|
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Iemand een idee of dit feestje uitverkocht geraakt anders koop ik geen kaartje in voorverkoop, kwestie van het niet te moete weggooien zoals vorige keer ;) |
Ik denk niet dat het uitverkocht zal raken. In die periode zijn er nog steeds tentamens in NL en Impulz Outdoor. En als Nederland de kwartfinale haalt is de 26e ook een mogelijke speeldatum ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ik denk niet dat het uitverkocht zal raken. In die periode zijn er nog steeds tentamens in NL en Impulz Outdoor. En als Nederland de kwartfinale haalt is de 26e ook een mogelijke speeldatum ;) |
En gezien avonden met Armin nooit geheel uitverkocht zijn, altijd gezellig druk maar nooit bomvol uitverkocht, ga ik ervan uit dat dit feessie niet uitverkocht raakt. Tevens is er volgens mij ook helemaal geen voorverkoop, op de Asta-site staat niks en via ticketservice kan je nog geen kaarten kopen. Kwestie van redelijk vroeg (uurtje of 11 a half 12) aankomen dan weet je zeker dat het nog niet te vol zit. |
|
|
| SnuggLe |
He Eagle, mocht je er nu WEER niet inkomen, dan bel je even ja? :) :)
Dan gaan we ergens anders wreed stappen ;) |
|
|
| MaGiK54 |
*schopje*
Via ticketservice(.nl) kunnen kaarten voor deze avond gekocht worden. Dacht laat het jullie ff weten. Lijkt me niet echt noodzakelijk, want ik verwacht geen uitverkochte asta, maar als je van ver komt lijkt het me wel een fijn gevoel als je al een kaartje hebt. |
|
|
| Freezel |
Wie van de BETA's/NLTA's gaan er definitief? Vul aan ;)
Als er kaarten gehaald moeten worden, ik wil ze best halen. PM me maar of stuur berichtje via msn. Ze kosten 10 belgische euro's p/stuk.
Freezel |
|
|
| Jasperovitsj |
Freezel
Jasperovitsj |
|
|
| TOR |
Freezel
Jasperovitsj
TOR |
|
|
| Zehra |
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra |
|
|
| Myst3ria |
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria |
|
|
| Kaidreas |
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Eagle, mocht je er nu WEER niet inkomen, dan bel je even ja? :) :)
Dan gaan we ergens anders wreed stappen ;) |
hehe k, moet er nog is over nadenken of ik weldegelijk naar den haag trein de 26ste. alvast bedankt voor het aanbod ;) |
|
|
| Xilver |
| Ik wil wel gaan, en ik ga met de auto. Er kunnen nog wel 2 à 3 mensen mee. Normaalgezien ga ik ook naar de City Parade. |
|
|
|
|