|
Armadanight @ The Asta The Hague
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Emma zat het TA-NL forum al te spammen dat Armin de 26e juni in de Asta komt, heb nu zelfs beter nieuws het wordt een Armada Night met
AvB, Perry O'Neil and Markus Schulz :D :D :D
Mooie afsluiting van jullie examens en begin van jullie vakanties, dus jullie komen gezellig met zijn alle naar mijn mooie stad achter de duinen. |
|
|
| lievez |
ola dan ist wel dansfeest in 't BELGISCHE eh
citypareet :p |
|
|
| Zehra |
| ben er ook bij waarschijnlijk :) |
|
|
| Wildfir3 |
| zou ook wel eerder naar de cityparade gaan |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
zou ook wel eerder naar de cityparade gaan |
Same here |
|
|
| MaGiK54 |
| Geef eens een link naar die cityparade, ben benieuwd wat het is. |
|
|
| emma |
overdag cityparade en dan 's avonds treintje naar den haag :D
wat een leuke afsluiter ;)
link cityparade => www.cityparade.be :D :rolleyes: :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by emma
overdag cityparade en dan 's avonds treintje naar den haag :D
wat een leuke afsluiter ;)
link cityparade => www.cityparade.be :D :rolleyes: :p |
geen slecht idee, maar weet van vorig jaar dat ge na de city parade toch al serieus vermoeid zijt, om dan nog trein te gaan nemen. Op zich wel een leuk idee.
Maar kmoet toch werken sanderdaagsochtends dusja, tzal nie lukken |
|
|
| Wildfir3 |
| Denk dat ik ga regelen dak die dag om 7u begin te werken, zodat ik rond 4u gedaan heb... of desnoods een paar uurtjes vroeger stoppen. Heb de city parade vorig jaar gemist en wil er deze keer wel bij zijn :D |
|
|
|
|