| Partyhardy! |
Relaxt! :) Eindelijk weer eens een nieuwe set van Sasha i.p.v. al die rebroadcasts! :crazy: |
|
|
| emre |
| Nick Fanciulli's EM van 8-8-04 klinkt trouwens ook errug lekker :tongue3 |
|
|
| sndh |
ik weet niet of iemand het al gemeld had of had gezien, maar bij deze:
Barry Gilbey have mixed a liveset for ...
Here's the tracklisting:
1. unknown track
2. Magic Johson - Tokyo Track (D'Julz Remix) - The End
3. Syntax - Love Song (Skylark Remix) - Illustrious
4. Jarrod & Gilbey - Monkey Trousers - Musiq
5. Pavel Bidlo - My Pills - Tao
6. Rene Amesz - I've been away - Low Riders
7. Force mass motion - Why me? - Lot 49
8. Barry Gilbey - Plastic Man - CDR
9. Deepgroove - Acid House Music (D.Ramirez) - Slave
10. Phony Mcs - Raw (Dub) - Choo Choo Records
hier |
|
|
| tijs08 |
om even terug te komen op het fenomeen Gabriel & Dresden...
check DIT en voel die emotie en energie!!!
Wat een tune!!!! niet normaal, ze flikken het weeer, met
Gabriel & Dresden - Arcadia
:cool: |
|
|
| Partyhardy! |
Ik had ook VET kippenvel toen ik hem terug hoorde! :eek: Herkende hem meteen! :eyespop: en nu blijken het dus Gabriel & Dresden te zijn! echt super kicke! Above & Beyond draaiden deze tune dus vorige week al in hun show "Trance Around the World" dus ik net de hele tijd standby om te recorden, draaien ze hem vanavond niet! :(
Wat een heerlijk nummer zeg! :tongue3 |
|
|
|
|