|
Het grote progressive topic (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Evanescence - Bring Me To Life (Sultan Remix)
(Iemand meer info over deze track? Releasedate?) |
Zal nooit het licht zien, tenzij ie al dan niet per ongeluk geleaked wordt
Evanescence houdt niet zo van EDM schijnt het... G&D's Remix van Hello was ook al zonder te luisteren door hun denied
Wel vrij dom... zouden ze goud geld aan kunnen hebben verdient |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Verklaar u nader a.u.b. Probeer eens te vertellen waarom je het nou zo'n goed feest, buiten het onovertroffen hoge percentage :tongue2 -vrouwtjes. |
Nou, ten eerste vindt ik de muziek gewoon relaxed om op uit te gaan. Gewoon lekkere funky beats van Victor Coral, Lacroix of een Erick-e. Das gewoon lekker om een avondje op uit te gaan in een gezellige club met een super sfeertje. Iedereen is er altijd zeer relaxed, heb er nog geen vechtpartij'tje gezien. En dan komt er nog het feit bij van de uitermate mooie vrouwen :) |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hey, dat die homofiele sjinees met mij mee naar feesten gaat wil nog niet zeggen dat ik zijn homofielie overgenomen heb! Hij heeft maar van me af te blijven! Daarom gaattie nu maar Anke plagen zodat ze het met me uitmaakt, maar dat lukte hem ook al niet ;)
Maar ik praat verder niet meer met die Sjinees totdattie Donnie Darko kijkt, dus ik ga sowieso niet mee naar die opnames met hem :D :p |
Mwehehe, Bram voelt zich aangevallen :p
Donnie Darko is een vette film btw, 6 keer gezien ofzo, pas na de 2e keer dat ik m zag begon ik m te snappen :D Maar als je Darko leuk vond moet je ook ABSOLUUT Mulholland Drive kijken! :eyes: :eyes: OMFG wat was die film trippend! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Mwehehe, Bram voelt zich aangevallen :p
Donnie Darko is een vette film btw, 6 keer gezien ofzo, pas na de 2e keer dat ik m zag begon ik m te snappen :D Maar als je Darko leuk vond moet je ook ABSOLUUT Mulholland Drive kijken! :eyes: :eyes: OMFG wat was die film trippend! |
He, zijn deze films progressief of niet? Want anders is dit off-topic geblaat ;)
Nee, niet aangevallen; onheus bejegend ;) :p |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Maar als je Darko leuk vond moet je ook ABSOLUUT Mulholland Drive kijken! :eyes: :eyes: OMFG wat was die film trippend! |
Dat vond ik nou echt een van de slechtste films. Na 1 uur kijken dacht ik nog steeds: waar gaat het over? Toen ben ik maar wat anders gaan doen :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Evanescence houdt niet zo van EDM schijnt het... G&D's Remix van Hello was ook al zonder te luisteren door hun denied
Wel vrij dom... zouden ze goud geld aan kunnen hebben verdient |
Tsja, gelukkig gaat het niet iedereen alleen maar om het geld.. Ik snap ook wel dat ze er geld mee kunnen verdienen zonder er echt zelf iets voor hoeven te doen (behalve de toestemming geven), maar als zij principieel niet van EDM houden vind ik het alleen maar een goede zaak dat ze niet van hun principes afwijken, alleen maar om wat extra geld (dat ze zo waarschijnlijk ook wel genoeg verdienen) binnen te kunnen halen.. Daar zouden genoeg anderen een keer een voorbeeld aan kunnen nemen. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by basd
Tsja, gelukkig gaat het niet iedereen alleen maar om het geld.. Ik snap ook wel dat ze er geld mee kunnen verdienen zonder er echt zelf iets voor hoeven te doen (behalve de toestemming geven), maar als zij principieel niet van EDM houden vind ik het alleen maar een goede zaak dat ze niet van hun principes afwijken, alleen maar om wat extra geld (dat ze zo waarschijnlijk ook wel genoeg verdienen) binnen te kunnen halen.. Daar zouden genoeg anderen een keer een voorbeeld aan kunnen nemen. |
ja snap wat je bedoelt. Alleen zijn deze remixen ten eerste niet gemaakt om het geld en ten tweede kwalitatief goede nummers (in de ogen van dance liefhebbers). Dat zij dit niet goed vinden en niet willen uitbrengen is dan alleen maar jammer, maar goed zij vinden het niets en hun naam wordt er wel aangelinkt dus is het hun keuze :( |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja snap wat je bedoelt. Alleen zijn deze remixen ten eerste niet gemaakt om het geld en ten tweede kwalitatief goede nummers (in de ogen van dance liefhebbers). |
Ik weet wel dat ze niet gemaakt zijn voor het geld, ik bedoelde het meer uit het oogpunt van Evanescence in dit geval.. Dat ze kiezen voor hun principes en niet voor het geld (wat in dit geval dus erg makkelijk verdiend zou zijn).
Kan ook best begrijpen dat je het jammer vindt als dance-liefhebber (dat ben ik zelf geloof ik ook :)) maar ik vind het wel mooi om te zien dat niet iedereen zomaar voor het makkelijke geld kiest (in dit geval door toestemming te geven voor het releasen van een remix van een van je eigen nummers, en dan een remix waar je eigenlijk niet achter staat).. |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by basd
Ik weet wel dat ze niet gemaakt zijn voor het geld, ik bedoelde het meer uit het oogpunt van Evanescence in dit geval.. Dat ze kiezen voor hun principes en niet voor het geld |
Hier ben ik t dus NIET mee eens!
Volgens mij is t principe van iedere muziekant dat ze muziek willen maken waar mensen van kunnen genieten.
(En als die gasten van Evanescence zich ook maar een heeeeel klein beetje hadden verdiept in de materie, hadden ze kunnen zien dat G&D niet zomaar de eerste de beste zijn).
In dat opzicht vind ik t nogal egoistisch om zo'n remix te verbieden, je ontneemt mensen (die toch niet binnen je doelgroep vallen) een heerlijk nummer... dat strookt in mijn ogen niet met de principes van een muziekant. |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by total woot
Hier ben ik t dus NIET mee eens!
Volgens mij is t principe van iedere muziekant dat ze muziek willen maken waar mensen van kunnen genieten.
(En als die gasten van Evanescence zich ook maar een heeeeel klein beetje hadden verdiept in de materie, hadden ze kunnen zien dat G&D niet zomaar de eerste de beste zijn).
In dat opzicht vind ik t nogal egoistisch om zo'n remix te verbieden, je ontneemt mensen (die toch niet binnen je doelgroep vallen) een heerlijk nummer... dat strookt in mijn ogen niet met de principes van een muziekant.
|
Inderdaad, maarja ze zullen wel te veel van de lompe bagger zooi zoals die dance mix van "Eamon - it" gehoord hebben waardoor ze het verzoek gelijk de vuilnisbak in dumpen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by total woot
Hier ben ik t dus NIET mee eens!
Volgens mij is t principe van iedere muziekant dat ze muziek willen maken waar mensen van kunnen genieten.
(En als die gasten van Evanescence zich ook maar een heeeeel klein beetje hadden verdiept in de materie, hadden ze kunnen zien dat G&D niet zomaar de eerste de beste zijn).
In dat opzicht vind ik t nogal egoistisch om zo'n remix te verbieden, je ontneemt mensen (die toch niet binnen je doelgroep vallen) een heerlijk nummer... dat strookt in mijn ogen niet met de principes van een muziekant. |
Ben het meer met BasD eens, principes zijn principes. Die heb je nie voor niets. Plus het feit van "muziek maar je voor mensen zodat ze er van kunnen genieten" is misschien 1 ding, maar je kan ook zeggen dat je het voor een beperkte groep wil doen (klein wil houden). Anders kan je wel baggerherrie/commerciel spul gaan maken, maar NOG meer mensen van genieten.
Het gaat allemaal om wat je wil met je muziek...... Ik vind het juist netjes dat ze principes hebben, een beeld voor ogen hebben. Als zij denken dat zo'n remix hun geloofwaardigheid of weet ik veel wat als producer ect aantast, moeten ze dat niet doen.
Je kan beter met jezelf in het reine zijn dan toegeven aan de 'liefhebbers van muziek'. D'r zijn zoveel mensen met wie je rekening dan moet/kunt houden. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Mwehehe, Bram voelt zich aangevallen :p
Donnie Darko is een vette film btw, 6 keer gezien ofzo, pas na de 2e keer dat ik m zag begon ik m te snappen :D Maar als je Darko leuk vond moet je ook ABSOLUUT Mulholland Drive kijken! :eyes: :eyes: OMFG wat was die film trippend! |
2 die bovenaan mn lijstje met fav. movies staan :P
Dik,vet en geweldig,Mullholland moek nog steeds voor de 2e keer zien,wil meeeeeeeeeeeeeer van David Lynch!:P |
|
|
|
|