return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 2)
View this Thread in Original format
TOR
quote:
Originally posted by emma
overdag cityparade en dan 's avonds treintje naar den haag :D


uitstekend idee

ik ben er zeker voor te vinden.. kan ik eindelijk es Markus live aan het werk zien! :eyespop:


@ cresto: ik dacht dat jij altijd wel makkelijk congé kon krijgen? :p
Eagle`
24ste panama, 26 KLOTE asta I want meh revenge :p
djcresto
quote:
Originally posted by TOR
uitstekend idee

ik ben er zeker voor te vinden.. kan ik eindelijk es Markus live aan het werk zien! :eyespop:


@ cresto: ik dacht dat jij altijd wel makkelijk congé kon krijgen? :p


mja normaal lukt dat wel, kheb trouwens maar 20 dagen verlof op een jaar.

Maar die zondag hebben we een speciaal evenement en tpersoneel organiseert da, dusja ...:whip:
Tiger777
Alleen cityparade voor mij omdat ik tijdens de cityparade al 48 uur zal wakker geweest zal zijn... 60 uur wakker blijven lijkt mij wa veel :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by Eagle`
24ste panama, 26 KLOTE asta I want meh revenge :p



24e gaat niet door, ome Armin draait dan de openingsavond in Ibiza.
Pumaz
Ik heb *iemand* beloofd mee te gaan naar de cityparade, maar Markus blijft Markus... Ik zal haar eens vragen of ze geen zin heeft om erna met de auto even mee naar Den Haag te komen :D
Meltoz
Kan je hier al kaarten voor bestellen ergens, want heb just de dag ervoor gedaan met de examens en e feestje daarna zie'k absoluut wel zitten zene.. :D

edit: @ Pumaz, belofte maakt schuld ni? :tongue2
Freezel
Mochten er kaarten heaald moeten worden, ik biedt me wel aan om ze te halen :)
Meltoz
quote:
Originally posted by Freezel
Mochten er kaarten heaald moeten worden, ik biedt me wel aan om ze te halen :)


Nah, da vin'k echt e chique geste (ofzoiet) van freezel, zal't onthouden :D Hoeveel bedraagt meestal zo'n ticketje in de Asta?
Freezel
quote:
Originally posted by Meltoz
Nah, da vin'k echt e chique geste (ofzoiet) van freezel, zal't onthouden :D Hoeveel bedraagt meestal zo'n ticketje in de Asta?


Geen idee, is verder ook nog nix over bekend ;)

Pumaz
quote:
Originally posted by Meltoz
Pumaz, belofte maakt schuld ni? :tongue2

Daar lijkt het wel op ja :toothless
Ik zal wel nog zien, de persoon in kwestie is wel een beetje een Armin fan, dus misschien lukt het me nog wel :D
Kaidreas
ej als er wat volk gaat heb ik ook wel goesting ze, maar tmoet van da goe volk zijn e :D
anyways er zijn er toch bij die ik nog niet gehoord heb.
laat zeker op tijd iets weten dan kan ik nog van gedacht veranderen. ofzow.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement