|
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by TOR
ik dacht dat de dans voor progressive de nod was?
jullie hebben het verkeerd aangepakt jongens!! :p |
Wat de nod betreft - Jasper heeft em echt wel onder de knie - of is dat dan weer de foottap? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Wat de nod betreft - Jasper heeft em echt wel onder de knie - of is dat dan weer de foottap? :p |
Das een combinatie van beiden eigenlijk, maar daar is wel wat oefening voor nodig, niks voor beginners! :p
@ Tor: Blue Haze - Spacious (Benz & MD remix), de 3de release op Aurium records, maar vraag me niet wanneer hij uitkomt... |
|
|
| Freezel |
Official Armada Photographer :):):) Freezel Copyrighted :toothless |
|
|
| djcresto |
miljaar miljaar, kheb wat gemixt blijkbaar :mad: :mad: :mad:
*snik snik* |
|
|
| Xilver |
Voorwaar, ik zeg u, het was de max.
Leuke mensen ontmoet ook, zeker voor herhaling vatbaar.
Enkel volgende keer zien da'k nachten ervoor wa slaap, want de terugweg was zwaar... boring Nederlandse snelwegen :p |
|
|
| pooley |
| volgende keer moet ik erbij zijn ffs ! :) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Zehra
Mijn foto's staan ook online HERE!
Enjoy! |
Quality pics :) |
|
|
| MaGiK54 |
Coole pics, Zehra.
:D :D lol :D :D |
|
|
| eieregooie |
Zow... mijn fotootjes zijn ook online inmiddels :)
KLIK! |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Toen stonden er eigenlijk exact twee mensen te dansen, bij Perry. Jij, en ik. :D |
hell yeah :D
vodka red bull brother, we sure know how to party |
|
|
|
|