|
Het grote progressive topic (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
De 2 grote namen voor earth 5 jarig bestaan zijn:
Rui da silva (ben ik persoonlijk errug blij mee)
Kasey taylor (ook een vette naam) |
|
|
| questo |
5 year anniversary!!
earth in Melkweg on friday 12.11.2004
area 1:
live: Infusion (Aus),
dj's Kasey Taylor (Vapour rec, Aus), Benoît (Resident), Per (Resident),
area 2:
dj's: Rui da Silva (Kismet rec, Portugal), Marcelo Castelli (Low pressings, Hooj rec, Urugay),
Kareem Raïhani (earthbookings)
area 3:
dj H. Henk supported by Jansen met Fortuin + Luid & Duidelijk
extra:
mc P-Pholl, A-Cup pin up club, Master M, video by Muskee Media, Partycipation
entree presale EU 20,- + memb./// door EU 22,50 + memb./// 22.30-5.00 |
|
|
| magrec |
| ja natuurlijk Infusion Live :D |
|
|
| sndh |
nu @ Proton ==> Featured Artist => Andrew Kelly
erg goeie set zeg!
tracklist
Part 1: ARX
1. Andrew Kelly - Tear [Unsigned]
2. Memoid - Back into the Dark [Unsigned]
3. Sean Privett - Impacific (Andrews Glam Slam Remix) [Unsigned]
4. Pat Foosheen - The Unthinkable (Habershams Mah sivee Remix) [Institution Breaks]
5. ÖzgÜr Can & Rouzbeh Delavari - Eternity (Chris Lakes Dirty Breaks Mix) [3Beat Breaks]
6. Memoid - Conditioning [Unsigned]
7. Smight - God Strikes Here (Derek Howell Remix) [Cure Recordings]
8. Dousk - The Novel [Bedrock]
9. Luke Chable pres. The Quest - The Shepherd (Original Mix) [Vapour Recordings]
10. Duran & Aytek - First Sight [Deep]
11. Andrew Kelly - Holdinng Heaven [Unsigned]
12. Andrew Kelly - Peek Poke [Unsigned]
13. Andrew Kelly - Me & Then Another [Nrgflow]
14. Andrew Kelly - All In Peices [Unsigned]
15. Andrew Kelly - Something Happens [Unsigned]
16. Smight - Labels, Lies & Warnings (Habershams Dark & Sexy Remix) [Confi-Dance]
17. Steve Porter - Vodka Cranberries (Fretwell Mix) [Nu*Republic]
18. Pradasa - Tear (Reprise One) [Unsigned]
we zitten nu op n.2 :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by sndh
nu @ Proton ==> Featured Artist => Andrew Kelly
|
Nu; Luke Chable! hij blijft heerlijk hè? :cool: Wordt wel weer eens tijd voor een nieuwe track van hem overigens! :D
en waar blijft die Lactate State - Trance samen met Holden? :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by magrec
ja natuurlijk Infusion Live :D |
Dat is wel vet ja!!! :eyespop:
vorige keer jammer genoeg moeten missen door vakantie...
Verdere line-up vind ik beetje slap met Taylor en Da Silva, maar daar komt vast nog wel een grote naam bij! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by tijs08
Dat is wel vet ja!!! :eyespop:
vorige keer jammer genoeg moeten missen door vakantie...
Verdere line-up vind ik beetje slap met Taylor en Da Silva, maar daar komt vast nog wel een grote naam bij! |
nee komt niet meer bij dit is de volledige line up en ik vind rui da silva al groot genoeg.
Godsamme wat een set toen tijdens 2 days of kaos. Terwijl iedereen uit zijn dak stond te gaan bij tiesto draaide hij echt super ondanks een heel slecht geluid in de zaal. |
|
|
| magrec |
Btw deze thread heeft wel veel views zeg...meer dan de nl chill out thread :p
Owja misschien leuk om ff te vermelden.
Vanaf morgen begint dotf (www.dotf.nl) weer met hun uitzendingen. Dotf staat weliswaar bekend om zijn oldschool sound maar ze zijn nu ook bezig met andere dj's en nu zullen er progressive dj's langskomen om te draaien. Morgen draait een kameraad van mij samen met dj vortex (earth enzo) vanaf 20:00. Leuk concept omdat ze nu ook met progressive beginnen :p en er komen nog wel meer "grote" dj's langs in de komende maanden maar dat zal ik ter zijner tijd wel melden. |
|
|
| GrooveCollect. |
Das toevallig. Ik ben gister gevraagd om daar te draaien.
Zal waarschijnlijk over een week of 4 worden.
Wel relaxed, want de studio zit hier bij mij in de wijk. :cool: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Das toevallig. Ik ben gister gevraagd om daar te draaien.
Zal waarschijnlijk over een week of 4 worden.
Wel relaxed, want de studio zit hier bij mij in de wijk. :cool: |
Klopt ja ik hoorde jou naam ook al vallen. Marc(mar) van DOTF ken ik een beetje en bert (dj bertus ik weet niet wat zijn dj naam is nu :p) is een goede vriend vanmij en die draait elke 2e vrijdag ofzo nu op dotf. |
|
|
| joesterizor |
| quote: | Originally posted by tijs08
Dat is wel vet ja!!! :eyespop:
vorige keer jammer genoeg moeten missen door vakantie...
Verdere line-up vind ik beetje slap met Taylor en Da Silva, maar daar komt vast nog wel een grote naam bij! |
wat voor namen wil je dan zien ?
Ik vind dit echt een top line up , 2 zalen met allebei wel echt een eigen geluid! ik vind elke naam gewoon top die er staat :) |
|
|
| magrec |
| BTW kosmas Epsilon nu op protonradio :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
|
|