|
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
^^als ik het goed begrepen heb, is er naast u interesse van:
Zehra
Emma
Pumaz + An
Jasper
Meltoz
Eagle`
Freezel
Magik54
TOR |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
24e gaat niet door, ome Armin draait dan de openingsavond in Ibiza. |
spijtig van die 5 jaar asot, dan zeker Asta
26th it is :toothless |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ow okay 26th it is :D |
Precies e beke traag geworden de laatste tijd... ;) :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Precies e beke traag geworden de laatste tijd... ;) :p |
exames you know heb niet de hele dag de tijd om op inet te zitten :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ej als er wat volk gaat heb ik ook wel goesting ze, maar tmoet van da goe volk zijn e :D
anyways er zijn er toch bij die ik nog niet gehoord heb.
laat zeker op tijd iets weten dan kan ik nog van gedacht veranderen. ofzow. |
Ik wou ook eerst niet gaan, maar mij hebben ze gisteren toch ook overtuigd, dus waarom u dan ook niet? ;)
Na de cityparade gingen we in Antwerpen afspreken, dus dat zie ik nog wel zitten...
Edit: Ga gewoon mee Dries, alleen al om eindelijk Mevrouw Jack te kunnen zien ;) |
|
|
| Kaidreas |
| ^hahaha, da is inderdeed iets om over na te denken, seg ma waarom eerst van gent naar antwerpen??? met de trein naar den haag? |
|
|
| Jasperovitsj |
Dat was het plan toch dacht ik? Allé, gisteren met Jack (en zijn wederhelft An), Kevin en Zehra toch overeen gekomen dat we in Antwerpen zouden afspreken en dan de trein naar Den Haag pakken, correct me if I'm wrong...
Als iedereen van Gent naar ginder gaat moet het voor mij niet meer, kheb geen zin om op mijn eentje naar Den Haag te sporen en terug... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat was het plan toch dacht ik? Allé, gisteren met Jack, Kevin en Zehra toch overeen gekomen dat we in Antwerpen zouden afspreken en dan de trein naar Den Haag pakken, correct me if I'm wrong... |
You are wrong, het was Jack (ik dus he mensen), Kevin (TOR), Zehra EN AN!
:p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TOR
^^als ik het goed begrepen heb, is er naast u interesse van:
Magik54
|
Intresse ?!?! Ik ga opzekers, al moet ik wederom alleen naar een ArmadaNight. ArmadaNight in me eigen stadje laat ik natuurlijk niet skippen. Maar na de gigantische coole avond in de Kingdom, baalden een hoop vrienden van me dat ze niet waren gegaan, dus ik verwacht dat ik deze keer wel een kleine aanhang kom.
Kaartverkoop verwacht ik wel via ticketservice, aangezien de laatste avond van de maand de laatste tijd altijd voorverkoop is, dus even de asta-site in de gaten houden. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik zal het editen hoor :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Jack (en zijn wederhelft An) |
Dank u :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik zal het editen hoor :p |
:haha: lol :haha:
+1 ;) |
|
|
|
|