|
Het grote progressive topic (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
| quote: | Originally posted by sndh
ik weet niet of iemand het al gemeld had of had gezien, maar bij deze:
Barry Gilbey have mixed a liveset for ...
Here's the tracklisting:
1. unknown track
2. Magic Johson - Tokyo Track (D'Julz Remix) - The End
3. Syntax - Love Song (Skylark Remix) - Illustrious
4. Jarrod & Gilbey - Monkey Trousers - Musiq
5. Pavel Bidlo - My Pills - Tao
6. Rene Amesz - I've been away - Low Riders
7. Force mass motion - Why me? - Lot 49
8. Barry Gilbey - Plastic Man - CDR
9. Deepgroove - Acid House Music (D.Ramirez) - Slave
10. Phony Mcs - Raw (Dub) - Choo Choo Records
hier |
Nog nooit van deze knakker gehoord maar een erg verdienstelijk mixje!!
Thnx! :) |
|
|
| emre |
| DJMixes2K is terug met een leuke Nick Warren set :D |
|
|
| Djeebie |
Sander Kleinenberg - Live @ Glastonbury 2004
Tracklist:
Daft Punk - "Burnin" (Original Mix) (Virgin)
Autotune - "Keep It Wrong" (Fumakilla)
Woody McBride - "Everything Under The Sun" (Groove Hunter Remix) (Tinted)
Montero - "Brazilia" (Renaissance)
Shiny Grey - "Why" (Wally Lopez Vocal Remix) (Yellow)
Ericke - "Ya Dont Stop" (White)
X-Press 2 - "Musikizum Part 2" (Skint)
Skai - "Mir Gehts Gut" (Brickhouse)
Bryan Cox - "On The Run" (Ammo)
Mellow - "Drifting Out Of Sight" (FC Kahuna Remix) (Atmospheriques)
Supergrass - "Kiss Of Life" (Chicken Lips Remix) (Parlaphone)
klik |
|
|
| SnuggLe |
Pig & Dan - The guestmix on kiss100 22.08.2004
Tracklist:
01.Pig & Dan - What Am I Doing Here?
02.Pig & Dan - Mongoid
03.Pig & Dan - Blonde
04.Pig & Dan - Unknown
05.Pig & Dan - Freedom
06.Pig & Dan - Innervision
07.Pig & Dan - Ethnic
08.Pig & Dan - 808 Dreaming
09.Pig & Dan - Round Acid Sound
10.Pig & Dan - Supersonic |
|
|
| Djeebie |
YES! Die zocht ik al een tijdje.
:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
YES! Die zocht ik al een tijdje.
:) |
Aub :)
Hij is echt relaxed. Allemaal eigen producties, lekker rustige progressive! |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik vind Pig & Dan altijd "net niet". Af en toe zit er een goede plaat tussen, ze produceren ook zoveel dat kan dan bijna niet anders :p maar ook deze kiss100 set is niet uitgesproken goed vind ik. Innervision is dan 1 van de betere voor mij :cool: |
|
|
| magrec |
Die set van pig & dan is echt te goed!!!
Let's go deeeeeeeeep :) |
|
|
| magrec |
Hmm als het goed is komen
Max graham, sander kleinenberg en deep dish op een yooshi avond draaien tijdens ADE! |
|
|
| ChooChoo |
| Ik vind die set van Pig & Dan ook super! Heerlijke muziek! |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by magrec
Hmm als het goed is komen
Max graham, sander kleinenberg en deep dish op een yooshi avond draaien tijdens ADE! |
More info please :toothless :conf: Errug lekkere line-up zou dat zijn :crazy: |
|
|
| Partyhardy! |
| Die ID # 16 uit Sasha's Aria set is echt een super tune zeg! :tongue3 Heerlijk! :cool: |
|
|
|
|