return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 9)
View this Thread in Original format
Zehra
te gek. hopelijk is da nog waar ook... :)
MaGiK54
Het deurbeleid bij de Asta is af en toe niet te volgen, de ene keer komt iedereen er in, de andere keer kunnen ze streng zijn en dan vraag je je af waarom ze bepaalde mensen weigeren.

Maar als je gewoon met een positieve instelling in de rij staat de uitsmijters netje goedeavond wenst, handjes uit de zakken, geen sigaret aan, netje gekleed en niet te druk in de rij staat, dan kom je er wel in ook als je nog geen 21 bent. Kwestie van de juiste/positieve uitstraling.
eieregooie
ei is erbij!

DOH :D
SilentEagle
quote:
Originally posted by eieregooie
ei is erbij!

DOH :D

:( Feestje verknald... :p
FUSyke
Hoe gaat iedereen nu naar Den Haag? Ik heb gelezen dat er veel mensen met de trein naar ginder gaan maar zijn er ook soms mensen die met de auto gaan? Als er iemand met de auto gaat en nog 2 plaatskes over heeft dan wil ik wel meerijden hoor;) Kunnen we de kosten van de naft delen en komt het voor iedereen goedkoper uit:)
eieregooie
Ik ga met de auto en heb nog wel 2 plaatsen over :D
Freezel
quote:

Heeft voor mij weinig zin, omdat ik vanaf Utrecht rechtstreeks naar Den Haag ga met trein ;)
FUSyke
quote:

Is vriendelijk maar ik zie dat je uit Delft komt, is beke uit een andere richting dan mij:) of ge zoud een ommeke moeten maken:p :D
eieregooie
Delft is idd een kilometer of 15 van de Asta verwijderd ;)

Maar vanaf hier mag je meerijden hoor :p
FUSyke
pré-party bij u?;) :p

MaGiK54
quote:
Originally posted by MaGiK54
Daarentegen komtie volgens de site op zeker op 5 juni samen met M.I.K.E naar de Asta voor de laatste Astatic.

*bump*

Op de 5e zal het geen Perry en MIKE worden, maar Mark van Dale en Misja Helsloot.
Eagle`
Iemand een idee of dit feestje uitverkocht geraakt anders koop ik geen kaartje in voorverkoop, kwestie van het niet te moete weggooien zoals vorige keer ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement